Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Pokaż wyniki od 11 do 18 z 18

Temat: Sprężyny do Belli-Weitec, czy Lesjofors???

  1. #11
    wind
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał RogerIZ28 Zobacz post
    Bez obaw, mam weitec -40mm, koła 215/45 R17 nic nie szura, w zeszłym sezonie miałem 225/45 R17 też nic nie szurało nawet przy wchodzeniu w zakręt przy naprawdę ogromnych prędkościach
    co to znaczy ogromne?, trza dodać że zakręt na słonecnej bierze nieżle ale jazdę za pasażera nie polecam. sprężynki weiteca się na prawdę sprawdzają, potwierdzam?

  2. #12
    Użytkownik Romeo Avatar RogerIZ28
    Dołączył
    10 2008
    Mieszka w
    Siemianowice Śląskie
    Auto
    Była piękna 156 1.8TS 2000r LPI
    Postów
    719

    Domyślnie

    Cytat Napisał wind Zobacz post
    co to znaczy ogromne?, trza dodać że zakręt na słonecnej bierze nieżle ale jazdę za pasażera nie polecam. sprężynki weiteca się na prawdę sprawdzają, potwierdzam?
    hehe takich przy ktorych nie wszyscy pozostają nadal na drodze hehe Ty tam wiesz o co chodzi

    diesel power http://je.pl/qeuy

  3. #13
    Użytkownik Romeo Avatar kenobi
    Dołączył
    10 2008
    Mieszka w
    lubin
    Auto
    156 FL 2.4 20V Mjtd
    Postów
    860

    Domyślnie

    dzieki wielkie panowie o to chodzilo !

  4. #14
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar alces1
    Dołączył
    07 2007
    Mieszka w
    Żegocina
    Auto
    AR 159 JTDm Ti, AR Giulietta Sport, AR Spider 3.0 V6
    Postów
    6,673

    Domyślnie

    Cytat Napisał RogerIZ28 Zobacz post
    Bez obaw, mam weitec -40mm, koła 215/45 R17 nic nie szura, w zeszłym sezonie miałem 225/45 R17 też nic nie szurało nawet przy wchodzeniu w zakręt przy naprawdę ogromnych prędkościach
    Zapodaj mi linka do zdjęć Twojej Alfy już po obniżeniu -40/-40, a przy okazji, jakie masz amortyzatory?
    Pozdrawiam.
    - Rafał

    Sprzedam naklejki: koniczynki QV 3D
    http://www.forum.alfaholicy.org/pozo..._dostepne.html

  5. #15
    Użytkownik Romeo Avatar kenobi
    Dołączył
    10 2008
    Mieszka w
    lubin
    Auto
    156 FL 2.4 20V Mjtd
    Postów
    860

    Domyślnie

    panowie jeszcze jedna sprawa, mam teraz kolo 205/55 R16 czyli srednica jest wieksza niz przy 215/45 R17, to jak wrzuce weiteca na serie amory -40/40 to nie bedzie tarlo nic ? RogerIZ28, piszesz ze 225/45 R17 miales przy tym obnizeniu i bylo dobrze a aktualne moje "kolo" ma taka sama srednice wiec tez powinno byc w sam raz .... dobrze kombinuje ? alces1 mial 205/50/17 i mu tarlo czasem a ten rozmiar jest taki sam jak 225/45 R17 - roznica 0,1, to sam juz nie wiem ... a chcem kupic sprezyny juz i zeby nie bylo potem problemu
    Ostatnio edytowane przez kenobi ; 27-05-2010 o 09:45

  6. #16
    Użytkownik Romeo Avatar RogerIZ28
    Dołączył
    10 2008
    Mieszka w
    Siemianowice Śląskie
    Auto
    Była piękna 156 1.8TS 2000r LPI
    Postów
    719

    Domyślnie

    Cytat Napisał alces1 Zobacz post
    Zapodaj mi linka do zdjęć Twojej Alfy już po obniżeniu -40/-40, a przy okazji, jakie masz amortyzatory?
    Pozdrawiam.
    - Rafał
    Niestety z braku czasu jeszcze nie zdążyłem zrobić żadnych nowych zdjęć samochodu
    Amory zostały sportpack'owe - bo po co wywalać dobre amory?, a muszę przyznać że spisują się na tyle dobrze, że przy ew wymianie może i powędrowały by znowu oryginalnie skrócone sportpack'owe

    Cytat Napisał kenobi Zobacz post
    panowie jeszcze jedna sprawa, mam teraz kolo 205/55 R16 czyli srednica jest wieksza niz przy 215/45 R17, to jak wrzuce weiteca na serie amory -40/40 to nie bedzie tarlo nic ? RogerIZ28, piszesz ze 225/45 R17 miales przy tym obnizeniu i bylo dobrze a aktualne moje "kolo" ma taka sama srednice wiec tez powinno byc w sam raz .... dobrze kombinuje ?
    Momencik, zapomniałem napisać -225 miałem założone na sport-pack'u (-20mm) na 225 chyba był już weitec jak dobrze pamiętam - ale to akurat nie ma dużego zdarzenia, bo jeszcze nie słyszałem, aby komuś koło tarło o 'górę' nadkola, jak ktoś ma problem z obcieraniem to zazwyczaj przy skręcaniu o 'lewą' i rzadziej o 'prawą' cześć nadkola (stojąc przodem do koła)

    nie można natomiast patrzeć tylko na średnicę koła, lub tylko na szerokość - możesz mieć tak jak piszesz większe koło jak w przypadku twoich obecnych 16", ale jest węższa, dzięki czemu krawędzie opony nie obcierają o nadkole przy skręcie. Możesz mieć i 235mm szerokośći, ale za to na mniejszej średnicy koła. Bo jak dowalisz twoją obecną średnicę koła (632mm) na szerokość opony 225mm to raczej na pewno będzie to obcierało krawędziom opony o nadkole podczas skrętu

    diesel power http://je.pl/qeuy

  7. #17
    Użytkownik Romeo Avatar kenobi
    Dołączył
    10 2008
    Mieszka w
    lubin
    Auto
    156 FL 2.4 20V Mjtd
    Postów
    860

    Domyślnie

    Roger, to akurat wiem, mam serie alu ''16 "koleczka" z takimi kapciami i wlasnie nie wiem czy -40 byloby odpowiednie masz teraz 225 czy 215/45 R17 na takim obnizeniu ktore planuje ?

    padlo na eibach pro kit -30/30 nowki w dobrej cenie
    Ostatnio edytowane przez kenobi ; 28-05-2010 o 20:33

  8. #18
    Użytkownik Romeo Avatar RogerIZ28
    Dołączył
    10 2008
    Mieszka w
    Siemianowice Śląskie
    Auto
    Była piękna 156 1.8TS 2000r LPI
    Postów
    719

    Domyślnie

    Cytat Napisał kenobi Zobacz post
    Roger, to akurat wiem, mam serie alu ''16 "koleczka" z takimi kapciami i wlasnie nie wiem czy -40 byloby odpowiednie masz teraz 225 czy 215/45 R17 na takim obnizeniu ktore planuje ?
    wiec nie wiem w czym masz wątpliwości, gdyż:

    napisałem powyżej zarówno to że samo obniżenie nie powinno spowodować tarcia - gdyż nie kojarzę aby komuś tarło o 'górę' nadkola, lecz o boki (no chyba że sprężyny będą z gumy i się tak będą uginały na dziurach, że koła będą dobijać)

    jak i to że obecnie na -40mm mam 215/45 R17

    edit

    aha a jak w dalszym ciągu masz jakieś wątpliwości, to przypomniało mi się właśnie że na zimę mam przecież felgi 16" 'telefony' o których piszesz i opony 205/55 R16, i zakładałem -40mm jak jeszcze jeździłem na zimówkach i było wszystko ok
    Ostatnio edytowane przez RogerIZ28 ; 28-05-2010 o 20:47

    diesel power http://je.pl/qeuy

Podobne wątki

  1. Sprężyny Weitec 40/40 + amory MTS do [147]
    Utworzone przez Pininfarina w dziale Tuning
    Odpowiedzi: 17
    Ostatni post / autor: 14-12-2012, 15:59
  2. Sprężyny Weitec 40/40 do [147] ?
    Utworzone przez Pininfarina w dziale Tuning
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 24-11-2012, 15:07
  3. Sprężyny obniżające -35mm WEITEC
    Utworzone przez zaviaseq w dziale Sprzedam części
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 02-03-2012, 00:05
  4. Monroe czy Lesjofors???
    Utworzone przez SzlendaX w dziale 156
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 17-12-2009, 22:51

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory