
Napisał
rybakmj
Skoda czy toyota tez zasluguja na szacunek,bo przynajmniej kazdy cos znajdzie dla siebie ,zarowno malego,jak i duzego. Dziadkowatego i usportowionego.
A alfa ? Alfa jest bardzo hermetyczna.
To nie wada,powiecie í zgodze sie,ale nie mowimy oelicie typu maserati,a zaledwie o aucie klasy sredniej,ASPIRUJACYM, do premium.
Ok,materialy moga byc lepsze,rwd ( dla mnie to zaden argument,pojezdzijcie na podlasiu w zime to zrozumiecie) ,ale nadal nie widze zasadnosci ceny 150 tys i wiecej za podstawe.
Mazda moze i jest ladniejsza skoda.
Ma ciekawe silniki ( wolnossacy to dzis bialy kruk) ,jest bardzo ladna,ma dobry wypas,jest przestronna i kosztuje rozsadnie.
Skora na desce to moze nie skora,ale ubogaca wnetrze,fotele bardzo wygodne i dobrze trzymaja,pal go licho skaja czy nie. Cicho,wygodnie,zrywnie ( 2.2 400 nm i masa ponizej 1.5t) ,niezly automat. Duzy komfort nawet na 19.
Nie wiem czy ja kupie,ale trudno o konkurenta w aspekcie cena/ wyglad/ wypas/ motor/ leasing.
Giulia napewno bedzie egzotyczniejsza,bardziej sportowa ,elitarniejsza,ale czy warta swojej ceny ? Zaczekajmy na oficjalny cennik w Polsce.
Ps. Passion ma grzanie kierownicy w standardzie. Taka wersja jezdzilem i taka informacje dostalem.
Ps2. Za roznice 25- 30 tys,kupie fajne gta lub e46, i bede mial auto z meskim silnikiem,do zabawy w weekendy,bo giulii bylo by szkoda.
Taka opcja bardziej mnie przekonuje,ale nie skreslam alfy,bo tez nia jestem zainteresowany.
Zobaczymy.