Strona 6 z 7 PierwszyPierwszy 1234567 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 51 do 60 z 63

Temat: lancia thesis a 166

  1. #51
    Użytkownik Fachowiec Avatar FXX
    Dołączył
    07 2012
    Auto
    Peugeot 508 II / Peugeot 308 T9
    Postów
    2,636

    Domyślnie

    Cytat Napisał Aroniaa Zobacz post
    ps co do zatartych silników 2.4 benzyna według mnie wynika to tylko z niekompetencji posiadacza lub z dużego przebiegu
    niż z wad konstrukcyjnych
    Wadę można wymienić jedną - brak zamków na tych nieszczęsnych panewkach.

  2. #52
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar Aroniaa
    Dołączył
    12 2011
    Mieszka w
    Olkusz
    Auto
    AR 166 3.0v6 azurro nuvola
    Postów
    474

    Domyślnie

    zamki panewkowe, nie mają na celu (jak się szeroko sądzi) zabezpieczenie półpanewki przed obrotem w otworze osadczym. Ich głównym celem jest wskazanie właściwego osadzenia półpanewek przy niesymetrycznym ich wykonaniu (np. gdy w jednej z nich jest wykonany otwór lub kanał olejowy).
    ...
    każdy ma swoje racje lecz nie ma co tematu roztrzepywać na części pierwsze,

  3. #53
    Użytkownik Embrion
    Dołączył
    06 2012
    Auto
    Lancia Thesis
    Postów
    3

    Domyślnie Kwoli ścisłości

    Cytat Napisał Aroniaa Zobacz post
    Przedszkolak= Argenta67?


    Znam tylko Pawła, ale chciałbym mieć jego wiedzę na temat Lancii. Robert

  4. #54
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar Aroniaa
    Dołączył
    12 2011
    Mieszka w
    Olkusz
    Auto
    AR 166 3.0v6 azurro nuvola
    Postów
    474

    Domyślnie

    a no wiadomo swoje lata ma od początku siedzi we włochach ..
    argenta thesisem jechałem do ślubu
    a co ciebie sprowadza na forum alfoholikow czyżby przymiarka do jakiegoś modelu AR?

  5. #55
    Użytkownik Pasjonat Avatar Proxim@Ar
    Dołączył
    10 2009
    Mieszka w
    Opole, Piła
    Auto
    Brera Tbi
    Postów
    3,572

    Domyślnie

    I jak kolego, co wybrałeś? Mam nadzieję, że Lancię
    147 2001, 1.6 105 KM- była
    156 2003, 2.0 JTS 166 KM- była
    156 2003, 2.5 V6 192 KM- była... ehh..
    156 2005 1.9 JTD~`160 KM była
    159 2006 1.9 JTD- była
    159 2005 1.9 Distinictive- była..
    156 2003 2.0 TS+LPG- była
    156 2003 2,5 V6- była..
    156 FL 2005 1.9 jtd- była
    166 FL 2005 2,4 jtd - była
    Alfa Romeo Crosswagon - był..
    156 FL 3.0 V6 - była
    Brera Tbi 2010 - jest
    Najlepsze auto na świecie - służbowe - jest

  6. #56
    Użytkownik Fachowiec Avatar szerszeń
    Dołączył
    10 2007
    Mieszka w
    Gdańsk
    Auto
    Astroserati | 407 coupe | Quattroporte
    Postów
    2,613

    Domyślnie

    To może i ja się wypowiem...
    166 ma bardziej sportowe zacięcie, a Thesis to limo pełną gębą. Auto zbudowane bez kompromisów, na własnej płycie podłogowej, ciężkie, dostojne i w mojej subiektywnej ocenie bardzo bezpieczne. Co ciekawe konstruktorzy chyba bardziej skupili się na bezpieczeństwie tych z tyłu, niż tych z przodu.
    166 to prościacha w porównaniu do Thesis. Głównie chodzi o elektronikę i zawias. Elektronika rozbudowana i żyjąca własnym życiem, szczególnie podczas mrozów i opadów. Komplet wahaczy na wszystkie koła ASO wyceniło mi (zapytałem z ciekawości) na 10 tys. zł (zamienników brak), a jak ktoś Ci wciśnie padlinę z uszkodzonymi amorkami, to na dzień dobry jesteś w plecy jakieś 8 koła. Amorki prawie te same, co w Quattroporte.
    Na szczęście zawias bardzo trwały. Moim zdaniem nie ma porównania do 166. Zupełnie inna liga.
    Jest kilka miejsc, gdzie Thesis eksploatowana w naszym klimacie będzie korodowała. I dotyczyło to prawie wszystkich egzemplarzy, które widziałem, a które większości życia nie spędziły na południu.
    Aha i ręczny elektryczny, ale dotyczy to wszystkich współczesnych konstrukcji wyposażonych w ten badziew z Valeo - zarówno Paska, jak i C4. Też przerabiałem odmrażanie opalarką. Teraz jest wyłączany w Connect na noc.
    Jeżeli ogarniasz elektronikę, masz pojęcie o elektryce, dostęp do sprzętu i dobrego rzemieślnika mechanicznego, to auto jest w dechę. Oczywiście, jeżeli akceptujesz jego kontrowersyjną stylistykę.
    Auto spokojnie do codziennej eksploatacji.
    Co do motorów, to niech się wypowiedzą fachowcy, ale podobno JTD 150CV jest najbardziej dopracowany. Taki właśnie mam. Gdyby nie ten, to w 2.0T bym wszedł. Tylko w manualu.
    Swojej szukałem 2 lata, pochodzi z Polcaru i swego czasu była najdroższym i o największym przebiegu egzemplarzem na groszu, 2002, aktualnie na budziku prawie 300kkm, nie kręcone.
    Podstawa to rozsądny zakup z pewnego źródła. I raczej z kimś, kto ma pojęcie o tym, co kupujesz.
    Było: 166 2.4JTD x5, 166 2.0TS x3, 166 3.0 V6 x2, 166 3.0 V6 Sportronic x2, 166 2.5 V6, 156 2.4JTD x3, 156 2.4JTD SW, 156 2.5 V6 x2, 156 1.9JTD, Kappa Coupe 2.0T

  7. #57
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar radosuaf
    Dołączył
    03 2010
    Mieszka w
    Poznan, Poland, Poland
    Auto
    Alfa Romeo Giulia Business 200 KM MY21
    Postów
    8,322

    Domyślnie

    Gdzie są zdjęcia QP???!!! I filmik z dźwiękiem silnika...
    Alfa Romeo Giulia Business 200 KM 2021
    Peugeot 308 SW 1.2 130 KM 2019

    Były: Renault Clio I 1.2, Peugeot 307 SW 1.6 110 KM, AR 147 1.6 TS 105 KM, Giulietta 1.4 MA 170 KM, Giulietta 1.4 MA 150 KM, Alfa Romeo 75 2.0 TS

  8. #58
    Super Moderator Quadrifoglio Verde Avatar marek230482
    Dołączył
    05 2009
    Mieszka w
    Strzelin
    Auto
    166 3.0V6, gtv 2,0TS, brera V6
    Postów
    12,639

    Domyślnie

    Cytat Napisał radosuaf Zobacz post
    gdzie są zdjęcia qp???!!! I filmik z dźwiękiem silnika...
    właśnie!!!

  9. #59
    Użytkownik Fachowiec
    Dołączył
    10 2011
    Mieszka w
    lubelszczyzna
    Auto
    155 1.8 16v T.Spark 103 kW 1996r.
    Postów
    2,685

    Domyślnie

    Uuuu czyli auto może się okazać pętelką na szyi właściciela Dobrze zrozumiałem, że wahacze 10 tysi + amory 8 tysi + robo = remont zawieszenia? Skąd te ceny? Remont pneumatyka w rangu to +/- 10k!

    podobno JTD 150CV jest najbardziej dopracowany
    Występował on w lybrach?

  10. #60
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar radosuaf
    Dołączył
    03 2010
    Mieszka w
    Poznan, Poland, Poland
    Auto
    Alfa Romeo Giulia Business 200 KM MY21
    Postów
    8,322

    Domyślnie

    To jest luksusowa limuzyna - ceny nie mogą być jak w Seidici . W Pol-Carze jak wisi cennik, to za roboczogodzinę Thesis jest osobna stawka . Problem polega na tym, że jeśli ktoś przyjedzie taką Thesis do serwisu i będzie płacił pieniądze na poziomie BMW czy Merca, to nadal siedzi w małej kanciapie z gościem, który przyjechał swoją 10-letnią 147 na komputer .


    Tak przy okazji:
    http://moto.onet.pl/349542,13271676,...e.html?node=27
    Ostatnio edytowane przez radosuaf ; 07-12-2012 o 10:43
    Alfa Romeo Giulia Business 200 KM 2021
    Peugeot 308 SW 1.2 130 KM 2019

    Były: Renault Clio I 1.2, Peugeot 307 SW 1.6 110 KM, AR 147 1.6 TS 105 KM, Giulietta 1.4 MA 170 KM, Giulietta 1.4 MA 150 KM, Alfa Romeo 75 2.0 TS

Podobne wątki

  1. Lancia thesis ???
    Utworzone przez alfabravoII w dziale Kupić - nie kupić? Auta z ogłoszeń
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post / autor: 02-10-2011, 09:57

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory