Mówię o szacowanej wartości rezydualnej.
Mówię o szacowanej wartości rezydualnej.
Giulia Veloce Misano Blue 2.0 TB
159 Sportwagon Q-Tronic '06 Nero Oceano była
A z czym konkretnie porównywałeś ? Chyba nie z tym paskudnym Cherokee. Giulietty też miały dużo tracić i zobacz jak trzymają cenę.
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Czy coś jest paskudne czy nie według Ciebie, nie ma wpływu na wartość rezydualną. Porównywałem leasing na Stelvio i na Jeepa Grand Cheerokee (abstrahując od samych aut, chodzi o kwestie finansowania - Jeep to zupełnie nie moje pole zainteresowań, ale dostałem ofertę od znajomego) gdzie cena obu aut była prawie identyczna (coś koło ~230k brutto katalogowo). Niestety AR nadal, jako marka, cieszy się "bonusem" do utraty wartości i może za x lat się to zmieni jeśli nowe modele poprawią pozycję marki. Na tę jednak chwilę, biorąc powiedzmy Stelvio w leasing, musisz ten "bonus" pokryć ze swojej kieszeni, czyli zapłacić więcej, bo auto więcej traci na wartości przez te 3 lata. Jeżeli za 3 lata okaże się, że jednak wartość rezydualna jest sporo większa, to niestety skorzysta na tym leasingodawca, a nie leasingobiorca, więc tak czy siak za ten "prestiż i pozycjonowanie marki" płacę ja, płacisz Ty...
Giulia Veloce Misano Blue 2.0 TB
159 Sportwagon Q-Tronic '06 Nero Oceano była
Grand Cherokee w podstawie kosztuje 236 tys. Wiadomo że podstawowe wersje będą mniej traciły niż mocno doposażone z niższego segmentu.
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
W takim razie ten musiał być doposażony, ale z dobrym rabatem. na pewno nie był to golas. Dostałem tylko jego ofertę na leasing, nie widziałem konfiguracji auta (bo to dla niego auto, nie dla mnie).
Giulia Veloce Misano Blue 2.0 TB
159 Sportwagon Q-Tronic '06 Nero Oceano była
W jednym a artykułów szacowali utratę Stelvio chyba na -42,5% w 3 lata, dla Audi było to ok 39-40%, dla Jaguara ponad 47%.
Czyli 3-letnie Stelvio FE powinno kosztować ok 135 tys. zł.
Rosso Competizione, czyli ten 3-warstwowy.
To zobacz na te zbliżenienie wiem czy tak powinno być ("efekt mora"), czy to wpływ tego, że tutaj niby 3 warstwy?
Generalnie tego nie widać na żywo, tylko na zdjeciu się uchwyciło.
https://www.facebook.com/NovusAutoDe...type=3&theater
Ostatnio edytowane przez Firste ; 25-02-2018 o 15:01
Alfa wcale nie jest droga - pod warunkiem, że się ją tanio kupi- ale w jakiej marce ta zasada nie działa? Mało kto kupuje (chyba nikt) samochód powyżej 200k za kwotę cennikową. Beemkę kupiłem sporo taniej, Alfę o 36k, Kadjara też taniej o około 15k - ale wiadomo, inna półka cenowa, więc i kwota rabatu niższa (wyprzedaż rocznika), kolega teraz odebrał X5 - z 420k wyrwał za 315k itd. Konfigurując nową beemkę serii 5 wychodzi mi przy moim minimum wyposażeniowym około 310k - ale rozmawiamy już z dealerem o kwotach poniżej 260k. A jak się trafi coś ze stanu i np. na koniec roku - to ho ho - tylko kupować
![]()
Porównywałem Stelvio przy kupnie do nowej X3 - za podobne pieniądze byłaby słabo wyposażona w wersji 20d, a o takich dodatkach jak M-pak to zapomnij. W Audi Q5 - podobnie - a pamiętajmy, że z takimi osiągami co ma Stelvio 280KM - to tam mamy o 100tyś więcej. A i w Porsche byłem - to tam za Macana z silnikiem 2.0 252KM z przybliżonym wyposażeniem to wychodziło różnicy około 90 tyś zł (uwzględniając rabaty, które w Porsche są marne).
Pomijając takie oferty - jakie ostatnio widziałem na Stelvio w salonie (kilka postów wyżej pisałem) - to uważam, że po negocjacjach poziom cen nie jest zły - bo niby ile miałoby kosztować takie Stelvio FE? Weźcie dobrze wyposażoną Skodę Kodiaq 2.0TDI 190km DSG - to macie poziom cen Stelvio FE... a to Szkoda nawet gadać...![]()