Ja tu nigdzie 100nm nie widzę [emoji16] to jak ja mam 500nm to już wogole powinno mi się auto rozsypać...
Wysłane z mojego SM-G973F przy użyciu Tapatalka
Ja tu nigdzie 100nm nie widzę [emoji16] to jak ja mam 500nm to już wogole powinno mi się auto rozsypać...
Wysłane z mojego SM-G973F przy użyciu Tapatalka
skrzynia w Giuliach 2.0 (ZF 8HP50) jest do 500 niutkow więc pewnie i parę ponad też wytrzyma
Ci ciekawe w Suprze 2020 jest ZF 8HP51, też do 500 Nm tylko inne przełożenia, a fura ma fabrycznie 500 Nm także średnio z chiptuningiem [emoji14]
Sent from my Pixel 2 XL using Tapatalk
chyba nawet widzialem ten wykres (jak robiles w Krakowie), bo bylem dzisiaj w vtechu na hamowni. Przede mna Giulia Q z boxembo seria "slaba" 495HP i chyba 50 niutkow mniej pokazalo.
A u mnie dalej nie chce ruszyc powyzej 300HP i 465Nm - ale ja mam jakis wynalazek z Belgii, wiec im odsylam bo w tej cenie to spokojnie chiptuning + wyciecie kata/gpf-a gdzies indziej zrobie po gwarancji.
Generalnie vtech namawial mnie na ich boxa - ale jakos nie mam przekonania do nich
300 to się softem robi. Mało który box wam tyle da... A że Q serii nie trzymają to już słyszałem.
Wysłane z mojego SM-G973F przy użyciu Tapatalka
Racechip RS nie daje 80KM, przynajmniej nie u mnie. Raczej w okolicach 60, ale za to moment obrotowy robi wrażenie (+130Nm). Chociaż ostateczna wartość pewnie trochę zależy od hamowniGiulia 2.0 200 bez dpf.
Przy okazji pytanie: czy ktoś modyfikował dolot w celu odblokowania jakiegoś tam potencjału przy customowej mapie? Jest sens (zwłaszcza przy seryjnym wydechu, jedynie catback zmieniony)?
Ostatnio edytowane przez vincent ; 05-06-2020 o 19:48
Od 4 tys ci leci wykres w dół. A powinno triche bardziej trzymać moment.
Wysłane z mojego SM-G973F przy użyciu Tapatalka