Oto one:
1. Czy robiliście zebezpieczenie podwozia w w swoich nowych bellach?
2. Jak powyższe wpływa na gwarancję na perforację? ( niektórzy twierdzą, że łamie to warunki )
3. Białystok - gdzie serwisujecie : Konrys czy Fus?
Oto one:
1. Czy robiliście zebezpieczenie podwozia w w swoich nowych bellach?
2. Jak powyższe wpływa na gwarancję na perforację? ( niektórzy twierdzą, że łamie to warunki )
3. Białystok - gdzie serwisujecie : Konrys czy Fus?
1. Czy robiliście zebezpieczenie podwozia w w swoich nowych bellach?
Zabezpieczyłem po trzech latach nieosłonięte elementy podwozia. Ogólnie podwozie po tym czasie było w bardzo dobrej kondycji, ale trochę zabezpieczenia nie zaszkodzi.
2. Jak powyższe wpływa na gwarancję na perforację? ( niektórzy twierdzą, że łamie to warunki )
Niestety jest to raczej prawda, aczkolwiek gdybyś zrobił to w ASO za kupę $$ pewnie by znaleźli paragraf, żeby gwarancja nadal działała. Osobiście jestem już na tyle dużym chłopcem, że nie wierzę w skuteczność wieloletnich gwarancji antykorozyjnych (lub inaczej - ich utrzymanie kosztuje więcej niż statystycznie usuwanie rdzy, na dodatek z w znaczącej części aluminiowego nadwozia). Poza tym - trzeba umieć czytać ze zrozumieniem czego dotyczy gwarancja, i jakie są wyłączenia...
3. Białystok - gdzie serwisujecie : Konrys czy Fus?[/QUOTE]
Konrys omijaj szerokim łukiem banda idiotów byłem tam dwa razy.
Polak powinien już się nauczyć po pierwszym razem , ale myślałem ASO to ASO.
ZOBACZ PIERWSZĄ OPINIĘ
https://www.google.com/search?q=KONR...22730525c473,1,,,
Ostatnio edytowane przez Karol1 ; 29-11-2021 o 20:47
Dzięki za opinie.
Odnośnie Konrysu - miałem kiedyś przez 8 lat Punto II i serwisowałem tamże. Problemów nie było, wręcz dobre wspomnienia. No ale to było jakieś 13 lat temu.
Nie i raczej nie zamierzam, poprzednich aut także nie zabezpieczałem czy to nowych czy używanych.
Należałoby ustalić z ASO. Rozmawiałem kiedyś (nie zobowiązująco) o wymianie oryginalnych klocków oraz tarcz na ceramiczne (ATE Ceramic - miałem w poprzednim aucie: były ciche, nie piszczały no i tak nie pyliły), człowiek z którym rozmawiałem w AUTO FUS twierdził, że może się ta wiązać z utratą gwarancji. Poczekam aż nadejdzie czas na ich wymianę i wtedy poproszę ich o oficjalne stanowisko na piśmie.
FUS, byłem ze 2 razy z żonową Giuliettą w Konrysie i zdecydowanie większy profesjonalizm w rozmowie widać w AUTO FUS. Po drugim razie w Konrysie, gdy odbierałem Julkę zobaczyłem białe plamy na masce, myślałem że to po twardej wodzie. W domu jak chciałem to zmyć to dopiero maszyna polerska to ściągneła, nie wiem czym oni tam auta myją.
Podobnie jak Neroslaw swoich aut nigdy dodatkowo nie zabezpieczałem. Jakie doświadczenia:
- Fiat Uno, Tempra, Bravo - po 6 - 8 latach zero rdzy
- Alfa 146 - przerdzewiały progi i to w miejscu gdzie nałożone były fabryczne nakładki na progi... Dodatkowo podłoga w miejscu, gdzie uzupełniłem zabezpieczenie
- Alfa GTV - zero rdzy
- Alfa 159 - zero rdzy na podwoziu, z wyjątkiem lekkiego nalotu na sankach.
- Yaris, Corolla - po 11 latach zero rdzy. Pomimo praktycznie żadnego zabezpieczenia fabrycznego
Podsumowując: nie zamierzam dodatkowo konserwować podwozia
1. Nie robiłem w żadnym swoim samochodzie. Najgorzej po 9 latach wyglądał Civic. Nowy właściciel oczyścił, zakonserwował i z tego co mówił robota jeszcze była łatwa i przyjemna (jedynie naloty rdzy, nic poważnego).
2. Pojęcia nie mam ale wydaje mi się że nie ma takiej opcji. Jak koniecznie chcesz zrobić i nie martwić się o gwarancje na perforacje (która i tak pewnie nie zadziała jak przyjdzie co do czego) to możesz zakonserwować czymś w stylu Krown, po roku i tak już jej prawie nie ma.
3. Tylko FUS. W Konrysie byłem raz, jak chciałem kupić Fiata 124 który wrastał u nich na salonie. Długa historia ale obiecałem sobie że więcej tam moja noga nie postanie.
Dzięki raz jeszcze wszystkim za odpowiedź.
Podjąłem już decyzję - nie robię konserwacji. Być może zrobię, jak Alfa będzie miała 8 - 10 lat na karku.
Dealer, u którego brałem samochód, również odradził.
Odnośnie Konrysu - nie miałem z nimi złych doświadczeń, kiedy miałem Punto II. W tamtym czasie pracował tam mój kolega, choć wątpię, czy miało to wpływ, bo był w salonie, nie zaś w serwisie.
Uuu pelna restrykcja administracji, nie ma offtopowania widze, to sie szanuje, nie ma co pozwalac userom pisac za duzo postow.![]()
Ostatnio edytowane przez Krzyk ; 03-12-2021 o 00:02