Motul
Vavoline
Castrol
PENRITE
MILLERS OILS
Selenia
Yacco Lube
Texaco
Total
Mobil
RAVENOL
Shell
Fuchs
Midland
Eurol
Liqui Moly
www.pablogarage.pl - Serwis, części, holowanie
> PabloGarage Team < - kilka filmów na kanale - Z A P R A S Z A M Y
Ale cena już nie ponadto Penrite to HC, a Ravenol PAO![]()
6,4 wchodzi na pusty układ, a w 2.4 masz sporą chłodnice oleju w której on zostaje. 6 litrów spokojnie starczy na wymianę i ewentualną dolewkę.
Tego nie napisałem, ze lepszy oleje HC to w końcu nie jakieś zło i też bywają bardzo dobre po prostu osobiście zamiast importowany olej z końca świata gdzie dochodzą koszty logistyczne wolał bym porządny olej od zachodnich sąsiadów jak właśnie Ravenol VST czy Meguin Super. Jest tańszy i nie gorszy![]()
Ostatnio edytowane przez Pływak ; 03-07-2018 o 09:03
Ravenol VST ma w skaldzie oleje bazowe PAO czyli syntetyczne. Penrite HPR to w ponad 70% olej mineralny obrabiany wodorem czyli HC.
Z millersem też bym taki w 100% pewny co do pełnego syntetyka nie był. Seria CFS i owszem górna półka syntetyków, a pozostałe? To już tajemnica millersa, której ujawnić nie chcą niemniej wysoka półka olejowa dlatego nie pisałem że HC to zło. Po prostu z olejami jest tak, ze nie ma raczej słabych olejów na bazach PAO ale jest sporo słabych olejów na bazach HC i z HC po prostu trzeba wiedzieć co wybrać bo olej olejowi nie równy![]()
Ogólnie czy wybierzesz Perite czy Ravenola czy innego Meguina, a nawet Motula, który chyba poprawił skład to będzie jak najbardziej dobry wybór.
Czu coś lepszego od RAVENOL 5W40 VMO CLEANSYNTO SM/CF A3/B4/C3 w podobnym przedziale cenowym się znajdzie ? (Tylko nie specol) Silnik to 1.9 16v z ekologią.
Sent from my Redmi Note 3 using Tapatalk