Temat: Alfa Giulia- 2015

  1. #6821
    Użytkownik Znawca Avatar rybakmj
    Dołączył
    04 2010
    Mieszka w
    Grajewo,podlasie
    Auto
    Kia Sportage 1.6 PB 177km
    Postów
    1,706

    Domyślnie

    Nie staje w obronie mazdy ( choc rozwazam jej kupno) ,ale tak:
    W wersji passion mam skore na desce. W moim odczuciu prowadzenie jest nieco gorsze od 159,ale tylko nieco. Automat bardzo poprawny. Wypas bardzo duzy ( wentylacji brak,ale grzana kier juz jest,podobnie jak rzesza asystentow roznego rodzaju,z aktywnym tenpomatem wlacznie.) . Wykonanie jest na dobrym poziomie ,powiedzial bym,ze dosyc porownywalnym jak moje byle f10 ( oczywiscie ciagle mowa o passion) .
    Hud,raczej ciekawostka,ale jest.

    Wyglad- prowadzenie- utrata wartosci- wypas- cena.
    Juz wiecie dla czego jezdzi tyle 6.

    Osobiscie,jako potencjalny klient,choc nie siedzialem w giulii,nie zaplacil bym za podstawowy motor z doposazeniem ~ 170 tys.
    I nie pije do Giulii tylko,ale rowniez do bmw ,czy audi.
    Premium ,czy nie, to nadal wozidelko klasy sredniej z r4 pod maska.

    150 tys za mazde,to tez nie okazja,ale tam przynajmníej mamy max wypas ,no i 6 oferuje dobre leasingi.

    Co do doplaty 20- 30 tys- coz,to nadal w tych kwotach ,wielka roznica.
    Ostatnio edytowane przez rybakmj ; 22-04-2016 o 11:52

  2. #6822
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar radosuaf
    Dołączył
    03 2010
    Mieszka w
    Poznan, Poland, Poland
    Auto
    Alfa Romeo Giulia Business 200 KM MY21
    Postów
    8,322

    Domyślnie

    Cytat Napisał rybakmj Zobacz post
    W moim odczuciu prowadzenie jest nieco gorsze od 159,ale tylko nieco.
    Dalej porównujesz z samochodem FWD. Wciśniesz mocniej gaz na skręconych kołach i od razu wiesz, że premium to to nie jest... Mam wrażenie, że nadal zapominasz, że konstrukcyjnie to są ZUPEŁNIE inne samochody. I zupełnie inne koszty produkcji.
    Pomijam już fakt, że 2-litowy benzyniak Mazdy - jechałem wersją 120 KM, ale wykres momentu i osiągi przy prędkościach do 120 km/h w mocniejszych wersjach są bardzo zbliżone - to jest śmiech nawet w porównaniu z 1.4 MultiAir, a spodziewam się, że 2-litrowy benzyniak Alfy będzie z Mazdy robił wiatrak.

    Mazda 6 w najmocniejszej wersji benzynowej 192 KM ma 7,8 sek do setki. NAJSŁABSZY silnik w Giulii robi setkę w 6,6. O czym my mówimy?


    Giulia in Business version (one of the incoming equipment on the market) will present a cost of 37,500 euros, the basic variant with 2.2 turbo diesel engine with 150 hp, and 42,000 Euros in version 2.2 Turbodiesel engine with 180 hp and pack Sport customization.
    The petrol range, we remember being launched will present only the 2.0 Turbo petrol engine with 200 hp coupled to rear-wheel drive and automatic transmission with eight reports, should start from a price of 37,500 Euro. This price refers to the basic model, namely "Giulia" staging. The car, in this configuration, will also be available with the richest exhibition "Giulia Super". The top of the range, the Giulia Quadrifoglio, as already mentioned on several occasions in the past, will go on sale with a starting price of 79,000 euros. At the debut, the sedan will be available in an exclusive Launch Edition will present a price of just over 90,000 euros.
    Ostatnio edytowane przez radosuaf ; 22-04-2016 o 12:27
    Alfa Romeo Giulia Business 200 KM 2021
    Peugeot 308 SW 1.2 130 KM 2019

    Były: Renault Clio I 1.2, Peugeot 307 SW 1.6 110 KM, AR 147 1.6 TS 105 KM, Giulietta 1.4 MA 170 KM, Giulietta 1.4 MA 150 KM, Alfa Romeo 75 2.0 TS

  3. #6823
    Użytkownik Alfista Avatar Andrzejsr
    Dołączył
    04 2009
    Mieszka w
    Rzeszów
    Auto
    156sw 2.5V6, 166 3.2V6, 156 2.0TS 'cup'
    Postów
    4,430

    Domyślnie

    Cytat Napisał rybakmj Zobacz post
    Nie staje w obronie mazdy ( choc rozwazam jej kupno) ,ale tak:
    W wersji passion mam skore na desce. W moim odczuciu prowadzenie jest nieco gorsze od 159,ale tylko nieco. Automat bardzo poprawny. Wypas bardzo duzy ( wentylacji brak,ale grzana kier juz jest,podobnie jak rzesza asystentow roznego rodzaju,z aktywnym tenpomatem wlacznie.) . Wykonanie jest na dobrym poziomie ,powiedzial bym,ze dosyc porownywalnym jak moje byle f10 ( oczywiscie ciagle mowa o passion) .
    Hud,raczej ciekawostka,ale jest.

    Wyglad- prowadzenie- utrata wartosci- wypas- cena.
    Juz wiecie dla czego jezdzi tyle 6.

    Osobiscie,jako potencjalny klient,choc nie siedzialem w giulii,nie zaplacil bym za podstawowy motor z doposazeniem ~ 170 tys.
    I nie pije do Giulii tylko,ale rowniez do bmw ,czy audi.
    Premium ,czy nie, to nadal wozidelko klasy sredniej z r4 pod maska.

    150 tys za mazde,to tez nie okazja,ale tam przynajmníej mamy max wypas ,no i 6 oferuje dobre leasingi.

    Co do doplaty 20- 30 tys- coz,to nadal w tych kwotach ,wielka roznica.

    Coś mało tą 6tkę oglądałeś ja jeżdżę od roku i sporo jazd testowych odbyłem i wszystkie wersje chyba pooglądałem przed kupnem. Nic Maździe nie pomoże passion czy nie passion. Ona ma inne geny - przewozowe. W każdej wersji.
    Nie śledziłem opcii dodatków od roku ponad, ale nie sądzę aby dołożyli grzanie kierownicy (nie mogę znaleźć nigdzie w aktualnym katalogu?) - widzę że pojawiło się (jako opcja z katalogu wyposażenia dodatkowego) jedynie :
    - obszycie alcantarą deski i elementów tunelu - nie było tego .
    Natomiast standardowa "skóra" (bo to skaj jakiś) na desce i boczkach i tunelu z podłokietnikiem jest identyczna w Passion i niższych wersjach. Żadna to skóra. Z różnicą taką że wyższe mają ją w ciemnym wnętrzu jakieś takie bordo-brąz niewiadmoco, a Motion czarną po prostu. No i różnica taka że do niższych skóry (?) na fotelach nie można zamówić jako opcji i jest tylko w passion.
    Jeśli chodzi o wnętrze i zewnętrze wersje się znikomo różnią. A, sreberka plastikowe na kierownicy są w wyższych łał.
    Porównajmy do wnętrza Giulii z drewnem matowym i stylem kokpitu, nie no to inne światy .
    Jeśli chodzi o prowadzenie- nie różnią się niczym wersje mazdy między sobą, automat i w najniższej motion gdzie jest dostępny ma sport i jest taki sam, jedynie 2,5 ma łopatki (łopateczki raczej plastikowe) , jestem pewien że łopatki Giulii to inna klasa.

    Natomiast : prowadzenie GJ do Alfy 156/166/159 to kolosalna różnica. To co dopiero w porównaniu do RWD Giulii będzie. W
    Maździe można usnąć. Co dla niektórych jest zaletą. Silnika nie słychać prawie. Koło kierownicy nie ma takiej łączności z nawierzchnią jak w Alfach (elektryczny vs hydro wspomaganie, no musi być gorzej). No może nie jest luźno na sznurku z kołami połączone , w kategori elektrycznych wspomagań podobnych wozów jest całkiem ok, ale gdzie temu układowi do jakiegokolwiek Alfy! Mazda po prostu jedzie i jest poprawna i ma dobrą cenę. Ot taka ładna skoda.
    A Alfę prowadzisz i ktoś kto lubi prowadzić na pewno będzie gotów za to właśnie - prowadzenie dopłacić. Nie wspominając o stylu. Mazdy są ładne, a Alfy mają styl . Nie wiem jak f10 - jak tak jak mazda jeździ , to smutne dla BMW

    Silniki ok, ale nie brzmią a automat w trybie zwykłym nie przekracza 1,5-2,5 tys obrotów. Bajerów trochę jest typu aktywny tempomat itp. - ale to nie są cechy samochodu do prowadzenia tylko do przewożenia. Alfa ma jednak ciut inną filozofię i czuć mam nadzieję będzie i w Giulii, skoro czuć nawet w Mito.
    Giulia i GJ to nie są wcale konkurenci. To kompletnie inne zastosowania samochodów.
    Ostatnio edytowane przez Andrzejsr ; 22-04-2016 o 12:32

  4. #6824
    Użytkownik Świeżak
    Dołączył
    01 2012
    Auto
    Alfa Giulietta Sportiva TCT, Alfa 156 Crosswagon 1,9 16v, Alfa 156 1.8 TS
    Postów
    94

    Domyślnie

    Alfa Romeo Giulia 2.2 jtdm 150 cv Business Launch Edition a 37.441 Euro iva inclusa.
    http://www.rent360.it/it/prodotti/2146-alfaromeo-GIULIA

  5. #6825
    Użytkownik Świeżak
    Dołączył
    08 2015
    Auto
    Fiat Croma 1.9 JTDm 16V Alfa Romeo 147 1.9 JTD
    Postów
    240

    Domyślnie

    Wersja Business lauch edition:
    - siedzenia materiałowe
    - składane lusterka
    - czujniki parkowania tylne
    - nawigacja 6.5 cala.
    Pakiet Convenience:
    - koła 17 cali
    - dostęp bezkluczykowy
    - Podświetlane klamki
    - osłona przeciwsłoneczna z lusterkiem kierowcy podświetlanym
    Wersja Bussiness Sport Launch Edition:
    - siedzenia skórzane + materiał
    - kierownica sportowa skórzana podgrzewana
    - nakładki na pedały aluminiowy
    - tunel środkowy w aluminium + panele boczne
    - światła biksenon 25 wat
    - lusterka składane elektrycznie
    - zaciski hamulcowe czarne
    - czujniki parkowania tył i przód + kamera tył.
    - koła 17 cali specjalne
    - łopatki zmiany biegów przy kierownicy

  6. #6826
    jersey
    Gość

    Domyślnie

    Dalej porównujesz z samochodem FWD. Wciśniesz mocniej gaz na skręconych kołach i od razu wiesz, że premium to to nie jest...
    Co ma piernik do wiatraka? Spróbuj opanować RWD w ciężkich warunkach, a potem przejedź się AWD albo nawet FWD. Od razu przekonasz się, że RWD premium na pewno nie jest.

  7. #6827
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar radosuaf
    Dołączył
    03 2010
    Mieszka w
    Poznan, Poland, Poland
    Auto
    Alfa Romeo Giulia Business 200 KM MY21
    Postów
    8,322

    Domyślnie

    Tak się składa, że sam posiadam 75-kę, a obie moje siostry mają BMW. Tak więc akurat RWD mam okazję pojeździć.

    Od dobrych kilku lat nie było zim, które by powodowały, że RWD jest problemem. A jest tylko na lodzie albo w kopnym śniegu - gdzie FWD też się nie jedzie 100 km/h na ludzie. Za to w dobrych warunkach - rusza się czy jedzie w łuku zupełnie inaczej.
    Poza tym myślałem, że jesteśmy na forum samochodów z zacięciem sportowym (przynajmniej w prospekcie), a nie na forum Skody albo Toyoty .


    Kwestię rozkładu mas pomijam, bo 50/50 przy FWD da się osiągnąć tylko wrzucając ołów do bagażnika...
    Ostatnio edytowane przez radosuaf ; 22-04-2016 o 14:03
    Alfa Romeo Giulia Business 200 KM 2021
    Peugeot 308 SW 1.2 130 KM 2019

    Były: Renault Clio I 1.2, Peugeot 307 SW 1.6 110 KM, AR 147 1.6 TS 105 KM, Giulietta 1.4 MA 170 KM, Giulietta 1.4 MA 150 KM, Alfa Romeo 75 2.0 TS

  8. #6828
    Użytkownik Znawca Avatar rybakmj
    Dołączył
    04 2010
    Mieszka w
    Grajewo,podlasie
    Auto
    Kia Sportage 1.6 PB 177km
    Postów
    1,706

    Domyślnie

    Skoda czy toyota tez zasluguja na szacunek,bo przynajmniej kazdy cos znajdzie dla siebie ,zarowno malego,jak i duzego. Dziadkowatego i usportowionego.
    A alfa ? Alfa jest bardzo hermetyczna.
    To nie wada,powiecie í zgodze sie,ale nie mowimy oelicie typu maserati,a zaledwie o aucie klasy sredniej,ASPIRUJACYM, do premium.

    Ok,materialy moga byc lepsze,rwd ( dla mnie to zaden argument,pojezdzijcie na podlasiu w zime to zrozumiecie) ,ale nadal nie widze zasadnosci ceny 150 tys i wiecej za podstawe.

    Mazda moze i jest ladniejsza skoda.
    Ma ciekawe silniki ( wolnossacy to dzis bialy kruk) ,jest bardzo ladna,ma dobry wypas,jest przestronna i kosztuje rozsadnie.
    Skora na desce to moze nie skora,ale ubogaca wnetrze,fotele bardzo wygodne i dobrze trzymaja,pal go licho skaja czy nie. Cicho,wygodnie,zrywnie ( 2.2 400 nm i masa ponizej 1.5t) ,niezly automat. Duzy komfort nawet na 19.

    Nie wiem czy ja kupie,ale trudno o konkurenta w aspekcie cena/ wyglad/ wypas/ motor/ leasing.

    Giulia napewno bedzie egzotyczniejsza,bardziej sportowa ,elitarniejsza,ale czy warta swojej ceny ? Zaczekajmy na oficjalny cennik w Polsce.

    Ps. Passion ma grzanie kierownicy w standardzie. Taka wersja jezdzilem i taka informacje dostalem.

    Ps2. Za roznice 25- 30 tys,kupie fajne gta lub e46, i bede mial auto z meskim silnikiem,do zabawy w weekendy,bo giulii bylo by szkoda.
    Taka opcja bardziej mnie przekonuje,ale nie skreslam alfy,bo tez nia jestem zainteresowany.
    Zobaczymy.
    Ostatnio edytowane przez rybakmj ; 22-04-2016 o 14:19

  9. #6829
    Użytkownik Świeżak
    Dołączył
    10 2010
    Mieszka w
    śląsk
    Auto
    Mazda 2 SkyEnergy '19
    Postów
    220

    Domyślnie

    Cytat Napisał rybakmj Zobacz post
    Skoda czy toyota tez zasluguja na szacunek,bo przynajmniej kazdy cos znajdzie dla siebie ,zarowno malego,jak i duzego. Dziadkowatego i usportowionego.
    A alfa ? Alfa jest bardzo hermetyczna.
    To nie wada,powiecie í zgodze sie,ale nie mowimy oelicie typu maserati,a zaledwie o aucie klasy sredniej,ASPIRUJACYM, do premium.

    Ok,materialy moga byc lepsze,rwd ( dla mnie to zaden argument,pojezdzijcie na podlasiu w zime to zrozumiecie) ,ale nadal nie widze zasadnosci ceny 150 tys i wiecej za podstawe.

    Mazda moze i jest ladniejsza skoda.
    Ma ciekawe silniki ( wolnossacy to dzis bialy kruk) ,jest bardzo ladna,ma dobry wypas,jest przestronna i kosztuje rozsadnie.
    Skora na desce to moze nie skora,ale ubogaca wnetrze,fotele bardzo wygodne i dobrze trzymaja,pal go licho skaja czy nie. Cicho,wygodnie,zrywnie ( 2.2 400 nm i masa ponizej 1.5t) ,niezly automat. Duzy komfort nawet na 19.

    Nie wiem czy ja kupie,ale trudno o konkurenta w aspekcie cena/ wyglad/ wypas/ motor/ leasing.

    Giulia napewno bedzie egzotyczniejsza,bardziej sportowa ,elitarniejsza,ale czy warta swojej ceny ? Zaczekajmy na oficjalny cennik w Polsce.

    Ps. Passion ma grzanie kierownicy w standardzie. Taka wersja jezdzilem i taka informacje dostalem.

    Ps2. Za roznice 25- 30 tys,kupie fajne gta lub e46, i bede mial auto z meskim silnikiem,do zabawy w weekendy,bo giulii bylo by szkoda.
    Taka opcja bardziej mnie przekonuje,ale nie skreslam alfy,bo tez nia jestem zainteresowany.
    Zobaczymy.
    Każde auto z tylnym napędem będzie droższe od tego z przednim więc jeżeli Gulia ma być w cenie Mondeo to tym lepiej
    Była 145 boxer, 159 selespeed, 147 JTD rosso skóra i 159 SW 1.9 QTRONIC '08, będzie nowa AR? - zobaczymy....

  10. #6830
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar radosuaf
    Dołączył
    03 2010
    Mieszka w
    Poznan, Poland, Poland
    Auto
    Alfa Romeo Giulia Business 200 KM MY21
    Postów
    8,322

    Domyślnie

    Cytat Napisał rybakmj Zobacz post
    Skoda czy toyota tez zasluguja na szacunek
    Ja do Toyoty mam bardzo duży szacunek, każdemu człowiekowi, który chce po prostu kupić środek transportu, polecałbym Toyotę. Ale zakładam, że tutaj dyskutują ludzie o zupełnie innym podejściu do motoryzacji.


    Cytat Napisał rybakmj Zobacz post
    To nie wada,powiecie í zgodze sie,ale nie mowimy oelicie typu maserati,a zaledwie o aucie klasy sredniej,ASPIRUJACYM, do premium.
    No właśnie jeśli spojrzysz na budowę, to jest raptem kilka względnie popularnych marek, które mają limuzyny RWD - Alfa, BMW, Mercedes, Lexus, Infiniti, Maserati, Jaguar (+pewnie jakieś amerykańce). To jest bardzo wąskie grono - i np. Mazda nie ma i raczej nie będzie mieć do niego wstępu.


    Cytat Napisał rybakmj Zobacz post
    rwd ( dla mnie to zaden argument,pojezdzijcie na podlasiu w zime to zrozumiecie)
    OK, masz opcję AWD, natomiast w mieście i na głównych trasach masz dużo mniejszy promień skrętu (BMW1 skręca dosłownie w miejscu, byłem po prostu w szoku), neutralne prowadzenie (rozkład mas), elegancję jazdy (brak torque steer przy ruszaniu czy dodawaniu gazu w skręcie), krótki zwis przedni itp.

    Cytat Napisał rybakmj Zobacz post
    nadal nie widze zasadnosci ceny 150 tys i wiecej za podstawe.
    No właśnie RWD jest uzasadnieniem - bo to jest droższa konstrukcja. Ja nie widzę raczej zasadności cen np. Volvo albo Audi. A idą jak świeże bułeczki.


    Cytat Napisał rybakmj Zobacz post
    Ma ciekawe silniki ( wolnossacy to dzis bialy kruk)
    Co to za ciekawe silniki, jak Mazda 3 w wersji 120 KM (testowałem, znam z autopsji) jedzie gorzej od 147 TS 105 KM, a wersja z silnikiem dwa i pół litra w cenie od 140 tys. ma czas do setki na poziomie Julki za połowę tej ceny? Strasznie się grzałem na wolnossącego benzyniaka, ale po jeździe próbnej zmieniłem zdanie. Wolę kosiareczkę 1.4 od Alfy.
    Alfa Romeo Giulia Business 200 KM 2021
    Peugeot 308 SW 1.2 130 KM 2019

    Były: Renault Clio I 1.2, Peugeot 307 SW 1.6 110 KM, AR 147 1.6 TS 105 KM, Giulietta 1.4 MA 170 KM, Giulietta 1.4 MA 150 KM, Alfa Romeo 75 2.0 TS

Podobne wątki

  1. Wyjazd na targi IAA 2015- Giulia na żywo
    Utworzone przez Belfer w dziale Forum ogólne o Alfa Romeo
    Odpowiedzi: 53
    Ostatni post / autor: 06-10-2015, 20:38
  2. [Zapowiedź] Piwo pod Tatrami edyszyn 2015 / jedyny zlot AH 2015?
    Utworzone przez LIGAR w dziale Zloty, imprezy, spotkania
    Odpowiedzi: 91
    Ostatni post / autor: 11-06-2015, 07:32
  3. Alfa Giulia w 2014?
    Utworzone przez ergomarcin w dziale Inne modele, historyczne i prototypy
    Odpowiedzi: 1818
    Ostatni post / autor: 09-08-2014, 13:38
  4. Alfa Giulia
    Utworzone przez Emenems w dziale Forum ogólne o Alfa Romeo
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 19-11-2008, 18:31
  5. Alfa Romeo Giulia
    Utworzone przez fiergloo w dziale Inne modele, historyczne i prototypy
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 23-02-2007, 19:59

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory