No właśnie
I potem się dziwić, że jest szkoda całkowita, bo dostał zderzak, lampa i wspornik od chłodnicy![]()
No właśnie
I potem się dziwić, że jest szkoda całkowita, bo dostał zderzak, lampa i wspornik od chłodnicy![]()
166 2.5V6 CF2 Sportronic była | 166 3.0V6 CF3 Sportronic @ 241KM / 291Nm jest
Moja 166 Grigio Chiaro: http://www.forum.alfaholicy.org/nasz...ml#post1222435
Więcej Alfy: https://www.youtube.com/channel/UCA7...kh5YZ4Hy4vTsew
Szybkie daily: https://www.forum.alfaholicy.org/prz..._s5_tomaz.html
Moja belka również całkowicie przegnita, środka praktycznie nie ma. Chłodnica trzyma się praktycznie na uchwytach dokręcanych do sanek. Pytałem w ASO cena 480 pln jednak towar nie osiągalny. Udało mi się znaleźć belkę z innej 166 lecz była też skorodowana. Jedynym elementem godnym uwagi były uchwyty, które po "odzyskaniu" i odrobinie czasu udało mi się wykorzystać i zrobić coś na wzór starej belki. Kupiłem jedynie u znajomego ślusarza materiał odpowiednio już dogięty na podstawę główną. Zobaczymy co z tego będzie.... uważam, że lepsze to niż całkowicie zgniła belka. Efekt moich wypocin załączam na foto....![]()
No zobaczymy jak będzie z pasowaniem bo z pogiętej belki i ogólnie z samego jej kształtu trudno zdjąć dokładne wymiary. W przyszłym tygodniu mam zamiar przymierzyć się do wrzucenia tego więc się okaże.
Dziś zabrałem się za montaż belki wystruganej przeze mnie. Oczywiście życie jest jakie jest i żeby nie było tak łatwo coś musiało nie pasować. Belka, z której odzyskałem uchwyty była z AR 166 przed liftem z silnikiem 2.5 v6. Jak się okazało w moim polifcie 2.4 20v jest inna chłodnica oleju wspomagania (ma grubsze rurki szerzej rozmieszczone) i podstawka pod chłodnice z prawej strony w mojej belce jest o centymetr niższa aniżeli w belce, z której wziąłem wsporniki. Tak więc nie obeszło się bez cięcia i spawania ale za to jakieś doświadczenie na przyszłość. W efekcie wszystko spasowało pozostało mi tylko zarzucić zderzak. A to co zostało z belki po wyjęciu.![]()
U mnie przegniło jedno z mocowań, nie było co reanimować, kupiłem drugą belkę, od 2.0 ale nie wiem czy 2.0 czy 2.0TB, przy sankach była chłodnica oleju. Zakładam, że obie wersje powinny pasować do 3.0.
Zastanawiam się nad dobrym zabezpieczeniem i chyba najlepsze było by cynkowanie ogniowe, tylko jak pozbyć się farby z wnętrza profili, z zewnątrz piaskowanie załatwi sprawę.
--
Pozdr.
Hubert