tak jak w temacie- przy odkręcaniu zapieczonej śruby wyrobił się otwór ampuły - co dalej ? wspawać nasadkę - jest miejsce czy zakupić klucz do odkręcania drążków kierowniczych ewentualnie inne pomysły. amory do wymiany a ja jestem w czarnej d![]()
tak jak w temacie- przy odkręcaniu zapieczonej śruby wyrobił się otwór ampuły - co dalej ? wspawać nasadkę - jest miejsce czy zakupić klucz do odkręcania drążków kierowniczych ewentualnie inne pomysły. amory do wymiany a ja jestem w czarnej d![]()
Gdzie tam jest śruba ampułowa, którą trzeba odkręcić do wymiany amorków z tyłu ?
Do wymiany amorków odkręcasz śrubę z podkładką po drugiej stronie.
Ta ampułowa to jest bodajże do wykręcenia tego całego sworznia na którym siedzi amorek, a którego nie ruszasz.
Ze względu na klauzulę sumienia mogę odmówić pomocy....
były Fiat 126p; Honda Accord Mk4 FL 2.0 B+G; Opel Vectra 1.8 CD B+G ; Fiat Punto II 1.2 8V B+G
jest Alfa 166 2.4 jtd '04...jak przystało na fana motoryzacji
Opel Astra J B14NEL - pożeracz korków
http://chomikuj.pl/danus77
Tak jak danus77 pisze,tego się nie odkręca,Z drugiej strony masz śrubę.Tą odkręcasz i ta trzyma amorek.
czy wy to robiliście? bo mój amor opiera się o budę i żeby go zdjąć muszę wykręcić sworzeń . chyba , że o czymś nie wiem. po odkręceniu śrubki z duża podkładką zsuwam amor i brakuje mi z centymetr aby spadł z trzpienia .
Ostatnio edytowane przez mikell0 ; 20-10-2014 o 15:20
ja to robilem tydzien temu. odkrecasz srube amorka, odkrecasz srube lacznika wahacza ze zwrotnica( ta od strony zwrotnicy ) wybijasz trzpien banana od strony zwrotnicy, jak to wyjdzie to mozesz jeszcze odkrecic ten element od ustawiania zbieznosci bo wieksza pole manewru jest zwrotnica. amorek schodzi. zlozyc to znowu jest jeszcze gorzej.
mam problem z bananem ni chu chu . tłukłem ile wlezie ,podgrzewałem i stoje i ryczę . Ale dzięki będę kombinował.
A co chcesz zrobić/naprawić/wymienić?Może łatwiej będzie belkę całą na wierzch wyjąć,bo to nie jest ani skomplikowane ani czasochłonne.Wtedy dostęp masz na stole do wszystkiego.
mikell0 dobrze robi chcąc wykręcić sworzeń, aczkolwiek prawda taka że mało kiedy to da sie wogole ruszyć.
http://www.flar-ital.pl/ - CZĘŚCI ZAMIENNE- SERWIS: Lancia, Fiat, Alfa Romeo
USŁUGI AUTOLAWETĄ- POMOC DROGOWA
Mikel w banana wkręcasz ta śrubę która trzymała łącznik o którym pisaliśmy ( tak jak byś chciał to skręcić bez łącznik), ta śrubę skręcasz gdzieś do połowy i miękkim młotkiem uderzasz w śrubę, nie ma bata żeby nie wyszło. Jak dalej nie będziesz mógł, to faktycznie opuść całe sanki, chyba 4 śruby to są.
Ze względu na klauzulę sumienia mogę odmówić pomocy....
były Fiat 126p; Honda Accord Mk4 FL 2.0 B+G; Opel Vectra 1.8 CD B+G ; Fiat Punto II 1.2 8V B+G
jest Alfa 166 2.4 jtd '04...jak przystało na fana motoryzacji
Opel Astra J B14NEL - pożeracz korków
http://chomikuj.pl/danus77