Strona 115 z 175 PierwszyPierwszy ... 1565105106107108109110111112113114115116117118119120121122123124125165 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1,141 do 1,150 z 1746

Temat: Mixol + ON - dlaczego dolewamy oleje 2T do ropy? - w pigułce.

  1. #1141
    Moderator Quadrifoglio Verde Avatar magil
    Dołączył
    07 2012
    Mieszka w
    LHR
    Auto
    Nuova Bravo, 159
    Postów
    13,787

    Domyślnie

    Rzeczywiste właściwości paliw (różnice między zwykłym ON a paliwami premium), jakie kupujemy na poszczególnych stacjach. Takie małe porównanie np. między największymi sprzedawcami
    159 1.9 JTDm 16V '06 => 2.2 JTS '07 => 1750 TBi '09 => 3.2 JTS Q4 '06 => 159 2.2 JTS '08, Nuova Bravo 1.4 T-Jet '10

  2. #1142
    Moderator Quadrifoglio Verde Avatar magil
    Dołączył
    07 2012
    Mieszka w
    LHR
    Auto
    Nuova Bravo, 159
    Postów
    13,787

    Domyślnie

    Wpadły mi w ręce ostatnio karty charakterystyk paliw Orlen z ostatnich kilku miesięcy, z pewnej małej stacji. Jednym zdaniem... nigdy więcej nie zatankuję ON Verva.
    Jedyna różnica to liczba cetanowa. Dla przykładu zimowy ON Ekodiesel 52, Verva ON niecałe 56. Pozostałe wartości identyczne!!
    W okresie zimowym żadne z paliw nie posiada biokomponentów, HFRR w okolicy 400. Dla porównania, oba paliwa w okresie letnim posiadają dodatek estrów 7% i HFRR ok 360.
    159 1.9 JTDm 16V '06 => 2.2 JTS '07 => 1750 TBi '09 => 3.2 JTS Q4 '06 => 159 2.2 JTS '08, Nuova Bravo 1.4 T-Jet '10

  3. #1143
    Użytkownik Znawca Avatar szkodnik
    Dołączył
    06 2011
    Mieszka w
    Radom,okolice
    Auto
    była 156:)jest GT Q2
    Postów
    1,551

    Domyślnie

    no to prawie takie same,ja to teraz na statoilu tankuje niby tez to lepsze jak verva,ON GOLD,,A co vervy busa kiedys zatankowałem przez polecany cpn mechanika ze prawdziwą verwe tam mają iii było czuc moc)serio,az sam dziwiłem sie zeby było tak odczuwalne

  4. #1144
    Użytkownik Romeo Avatar dejon
    Dołączył
    03 2012
    Mieszka w
    Warszawa/Bielsk Podlaski
    Auto
    Była Alfa Romeo 156 2,4JTD...wkoncu jest 159 SW 1,9JTD 16V 150KM
    Postów
    1,102

    Domyślnie

    Wiec tak..może troche zamieszam...od czasu kupienia 159 jedynie shell nitro on...i naprawde fajnie wszystko smigalo..ale korekty wtryskow jeden ponad 1 reszta oki...nadmieniam ze po remoncie bo klapki załatwił. ...po stosowaniu STP korekty sie poprawily nawet fajnie ale tego samego dnia musiałem zatankować i akurat Statoil gołd. ..po trasie sprawdziłem korekty i wszystko wróciło do początku...jeżdżąc na shellu bylo oki wiec może tylko moje odczucie ale shell jest ok

    Wystukano na Commodore c64

  5. #1145
    Użytkownik Pasjonat Avatar @sdero
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    RAV4 / Ducati Diavel Carbon
    Postów
    3,133

    Domyślnie

    A ja mam Shell-a pod domem i... raczej ich omijam.
    Jeśli zatankuję na Shell-u, to spalanie wzrasta, a kultura pracy silnika też jakoś się pogarsza.
    Co ciekawe, to ten sam Shell o niecały kilometr dalej ma to samo paliwo ale droższe. Tam już nie ma konkurencji

    Wygląda na to, że faktycznie nazwa nazwą, a co jest w zbiornikach stacji to już inna sprawa.
    Chip tuning, EGR off , DPF off, SCR off, Lambda off , modyfikacja dawki startowej oraz inne.

    Więcej informacji: www.conmir.pl, lub Fanpage na FACEBOOK
    Trochę o korektach - > Motoblog - wpływ korekt pod obciążeniem
    Trochę o DPF - > Motoblog - co warto wiedzieć o DPF

  6. #1146
    Użytkownik Znawca Avatar szkodnik
    Dołączył
    06 2011
    Mieszka w
    Radom,okolice
    Auto
    była 156:)jest GT Q2
    Postów
    1,551

    Domyślnie

    noi wyszło ze problem o dobry cpn)a co do shela to tankowałrm tez to nitro i w jezdzie tak samo odczucia jak gold,1 kolega tez gt na shelu tankował tylko nitro i cos problem pojawił mu sie z wysokim spalaniem

  7. #1147
    Moderator Quadrifoglio Verde Avatar magil
    Dołączył
    07 2012
    Mieszka w
    LHR
    Auto
    Nuova Bravo, 159
    Postów
    13,787

    Domyślnie

    Fajnie byłoby dla porównania wyrwać charakterystyki z innych stacji. Po subiektywnie Shell szerokim łukiem omijam, podobnie jak Statoil. Ale jak koledzy napisali, najważniejsze co stacja ma w zbiornikach
    159 1.9 JTDm 16V '06 => 2.2 JTS '07 => 1750 TBi '09 => 3.2 JTS Q4 '06 => 159 2.2 JTS '08, Nuova Bravo 1.4 T-Jet '10

  8. #1148
    Użytkownik Znawca Avatar szkodnik
    Dołączył
    06 2011
    Mieszka w
    Radom,okolice
    Auto
    była 156:)jest GT Q2
    Postów
    1,551

    Domyślnie

    busa tankowałem na firmowych CPN a itak miałem pompe do roboty -po czesciach pompy było dosłownie przypalenia widac,shell to jakos sporą cene ma na nitro dlatego przestałem tam tankowac uznałem verwa,i ten gold to samo a tansze,ciekawe jak BP

  9. #1149
    Użytkownik Fachowiec
    Dołączył
    03 2014
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    Giulietta 1.4 TB MA 2010
    Postów
    2,091

    Domyślnie

    A ja kupony -20gr na Nitro+ rozdałem bo mi się to nie opłaca, dodatki wożę ze sobą i mam spokój bo baza paliwowa rejonami jest ta sama przecież na markowych stacjach, które mają umowy z Lotosem albo Orlenem. Kiedy muszę zatankować na nieznanej stacji to dolewam sobie trochę więcej dodatku do zwykłego paliwa i nadal mam lepsze odejście z niskich rpm i ciszę w środku .
    Serdecznie pozdrawiam,
    PW znów dostępne ale najlepiej: wlyszkow@vp.pl
    ANALIZY OLEJU

  10. #1150
    Użytkownik Romeo Avatar Tallmen
    Dołączył
    01 2014
    Mieszka w
    Wałbrzych
    Auto
    156 '02 1.9JTD 115KM ; 156 SW '01 2.4JTD 140 KM
    Postów
    677

    Domyślnie

    w tym kraju sa tylko dwie rafinerie. orlen i lotos. wszyscy nie ważne czy "markowe" shelle bp i inne kupują paliwa właśnie tam. podobnie jak tesco auchan pieprzyk i co tam sobie jeszcze wymyslicie tez kuouja u orlena i lotosa a w dieslu verwy goldy dynamicki i inne super maja jedynie mniejsza zawartosc siarki. takze to raczej takie placebo :p

    i na koniec. robicie tu (wraz ze mną teraz) off topic.

    Pozdrawiam i pamiętajcie bez spiny
    1.9 JTD "Mała", 2.4 JTD "Duża" <=kliknij by zobaczyć ją na autoWcentrum
    w historii:
    1) Wartburg 353 1,0 (rocznika nie pamiętam),
    2) Citroen GSA 1,3 1980r,
    3) Citroen GS 1,3 1974r, (piękny zabytek)
    4) Polonez Caro 1,6 LPG 1996r,
    5) Honda Concerto 1,6 16v LPG 1993 (122hp i kochałem to auto!)
    6) Ford Escort 1,8TD 1998 (nienawiść ma trwa do tej chwili do tego pojazdu)
    7) Deawoo Nubira 1,6 16v LPG 1998
    8) Daweoo Tico 0,8 LPG 1999


    "Osoby które potrzebują czterech kółek i przymocowanego do nich fotela kupują sobie BMW albo Vectrę, ale ci którzy są świadomi, ci którym zależy, ci którzy chcą by układ kierowniczy mówił, a silnik zanosił się rykiem - ci kupują Alfy" -
    J. Clarkson


    Dysponuję programem i kablem do diagnostyki w razie potrzeby pisać PW

Podobne wątki

  1. Dolewanie MIXOL'u do oleju napędowego-co Wy na to??
    Utworzone przez puchaty1988 w dziale 156
    Odpowiedzi: 19
    Ostatni post / autor: 11-06-2012, 18:03
  2. FILTR CZĄSTEK STAŁYCH - w pigułce
    Utworzone przez TuneFORCE w dziale Forum ogólne o Alfa Romeo
    Odpowiedzi: 13
    Ostatni post / autor: 10-03-2012, 07:15
  3. FILTR CZĄSTEK STAŁYCH - w pigułce
    Utworzone przez TuneFORCE w dziale Tuning
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 08-03-2012, 01:13
  4. Wyciek ropy
    Utworzone przez Stanley w dziale 166
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 26-04-2010, 17:01

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory