no tak, ale ja mając wzmaka i skrzynie moge sobie dokładnie z radia ustawić co i jak chce a w ics bym tego sobie nie ustawił, więc po co montować car audio pod ics.. jak ktoś chce tylko żeby grało to może sobie zrobić aux![]()
no tak, ale ja mając wzmaka i skrzynie moge sobie dokładnie z radia ustawić co i jak chce a w ics bym tego sobie nie ustawił, więc po co montować car audio pod ics.. jak ktoś chce tylko żeby grało to może sobie zrobić aux![]()
Oczywiście każdy robi jak lubi. Wiem że jak nie ma dsp to jest totalna lipa. Ja mam i to gra super. Do tego telefon z którego korzystam. Więc nic innego mi nie trzeba było jak źródła mp3. Więc zrobiłem przy okazji otwieraną navi z mp3 i dvd. Jednak z tego co na forum piszą to ics od tak nie współpracuje z niczym zewnętrznym. Tak więc trzeba obejść ics`a i zrobić autonomiczny układ. Jednak jak ktoś chce wgryźć się w temat i jednak podłączyć wzmaka i porządne audio pod ics`a to jest jedna osoba na forum co ma taki sprzęt.
Ja sie zapytałem o dodatkowe radiio, poniewaz mam w swoim zablokowany ICS i nie mam kodu. Elektronik probowal odkodowac, mowil ze robil to juz w wielu takich ICS-ach ale z moim jest problem, bo ktos wczesniej wsadzal tam lapy i pomieszal cos z kosciami pamieci. Wiec tak zapytalem czy mozna by wsadzic gdzies i podpiac zewnetrzne radyjko i chociaz muzyki posluchac ....
mozesz zamontować radio tak jak ja mam albo kupić ics który pewnie Ci sie przyda choćby do ustawienia nawiewu i wtedy dorobic wejscie audio
Witam.
Zajęło mi to z jakieś 12 godzin, ale zamontowałem swoje radio.
Radio jest pod kierownicą, przytwierdzone do klapy od bezpieczników.
Najwięcej pracy było z 11-oma kablami, które musiałem przedłużyć, żeby
dotrzeć do komory gdzie jest ICS.
No i warte uwagi jest to, że kabel ze stałym akumulatorowym 12V był przy kostce
zasilającej oryginalne radio - ktoś tam pisał że nie jest tak, ale u mnie było właśnie tak.
Załączam kiepskie, bo kiepskie ale zdjęcia.
![]()
To Twoja Alfa kolego, ale nieźle wnętrze oszpeciłeś. Nie obraź się, ale dla mnie to "druciarstwo".
Pomijając wygląd wnętrza, nie chciałbym abyś się przekonał jakim złym pomysłem był montaż radia w tym miejscu, podczas stłuczki/wypadku.
Pomysł dobry, trochę roboty, ale umiejscowienie![]()
Podawanie pensji brutto to jak podawanie długości penisa razem z kręgosłupem
FIAT 126 BIS -->VW GOLF mk2 GTD --> Ford Mondeo 1.8 automat --> Ford Mondeo 2.5 v6 --> AR 156 1.9 jtd 105km --> AR 156 1.9 jtd 115km --> Ford Mondeo 2.0 duratec --> AR 156 SW 2.4 jtdm 175km --> AR 166 2.4 jtdm 175km Sportronic --> Zafira B Cosmo+ 1.9 cdti --> Paździerz B5FL 1.8T --> Hyundai XG350L --> Passerati B6 2.0 TDI --> Renault Koleos 2.0 DCI --> Renault Laguna III 2.0T
wszystko pod kontrolą, nogi nie dotykają radia po bokach, oczywiście manetki również są odsłonięte na tyle, że naciska się je komfortowo ... przełączanie stacji itd. nie jest super wygodne, ale zachowana jest ergonomia czyli nic się nie niszczy, oprócz kilku dziór w tapicerce, oczywiście na zdjęciach wygląda to dramatycznie - tragiczny aparat + lampa ... w rzeczywistości wygląda normalnie i w końcu te głośniki zaczęły grać jak powinny - już nie ma miękkiego głosiku z Beckera tylko mocny dźwięk ... a głośniki bardzo dobrze sobie z nim radzą ... tym sposobem również radio ma więcej powietrza, więc nie ma prawa się mocno nagrzewać, a lubi gdy jest w kieszeni bo to Alpine w teorii 4x60 Watt
ten samochód jest taki jaki jest i nic więcej wymyśleć bez niszczenia schowków nie można .. jeżeli chodzi o przód .. to nie moja wina, że ktoś bez sensu myślał, że nie można normalnie własnego radia podpiąć, wina producenta i się trudno mówi : >
Rany boskie.........
Nasuwa się tylko jedno powiedzenie. "maszyna aż gwizda, tylko operator piz...da"
Widziałem dużo ciekawych pomysłów na radio albo rozbudowę audio w 166. A Ty zamiast do nich dotrzeć zrobiłeś totalną masakrę. Widocznie nie potrafiłeś się zdobyć na nic innego jak zdrutowanie starego grata pod kolumną. Cóż jednemu nie można zaprzeczyć. Faktycznie to było najszybciej i najłatwiej.
Ostatnio edytowane przez marek230482 ; 11-10-2013 o 21:10