Dzięki wielkie bardzo mi pomogłeś pomyślę może wyciągnę całą mimo że mam kanał. Myślę że zbyt wielkiej różnicy już mi to nie zrobi chociaż kto wiepostaram się zrobić foto relację krok po kroku
pozdrawiam serdecznie.
Dzięki wielkie bardzo mi pomogłeś pomyślę może wyciągnę całą mimo że mam kanał. Myślę że zbyt wielkiej różnicy już mi to nie zrobi chociaż kto wiepostaram się zrobić foto relację krok po kroku
pozdrawiam serdecznie.
Oj uwierz,że jest różnica. Aby wymienić samo sprzęgło,to wystarczy ją odciągnąć na belkę i masz dostęp do sprzęgła.Wyjęcie powoduje,że przy wkładaniu więcej się namęczysz,aby przedostać ją przez belkę.i istnieje ryzyko,ze możesz przyciąć wiązkę z kablami,które idą górę nad skrzynią.
Mam do wymiany cały zestaw tzn dwumase też także co bardziej polecacie odciagnac czy wyciagnac na wierzch całą skrzynię?
czy ja wiem czy to aż taka straszna robota wyjecie tej skrzyni? jak już masz wszystko odkrecone to jak odpowiednio podniesiesz silnik skrzynia wyjdzie. oczywiście wytarganie skrzyni i jej wlozenie to robota dla 2 osób bo sam jej nie jesteś w stanie unieść bo waży z 40-50 kg. ja w każdym bądź razie wyjmowalem bo robiłem uszczelniacz ,dwumas i sprzęgło. do wymiany samego sprzęgła wystarczy napewno ja odsunac jak pisze Motogold.
bez kanału innej opcji u mnie nie było niż jej wyjecie.
Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka
Ostatnio edytowane przez Masa625 ; 03-04-2018 o 19:16
[C
Silnik trzeba odkręcić od poduszek czy da rade go na tyle podnieść żeby skrzynia wyszła ?
Ale ty pytasz o 156 z silnikiem 115 KM? Tam ci skrzynia nie wyjdzie tak prosto jak w przypadku 166.
Jest Peugeot 406 Coupe 2002r 3.0 V6
Była Alfa Romeo 166 2002r. 2.4 JTD
Była Vectra B 2000r 2.0 DTI
Była Vectra A 1993r 1.8 B+G
no wlasnie. na tel nie widzę o jakie auto chodzi Ale skoro dział 166 to myślę że o ten model.chodzi. silnik trza odkręcić na górnej popuszce. i odkrecasz całkowicie poduche skrzyni wiadomo. a ta przy rozrzadzie nie przeszkadza
Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka
[C
Myślałem że będzie podobnie jak w 166 i da radę bez odkrecania sanek ją chociaż odsunąć na tyle żeby wyjąć sprzęgło i dwumase
oj to już musisz pytać w dziale 156. 166 ma zdecydowanienwiecej miejsca pod maska niż 156. a w 2.4 jtd to już wogole tam luzno
Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka
[C
W jaki sposob rozdzielic lozysko oporowe od docisku?Zdemontowalem od dawcy 2.4 10v 136KM sprzeglo i chce przelozyc do drugiego auta,ktore i tak bedzie szlo na sprzedaz(stąd uzywka). Lozysko z tego co czytalem tutaj montuje sie na walku skrzyni w tych widelkach od lapy sprzegla,pozniej po skreceniu energiczny ruch łapą w stronę wysprzeglika i powinno naskoczyc... po calkowitym skreceniu skrzyni uzupelnieniu oleju cos trzeba odpowietrzac,ustawiac,regulowac? W aucie bede wymienial samo sprzeglo a podejrzewam,ze rozsypalo sie tylko lozysko oporowe ,bo biegi wchodzą ale zgrzyta cos w skrzyni podczas ruszania pedalem sprzegla. Glownie chodzi o rozdzielenie tego lozyska od docisku. Jeszcze nie probowalem ale przypatrywalem się juz jak jest ono tam poloczone wiec prosze o rady przed zaczeciem roboty...z resztą powinienem sobie poradzic-jesli nie to bde pytał.
Wysłane z mojego SLA-L22 przy użyciu Tapatalka
![]()