Bo powiem tobie tak, że te cienkie końcówki wyglądają kiepsko (bidawg mnie i nie wiem czy warto dawać z 5 tys, jeśli to ma brzmieć tylko z 20% lepiej. Na tych video szału nie robi w porównaniu do standardu.
https://www.youtube.com/watch?v=zmPDsaDMMog
vs seria:
https://www.youtube.com/watch?v=yUSY...utu.be&t=3m46s
Panie i Panowie !!
Nie wiem jak Veloce ale... w Stelvio z pakietami sport które robią z niego takie Veloce jest podbicie dzwięku. A historia wygląda tak - w innym temacie zgłaszałem wibrację podszybia w górnych rejestrach obrotów ale z powodu małego przebiegu nie cisnąłem. Pękło mi w międzyczasie 2 tys i dziś na długiej trasie z kolegą zainteresowanym Veloce robiliśmy kilka prób. I nagle mówi on, iż w D silnik gada inaczej. Położył rękę na głośniku centralnym na desce pod szybą i .. na N i A jest martwy, na D wibruje i pracuje, czyli podbicie dzwięku jest przez ten głośnik na pewno - innych nie sprawdzałem. Jak u Was???
I teraz mam zagwozdkę- planuję zmianę wydechu i co wtedy? mając prawdziwy wydech na kji mi ten elektroniczny brzęczek?? jak to odłączyć ? Z 2 strony - póki co może jakoś da się włączyć go też w trybie N ?
ktoś ma jakieś informacje?
E0 BUSSO
Dobra, podepnę się pod ten temat, bo nurtuje mnie charakterystyka DNA w naszych modelach. Nie mam wprawdzie Veloce, tylko słabsza siostrzyczkę, ale powiem Wam szczerze, że oprócz zmiany wrażliwości na pedał gazu w poszczególnym trybie reszty różnic nie odczuwam, a mówiło się chociażby o usztywnieniu zawieszenia czy cięższej kierownicy w trybie Dynamic. U mnie tego po prostu nie ma. Giulietta QV przecież czymś takim dysponowała.
Jak jest u Was?
w Giulietcie reakcja na gaz, kierownica-wspomaganie mniejsze, w niektórych wersjach silnikowych wyższe doładowanie (np MA 170HP), pre-fill w hamulcach (czy jak to się nazywa), i inna charakterystyka ESC w Giulietcie, u nas dochodzi zawias jeśli ktoś ma taką opcję
nic, bo mikrofon jest w komorze silnika. mam głośniejszy wydech a z głośnika nic więcej raczej nie dochodzi. ja postanowiłem nawet czasu nie tracić i nie likwidować tego Engine Sound Enhancement u siebie, choć jak ktoś kto do mnie przyjedzie będzie chciał pryz okazji robót zlikwidować, to mogę rozkminić temat.
To jest forum. Na pytania ogólne zwykle może odpowiedzieć wiele innych osób na forum, a odpowiedź może być przydatna innym. Pożytek potencjalny dla całej grupy który nie służy społeczności. Nie będę odpowiadał na takie priv, a tylko skrzynka wiecznie się zapycha.
Tematów na nurtujący Was problem szukajcie z googlami a nie wyszukiwarką formuową która jest beznadziejna: w googlach wpisujcie (site:forum.alfaholicy.org/giulia_stelvio <TEMAT>). Wiele rzeczy na forum było wielokrtonie, najwyżej w tamtych wątkach dopytujcie żeby śmietnika nie robić na forum.