no to jestem spokojniejszy![]()
no to jestem spokojniejszy![]()
verdebiancorosso
się stary niepotrzebnie napinasz....
łożyska które można rozebrać i wymienić smar to łożyska tylne (oczywiście jeżeli jest sprawne):
np. http://allegro.pl/piasta-lozysko-tyl...732769507.html
łożyska, których się nie rozbiera to przednie:
np. http://allegro.pl/lozysko-piasta-alf...705834027.html
Ostatnio edytowane przez rafal_155 ; 30-07-2011 o 17:53
Myślę, że sarkazm nie jest potrzebny.
Zadałem proste pytanie, a zadałem, bo łożysko popiskuje, mimo, że jest nowe, niedawno wymieniane.
Było: 166 2.4JTD x5, 166 2.0TS x3, 166 3.0 V6 x2, 166 3.0 V6 Sportronic x2, 166 2.5 V6, 156 2.4JTD x3, 156 2.4JTD SW, 156 2.5 V6 x2, 156 1.9JTD, Kappa Coupe 2.0T
To oddaj go na reklamacje![]()
łożysko powinno byc wypełnione w 1/3 jak dołożysz smaru bedzie sie grzało i smar wyjedzie a oliwka sie ze smarem nie połaczy i tez wypłynie , kupiłes felerne łozysko ,pech
Było: 166 2.4JTD x5, 166 2.0TS x3, 166 3.0 V6 x2, 166 3.0 V6 Sportronic x2, 166 2.5 V6, 156 2.4JTD x3, 156 2.4JTD SW, 156 2.5 V6 x2, 156 1.9JTD, Kappa Coupe 2.0T
W żadnych łożyskach zamkniętych tzw. chronionych nie wymienia się smaru. Skoro spierdzielił to znaczy że uszczelnienie poszło się rypać i uzupełnienie smaru pomoże na kilka, kilkanaście dni albo wcale.
Kolego szerszeń, jeżeli nie przejdzie piszczenie (o ile to łożysko) czeka Cię tylko wymiana.
P.S. Bredzisz rafal_155
Nie będę dolewał oliwy do ognia ale tez jestem zdania że łożysk się nie smaruje tylko wymienia i akurat wiem to z autopsji.Rafał Tobie może się udało że Ci działają i super ale osobiście nie polecam tego typu zabiegów![]()
Alfa Romeo 155 1.8 T.S. 1992-pozostały piękne wspomnienia 03.09.2017
Alfa Romeo 155 2.5 V6 1992
Alfa Romeo 155 2.0 Q4 1992
I wszystkie są czerwone
OMG dopiero teraz postanowiłem zobaczyć ten wątek
Szerszeń spokojnie możesz próbować zaaplikować odrobinę smaru łożyskowego (ale nie ŁT, coś rzadszego) pomiędzy bieżnie, ale na 99% to nic nie da, albo zniweluje skutek, nie przyczynę. No i możesz sobie odciąć drogę do reklamacji. Pewne jest natomiast, że nie przegrzejesz łożyska, nie rozleci się ani nie wybuchnieJuż prędzej zacznie śpiewać piosenkę z czołówki brygady RR. Raczej bym oddał na gwarancję. Mam nadzieję, że starego nie wyrzuciłeś.
PS. Nikt tu nie mówi o naprawianiu łożysk - z uszkodzoną bieżnią, kulkami, z luzem - przy użyciu smaru. Mówimy o łożysku prawie nowym.
Grzesiek - żuwik
What happens if you give an Italian a pencil and paper...