zamki panewkowe, nie mają na celu (jak się szeroko sądzi) zabezpieczenie półpanewki przed obrotem w otworze osadczym. Ich głównym celem jest wskazanie właściwego osadzenia półpanewek przy niesymetrycznym ich wykonaniu (np. gdy w jednej z nich jest wykonany otwór lub kanał olejowy).
...
każdy ma swoje racje lecz nie ma co tematu roztrzepywać na części pierwsze,
a no wiadomo swoje lata ma od początku siedzi we włochach ..
argenta thesisem jechałem do ślubu![]()
a co ciebie sprowadza na forum alfoholikow czyżby przymiarka do jakiegoś modelu AR?
I jak kolego, co wybrałeś? Mam nadzieję, że Lancię![]()
147 2001, 1.6 105 KM- była
156 2003, 2.0 JTS 166 KM- była
156 2003, 2.5 V6 192 KM- była... ehh..
156 2005 1.9 JTD~`160 KM była
159 2006 1.9 JTD- była
159 2005 1.9 Distinictive- była..
156 2003 2.0 TS+LPG- była
156 2003 2,5 V6- była..
156 FL 2005 1.9 jtd- była
166 FL 2005 2,4 jtd - była
Alfa Romeo Crosswagon - był..
156 FL 3.0 V6 - była
Brera Tbi 2010 - jest
Najlepsze auto na świecie - służbowe - jest
To może i ja się wypowiem...
166 ma bardziej sportowe zacięcie, a Thesis to limo pełną gębą. Auto zbudowane bez kompromisów, na własnej płycie podłogowej, ciężkie, dostojne i w mojej subiektywnej ocenie bardzo bezpieczne. Co ciekawe konstruktorzy chyba bardziej skupili się na bezpieczeństwie tych z tyłu, niż tych z przodu.
166 to prościacha w porównaniu do Thesis. Głównie chodzi o elektronikę i zawias. Elektronika rozbudowana i żyjąca własnym życiem, szczególnie podczas mrozów i opadów. Komplet wahaczy na wszystkie koła ASO wyceniło mi (zapytałem z ciekawości) na 10 tys. zł (zamienników brak), a jak ktoś Ci wciśnie padlinę z uszkodzonymi amorkami, to na dzień dobry jesteś w plecy jakieś 8 koła. Amorki prawie te same, co w Quattroporte.
Na szczęście zawias bardzo trwały. Moim zdaniem nie ma porównania do 166. Zupełnie inna liga.
Jest kilka miejsc, gdzie Thesis eksploatowana w naszym klimacie będzie korodowała. I dotyczyło to prawie wszystkich egzemplarzy, które widziałem, a które większości życia nie spędziły na południu.
Aha i ręczny elektryczny, ale dotyczy to wszystkich współczesnych konstrukcji wyposażonych w ten badziew z Valeo - zarówno Paska, jak i C4. Też przerabiałem odmrażanie opalarką. Teraz jest wyłączany w Connect na noc.
Jeżeli ogarniasz elektronikę, masz pojęcie o elektryce, dostęp do sprzętu i dobrego rzemieślnika mechanicznego, to auto jest w dechę. Oczywiście, jeżeli akceptujesz jego kontrowersyjną stylistykę.
Auto spokojnie do codziennej eksploatacji.
Co do motorów, to niech się wypowiedzą fachowcy, ale podobno JTD 150CV jest najbardziej dopracowany. Taki właśnie mam. Gdyby nie ten, to w 2.0T bym wszedł. Tylko w manualu.
Swojej szukałem 2 lata, pochodzi z Polcaru i swego czasu była najdroższym i o największym przebiegu egzemplarzem na groszu, 2002, aktualnie na budziku prawie 300kkm, nie kręcone.
Podstawa to rozsądny zakup z pewnego źródła. I raczej z kimś, kto ma pojęcie o tym, co kupujesz.
Było: 166 2.4JTD x5, 166 2.0TS x3, 166 3.0 V6 x2, 166 3.0 V6 Sportronic x2, 166 2.5 V6, 156 2.4JTD x3, 156 2.4JTD SW, 156 2.5 V6 x2, 156 1.9JTD, Kappa Coupe 2.0T
Gdzie są zdjęcia QP???!!! I filmik z dźwiękiem silnika...
Alfa Romeo Giulia Business 200 KM 2021
Peugeot 308 SW 1.2 130 KM 2019
Były: Renault Clio I 1.2, Peugeot 307 SW 1.6 110 KM, AR 147 1.6 TS 105 KM, Giulietta 1.4 MA 170 KM, Giulietta 1.4 MA 150 KM, Alfa Romeo 75 2.0 TS
Uuuu czyli auto może się okazać pętelką na szyi właścicielaDobrze zrozumiałem, że wahacze 10 tysi + amory 8 tysi + robo = remont zawieszenia? Skąd te ceny? Remont pneumatyka w rangu to +/- 10k!
Występował on w lybrach?podobno JTD 150CV jest najbardziej dopracowany
To jest luksusowa limuzyna - ceny nie mogą być jak w Seidici. W Pol-Carze jak wisi cennik, to za roboczogodzinę Thesis jest osobna stawka
. Problem polega na tym, że jeśli ktoś przyjedzie taką Thesis do serwisu i będzie płacił pieniądze na poziomie BMW czy Merca, to nadal siedzi w małej kanciapie z gościem, który przyjechał swoją 10-letnią 147 na komputer
.
Tak przy okazji:
http://moto.onet.pl/349542,13271676,...e.html?node=27
Ostatnio edytowane przez radosuaf ; 07-12-2012 o 10:43
Alfa Romeo Giulia Business 200 KM 2021
Peugeot 308 SW 1.2 130 KM 2019
Były: Renault Clio I 1.2, Peugeot 307 SW 1.6 110 KM, AR 147 1.6 TS 105 KM, Giulietta 1.4 MA 170 KM, Giulietta 1.4 MA 150 KM, Alfa Romeo 75 2.0 TS