Strona 3 z 3 PierwszyPierwszy 123
Pokaż wyniki od 21 do 29 z 29

Temat: Regulacja Świateł Xenonowych ???

  1. #21
    Doman
    Gość

    Domyślnie

    moze :-)

  2. #22
    ViP Romeo Avatar peteja_43
    Dołączył
    11 2007
    Mieszka w
    Ruda Śląska
    Auto
    AR 166 2.4JTD 2001r.
    Postów
    583

    Domyślnie

    Cytat Napisał Kayrol Zobacz post
    nie chce się tu wykłucać o szczegóły, ale wyraźnie widać ze strumień swiatła idzie tak jak napisałeś z " dolnego " połozenia do maxymalnego " górnego " i odrazu opada do połozenia z czujnika, ale to sie dzieje w 2sekundy, w 156 moze takich kombinacji nie ma
    Witam umnie jest tak jak pisze Kayrol strumien swiatła idzie do gory i opada do połozenia czujnika a mam 166 .Pozdrawiam

    Alfa i jej ochroniarz

  3. #23
    Użytkownik Romeo Avatar Jimmy
    Dołączył
    04 2009
    Mieszka w
    Trójmiasto
    Auto
    AR159 SW 2.4JTDm 20V TI
    Postów
    576

    Domyślnie

    OKi to może po prostu reflektor wykonuje ruch od pozycji min do max i ustala się w pozycji zależnej od połżenia Ważne żeby ten ruch był płynny, bo niektórzy narzekają że u nich reflektor wykonuje zamiast płynnego ruchu jakieś drgawki

  4. #24
    Stanley
    Gość

    Domyślnie

    Regulacja xenonów jest na silniczkach położenia xenonów , imbus chyba 6 mm i heja , ja teraz na krótkich świece po drzewach (troche zaszalałem hi,hi) musze to poprawic niedługo.

  5. #25
    r_e_b_e_l
    Gość

    Domyślnie re

    Pozwolę się włączyc do tematu z uwagi, że walczyłem trochę z xenonami u siebie. W 3/4 przypadków złego działania xenonów jest złe wpięcie silniczków regulacji połozenia.
    Wpinajac je bez odpowiedniego wcześniejszego wpiecia trzpienia w jarzmo lampy silniczek cofając się nie ponosi reflektora - może tylko pochnąć go w kierunku ziemi. Kiedyz przeczytałemże trzeba na max wykręcić trzpień z silnmiczka przy uzyciu impusa - potem wpiać trzpień silniczka ( ten z kulką na koncu) potem, wpiąć sam silniczek. No i niestety regulować znowu.
    Ja znalazłem chyba lepszy sposób zakładania silniczków:

    Trzeba zdjąć atrapę grila - nerkę od strony reflektora do którego chcemy wpiąc silniczek. Po zdjęciu osłony ukazuje się nam gumowy wężyk słuzący pewnie do wentylacji - w niego trzeba coś włożyć np śrubokręt i delikatnie wypchnąć jarzmo w które się wpina trzpień do lini obudowy. Zagladajac z tyłu widać wychodzace jarzmo w które juz łatwo można wpiąć silniczek bez potrzeby zmiany jego ustawień.

    Najwazniejsze trzpień trzeba wpiąc tak żeby ciągnąc za silniczek ( jeszcze przezd wpieciem samego silniczka) nie wychodził z jarzma. NIe ma go tyl;ko dotykać ma być wpiety - dopiero później wpinamy silniczek.

    Może komus sie do to przyda.

    A teraz pytanie :
    Ja mam teraz problem z ustawieniem "zbieżnosci" lamp
    Kiedyś coś pokręciłem i teraz nie wiem jak ustawić boczną regulacje lamp.
    teraz mam linie na scianie mniej więcej taką:

    lampa lewa lampa prawa
    .................................................. .......______________
    ................____________ ____________/
    _________/


    nie powinny lampy zachodzić na siebie tworząc współną taką linie : ?

    ................................._________________ ________
    ____________________/

    Marcin
    Ostatnio edytowane przez r_e_b_e_l ; 12-10-2009 o 11:32

  6. #26
    Stanley
    Gość

    Domyślnie

    Ja mam tak samo :

    ---------------------
    ______________________________/------------------------/

    wygląda że tak , musi byc, a n amarginesi gratuluje nowego patentu wpinania silniczków, kupje go , ja do tej pory sciagałem przetwornice i przez ten otwór pchałem paluchy i jakos mi się udaje , ale bez przelewu krwi nie idzie, teraz Twój patent będe testował.

    ---------- Post dodany o godzinie 11:17 ---------- Poprzedzający go post został napisany o godzinie 11:16 ----------

    Ja mam tak samo :

    ---------------------
    ______________________/------------------------/

    wygląda że tak , musi byc, a na marginesi gratuluje nowego patentu wpinania silniczków, kupje go , ja do tej pory sciagałem przetwornice i przez ten otwór pchałem paluchy i jakos mi się udaje , ale bez przelewu krwi nie idzie, teraz Twój patent będe testował.

  7. #27
    grzechu_k
    Gość

    Domyślnie

    Witam serdecznie. Od dwóch dni walczę z tym silniczkiem. Dzięki podpowiedzi kolegi r_e_b_e_l udało mi się zamontować trzpień (ten z kulką). Przynajmniej tak mi się wydaje - gdy pociągnę lekko za silniczek porusza mi się soczewka wewnątrz reflektora. Czuć lekki opór coś jakby sprężynę.

    Mój problem jest następujący: jak zamontować teraz sam silniczek na sztywno. Mam możliwość poruszania nim. Gdy włączę reflektor silniczek minimalnie wysuwa się z gniazda (uszczelka znajdująca się tam nie spełni swojego zadania i soczewka nie będzie trzymana sztywno).

    Oczywiście silniczek przy drugim reflektorze siedzi sztywno. Jestem już tak zdesperowany że chyba w najbliższym czasie zdejmę zderzak i wyjmę lampę, żeby zobaczyć co do czego tam ma się trzymać.

  8. #28
    Stanley
    Gość

    Domyślnie

    Silniczek wypina się przekręcając go w prawo, zapina robiąc dokładnie ruch odwrotyny czyli w lewo, tak jak byś zamykał słoik pokrywką , oczywiście zapinanie silniczka rozpoczynasz od ułożenia takiego jak został wypiety , czyli na moje oko około 45 st w prawo. Oczywiście kirrunki w prawo i lewo dokonujesz tak jakbyś patrzył w kierunku jazdy auta. Jeżeli nie uda Ci się zapiąc tem silniczek to masz wyjechane prowadnice i wtedy tylko improwizacja pozostanie.

  9. #29
    alfista20
    Gość

    Domyślnie Do Rebel

    Co jesli (jak to nazwałeś - jarzmo ) jest luźne i przesuwa sie bez zadnego oporu w reflektorze. Zauwazylem to podczas instalacji silniczka i jak juz zapiołem bolec do jarzma to mogłem nim przesuwac do przodu i do tylu i nie mialo to żadnego wpływu na soczewke, nie zmieniała kąta światła poprostu jest opadnięta w dół. Dodam ze silniczek jest sprawny i napewno dobrze zapięty do jarzma.
    Jakis pomysl na rozwiązanie tego problemu?

    ---------- Post dodany o godzinie 23:23 ---------- Poprzedzający go post został napisany o godzinie 23:18 ----------

    Cytat Napisał r_e_b_e_l Zobacz post
    Pozwolę się włączyc do tematu z uwagi, że walczyłem trochę z xenonami u siebie. W 3/4 przypadków złego działania xenonów jest złe wpięcie silniczków regulacji połozenia.
    Wpinajac je bez odpowiedniego wcześniejszego wpiecia trzpienia w jarzmo lampy silniczek cofając się nie ponosi reflektora - może tylko pochnąć go w kierunku ziemi. Kiedyz przeczytałemże trzeba na max wykręcić trzpień z silnmiczka przy uzyciu impusa - potem wpiać trzpień silniczka ( ten z kulką na koncu) potem, wpiąć sam silniczek. No i niestety regulować znowu.
    Ja znalazłem chyba lepszy sposób zakładania silniczków:

    Trzeba zdjąć atrapę grila - nerkę od strony reflektora do którego chcemy wpiąc silniczek. Po zdjęciu osłony ukazuje się nam gumowy wężyk słuzący pewnie do wentylacji - w niego trzeba coś włożyć np śrubokręt i delikatnie wypchnąć jarzmo w które się wpina trzpień do lini obudowy. Zagladajac z tyłu widać wychodzace jarzmo w które juz łatwo można wpiąć silniczek bez potrzeby zmiany jego ustawień.

    Najwazniejsze trzpień trzeba wpiąc tak żeby ciągnąc za silniczek ( jeszcze przezd wpieciem samego silniczka) nie wychodził z jarzma. NIe ma go tyl;ko dotykać ma być wpiety - dopiero później wpinamy silniczek.

    Może komus sie do to przyda.

    A teraz pytanie :
    Ja mam teraz problem z ustawieniem "zbieżnosci" lamp
    Kiedyś coś pokręciłem i teraz nie wiem jak ustawić boczną regulacje lamp.
    teraz mam linie na scianie mniej więcej taką:

    lampa lewa lampa prawa
    .................................................. .......______________
    ................____________ ____________/
    _________/


    nie powinny lampy zachodzić na siebie tworząc współną taką linie : ?

    ................................._________________ ________
    ____________________/

    Marcin
    Co jesli (jak to nazwałeś - jarzmo ) jest luźne i przesuwa sie bez zadnego oporu w reflektorze. Zauwazylem to podczas instalacji silniczka i jak juz zapiołem bolec do jarzma to mogłem nim przesuwac do przodu i do tylu i nie mialo to żadnego wpływu na soczewke, nie zmieniała kąta światła poprostu jest opadnięta w dół. Dodam ze silniczek jest sprawny i napewno dobrze zapięty do jarzma.
    Jakis pomysl na rozwiązanie tego problemu?

Podobne wątki

  1. Regulacja świateł
    Utworzone przez Paulos76 w dziale 147
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 08-08-2012, 11:21
  2. Regulacja Świateł
    Utworzone przez Tomcio1980 w dziale 156
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 02-06-2011, 00:01
  3. [145] regulacja świateł
    Utworzone przez kuba18nh w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post / autor: 24-02-2011, 16:30
  4. regulacja świateł
    Utworzone przez marcolukas w dziale 166
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 11-02-2009, 08:48
  5. [33] Regulacja świateł.
    Utworzone przez qdlacz007 w dziale 33/164
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 09-11-2008, 12:59

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory