Strona 2 z 3 PierwszyPierwszy 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 27

Temat: Pekniety przewód wspomagania kierownicy

  1. #11
    Super Moderator Quadrifoglio Verde Avatar marek230482
    Dołączył
    05 2009
    Mieszka w
    Strzelin
    Auto
    166 3.0V6, gtv 2,0TS, brera V6
    Postów
    12,639

    Domyślnie

    I bedzie dzialac. Nie trzeba zakuwac. Ja tak zrobilem juz dawno i latam bez problemu.

  2. #12
    Użytkownik Rowerzysta Avatar pwr79
    Dołączył
    05 2012
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    Alfa Romeo 166 '2001, 2.4 JTD 140KM
    Postów
    96

    Domyślnie

    odkopię temat bo mrozy przyszły i napaskudziły pod maską (pęknięty przewód elastyczny).

    Prośba o wyjaśnienie. Wcześniej już tam ktoś majstrował więc nie wiem jak wygląda to w oryginale. Sztywne przewody idące pod silnikiem mają u mnie zakuty przewód gumowy, w nim była założona jakaś zwężka i kolejny gumowy odcinek(węższy) który był już zamocowany na chłodnicy wspomagania. Pytanie do kogoś kto przerabiał ten temat, czy to normalne - chodzi mi o różnicę w średnicy? Jak to połączenie wygląda w oryginale (chłodnica-elastyczny-sztywny)

  3. #13
    Super Moderator Quadrifoglio Verde Avatar marek230482
    Dołączył
    05 2009
    Mieszka w
    Strzelin
    Auto
    166 3.0V6, gtv 2,0TS, brera V6
    Postów
    12,639

    Domyślnie

    Przekrój jest na całej długości taki sam. Jedynie tam gdzie jest część elastyczna to będzie grubiej. Od chłodnicy idzie rurka o tej samej średnicy co w chłodnicy. Potem zakuty na to przewód elastyczny i przy maglu z powrotem do rurki o tej samej średnicy. Nie ma po drodze żadnych zwężek.

  4. #14
    Użytkownik Rowerzysta Avatar pwr79
    Dołączył
    05 2012
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    Alfa Romeo 166 '2001, 2.4 JTD 140KM
    Postów
    96

    Domyślnie

    Cytat Napisał marek230482 Zobacz post
    Przekrój jest na całej długości taki sam. Jedynie tam gdzie jest część elastyczna to będzie grubiej. Od chłodnicy idzie rurka o tej samej średnicy co w chłodnicy. Potem zakuty na to przewód elastyczny i przy maglu z powrotem do rurki o tej samej średnicy. Nie ma po drodze żadnych zwężek.
    U mnie jest tak, że zaraz za chłodnicą jest połączenie skręcane za nim ~15cm sztywnego przewodu(na końcu zwykła rurka bez żadnych udziwnień) na niego była naciągnięta rura i skręcona cybantem.

    Może inaczej... czy tak jak widzimy tą chłodnicę powinny iść już przewody elastyczne czy jeszcze coś...
    Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	3126421534.jpg
Wyświetleń:	433
Rozmiar:	34.8 KB
ID:	89915

  5. #15
    Super Moderator Quadrifoglio Verde Avatar marek230482
    Dołączył
    05 2009
    Mieszka w
    Strzelin
    Auto
    166 3.0V6, gtv 2,0TS, brera V6
    Postów
    12,639

    Domyślnie

    Idzie to tak.
    Chłodnica -> przykręcony przewód sztywny (kawałek) -> zaprasowany na nim przewód elastyczny tylko na sam zakręt -> za zakrętem zaprasowanie i z powrotem sztywna rurka.
    Czyli elastyczna rurka jest zaprasowana na aluminiowym przewodzie tylko na zakręcie od sanek do chłodnicy. Ale stanowi to całość. Tak że odkręcasz od chłodnicy (tej co masz na foto) a potem od magla.
    Jak położysz na ziemi cały ten przewód to jest przyłącze do chłodnicy, kawałek rurki, zaprasowanie, kawałek elastycznego a potem już do końca powyginana rurka. Aha i na drugim końcu (przynajmniej ja) miałem zaciśnięte opaską przewody. Czyli przy maglu. I tego nie jestem pewien czy i u mnie nikt nie przerabiał. Ale skoro to tak chodziło to zrobiłem całość na opaskach.
    Ostatnio edytowane przez marek230482 ; 24-03-2013 o 20:27

  6. #16
    Użytkownik Rowerzysta Avatar pwr79
    Dołączył
    05 2012
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    Alfa Romeo 166 '2001, 2.4 JTD 140KM
    Postów
    96

    Domyślnie

    Dzięki za rozjaśnienie Czyli u mnie ktoś musiał wywalić mocowanie(to zaprasowane) na przewodzie przy chłodnicy i została rurka... Tyle, że ona jest chyba węższa niż to co przy sankach pod silnikiem leci... sprawdzę w środę bo z czasem kiepsko...

  7. #17
    Super Moderator Quadrifoglio Verde Avatar marek230482
    Dołączył
    05 2009
    Mieszka w
    Strzelin
    Auto
    166 3.0V6, gtv 2,0TS, brera V6
    Postów
    12,639

    Domyślnie

    Chłodnica z przewodem łączy się sferycznie za pomocą nakrętki.

  8. #18
    Użytkownik Rowerzysta Avatar pwr79
    Dołączył
    05 2012
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    Alfa Romeo 166 '2001, 2.4 JTD 140KM
    Postów
    96

    Domyślnie

    Cytat Napisał marek230482 Zobacz post
    Chłodnica z przewodem łączy się sferycznie za pomocą nakrętki.
    Tak wiem, chodziło mi o to co jest za nakrętką. U mnie jest rurka bez żadnego zakończenia, a z tego co napisałeś powinna mieć kilka cm i mieć zaciśnięty przewód elastyczny. U mnie ktoś wywalił całe to mocowanie elastycznego i za nakrętką jest kilka cm rurki i koniec.
    Ostatnio edytowane przez pwr79 ; 24-03-2013 o 21:11

  9. #19
    Super Moderator Quadrifoglio Verde Avatar marek230482
    Dołączył
    05 2009
    Mieszka w
    Strzelin
    Auto
    166 3.0V6, gtv 2,0TS, brera V6
    Postów
    12,639

    Domyślnie

    Nie ogarniam..... Jak to kilka cm rurki i koniec? To płyn radiowo jest transportowany????

  10. #20
    Użytkownik Rowerzysta Avatar pwr79
    Dołączył
    05 2012
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    Alfa Romeo 166 '2001, 2.4 JTD 140KM
    Postów
    96

    Domyślnie

    Cytat Napisał marek230482 Zobacz post
    Nie ogarniam..... Jak to kilka cm rurki i koniec? To płyn radiowo jest transportowany????
    Nie nałożony był przewód na cybancie. Widocznie komuś pękła guma przy samym sprasowaniu... zastanawiam się teraz czy kupić elastyczny przewód i wywalić drugie mocowanie i spiąć cybantami czy wymontować całość i zawieść na prasę...

    Poglądowe zdjęcie jak było to u mnie...Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	Untitled-1.jpg
Wyświetleń:	681
Rozmiar:	31.3 KB
ID:	89953

Podobne wątki

  1. Przewód wspomagania
    Utworzone przez kanks w dziale 147
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 26-07-2014, 08:32
  2. pekniety wezyk wspomagania
    Utworzone przez sebastian-wro w dziale 147
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post / autor: 16-05-2013, 10:50
  3. [146] przewód wspomagania
    Utworzone przez zielik203 w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post / autor: 19-07-2010, 13:54

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory