Jedzie jak 210 konne veloce Diesel
Mam boxa racechip było 180 km teraz jest 220 km
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Jedzie jak 210 konne veloce Diesel
Mam boxa racechip było 180 km teraz jest 220 km
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Nie potwierdzone
Też się wybieram na hamownie
Według mojej subiektywnej oceny to jest te 220 km
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Ja też czekam na detale z hamowni, tylko, że mnie bardziej interesuje ile Niutków przybyło.
Dla miłośników hamowni - pamiętajcie, że box RSa ma 6 lub 7 ustawień - zanim zmierzycie każde, będzie po silniku![]()
[emoji16] [emoji16] Odpuszczam hamownie [emoji16][emoji16]
Wysłane z mojego Galaxy s8+ przy użyciu Tapatalka
Zawsze robiliśmy w ten sposób, że z dostępnych ustawień wybieraliśmy te najbardziej odpowiadające klientowi i jednocześnie nie powodujące dymienia (przypominam, że zajmowałem się tym w czasach bez DPF-ów i boxów do diesli), a potem dopiero proponowaliśmy hamownię (miałem taką umowę z jedną firmą). Często było tak, że klient oceniał, że "auto zap....dala i nie jest mu potrzebna dokładna informacja, ile to ma KM czy Nm. Po prostu osiągi były "wystarczające" i "zgodne z oczekiwaniami", do tego zwiększanie mocy i momentu nie miało na celu licytowanie się na forach ile kto ma koni tylko wykorzystywaniu na drodze. Nikt wtedy na forach nie podniecał się zyskiem 1-1,5 s. do 100 czy wyprzedzeniu innych spod świateł. A z hamowaniem pojazdu jest jak z boxami czy programami: jak robi to osoba bez wiedzy to i silniki padają. Znam taką jedną hamownię, w której co któreś badanie kończy się pokazaniem kopyta przez silnik. Ale chętni są.
Dla mnie wyznacznikiem mocy jest to, czy ogarniam auto czy nie, w połączeniu z doświadczeniami z moich przejazdów - czy miałem kłopot z wyprzedzeniem kogoś (jak chciałem) czy nie. Jak na razie, jeżdżąc od marca Giulią brakuje mi jakieś 50 KM tak to oceniam.
Ostatnio edytowane przez prezes-tk ; 31-08-2018 o 10:03
Podchodzę do tego w podobny sposób - subiektywnie na pewno odczuwam poprawę z boxem, osiągi są wystarczające (szczerze mówiąc - nawet i bez boxa). Może kiedyś odwiedzę hamownię z ciekawości - ale nie jest to moim priorytetem, no i na pewno poczekam aż silnik się porządnie ułoży (przynajmniej parędziesiąt kkm).
A co do problemów na hamowni - jedna sprawa, że można pomiar zrobić "nieumiejętnie". Ale prawdą jest też to, że park moto w Polsce jest jaki jest, i wiele silników z przebiegiem 180kkm dawno już przekroczyło swój resurs np. 500kkm, nic więc dziwnego, że padają...
Ostatnio edytowane przez ciafok ; 31-08-2018 o 10:11
Dla mnie tez cyferki nie grają roli. Bardziej ciekawi mnie ile w tym co mówi Race chip jest prawdy a na ile to marketing...
Kreski i cyferki nie jeżdżą [emoji6]
P. S. Wkurzający jest TCS.. Przy starcie z hebla jak tylko koła lapia uspizg auto muli strasznie... Ehh
Ale zarzucenie dupą przy zmianie z 3jki na 4ke przy 90km/h mega(oczywiscie na mokrym
)
Ostatnio edytowane przez kozak ; 31-08-2018 o 10:20