Strona 29 z 94 PierwszyPierwszy ... 19202122232425262728293031323334353637383979 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 281 do 290 z 936

Temat: usunięcie klap wirowych - wady i zalety

  1. #281
    Użytkownik Rowerzysta Avatar pirat159
    Dołączył
    04 2016
    Mieszka w
    Finlandia
    Auto
    Alfa Romeo SW 2.4 JTDm q-troniq
    Postów
    306

    Domyślnie

    No dobra Czyli chcąc zrobić chipa lepiej jest najpierw wywalić klapy i wyczyścić wszystko a potem chipować i hamować. Nie odwrotnie

  2. #282
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar squadracorse
    Dołączył
    12 2013
    Mieszka w
    Nowy Tomyśl / Poznań
    Auto
    JEST: MiTO1.4 95KM, 156GTA, JEEP COMMANDER. BYŁA: 156 1.9jtd, 159 2.4JTDM , 159 2.4Ti. 159 1.9jts
    Postów
    613

    Domyślnie

    Cytat Napisał pirat159 Zobacz post
    No dobra Czyli chcąc zrobić chipa lepiej jest najpierw wywalić klapy i wyczyścić wszystko a potem chipować i hamować. Nie odwrotnie
    Dokładnie tak.Warto powymieniac filtry jezeli juz sa niezbyt swieze.
    ,,w życiu pokochalem kobietę i alfe, ujmują za serce i potrafią zrujnować domowy budżet"[/COLOR]



  3. #283
    Użytkownik Pasjonat Avatar @sdero
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    RAV4 / Ducati Diavel Carbon
    Postów
    3,133

    Domyślnie

    Cytat Napisał Storczycki Zobacz post
    Koledzy, miałem usuwać klapy u siebie w swieżo kupionym aucie, ale zauważyłem że w to cięgno do klap wkręcony jest (swoja drogą trochę brzydko i mało profesjonalnie) wkręt by to cięgno się nie ruszało. Czy to byłoby jakieś pośrednie usunięcie klap, tzn. są, anie nie ruszają sie ?
    Wkręt w listwę? Faktycznie partyzantka
    Nie tylko nie rusza się listwa ale i nastawnik, który zapewne wali błędem w ECU. Nie masz czasem jakiegoś P20XX ?

    - - - Updated - - -

    Cytat Napisał pirat159 Zobacz post
    No dobra Czyli chcąc zrobić chipa lepiej jest najpierw wywalić klapy i wyczyścić wszystko a potem chipować i hamować. Nie odwrotnie
    Wyczyścić zawsze warto, a klapy w można zrobić i przed i po.
    Całość dolotu, wtryski i wydech wyczyścisz bez konieczności rozbierania na przykład taką maszynką
    https://www.facebook.com/tuning.conm...8422370698023/
    Chip tuning, EGR off , DPF off, SCR off, Lambda off , modyfikacja dawki startowej oraz inne.

    Więcej informacji: www.conmir.pl, lub Fanpage na FACEBOOK
    Trochę o korektach - > Motoblog - wpływ korekt pod obciążeniem
    Trochę o DPF - > Motoblog - co warto wiedzieć o DPF

  4. #284
    Użytkownik Rowerzysta Avatar pirat159
    Dołączył
    04 2016
    Mieszka w
    Finlandia
    Auto
    Alfa Romeo SW 2.4 JTDm q-troniq
    Postów
    306

    Domyślnie

    to chyba mechanicznie zrobię bo niby gdzie miałbym dorwać takie urządzenie? o chipa bedę pytał później bo nie wiem do końca w którym rejonie polski znajdę czas na zrobienie ale chyba okolice grudziądza, bydgoszczy

  5. #285
    Użytkownik Dwusuwowiec
    Dołączył
    03 2016
    Mieszka w
    Łódź/Sieradz
    Auto
    159 2.4 SW jtdm+ Q-Tronic 2007 HIGH
    Postów
    132

    Domyślnie

    [QUOTE=@sdero;1819916]Wkręt w listwę? Faktycznie partyzantka
    Nie tylko nie rusza się listwa ale i nastawnik, który zapewne wali błędem w ECU. Nie masz czasem jakiegoś P20XX ?

    W komputerze zero błędów.

  6. #286
    Użytkownik Dwusuwowiec Avatar shorty1988
    Dołączył
    03 2015
    Mieszka w
    Rawicz
    Auto
    Alfa Romeo 159 1.9 JTDm 150KM 2005r
    Postów
    118

    Domyślnie

    Ja mam pytanie odnośnie klapek (bo przymierzam się do operacji):
    -ile trwa ogarniętemu mechanikowi cały zabieg?
    -jakie są mniej więcej koszta?
    -czy potrzeba kupić jakieś zaślepki?
    -czy po usunięciu wyrzuci jakiś błąd na kompie?

  7. #287
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar pushq
    Dołączył
    08 2014
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    AR 159 2.4 JTDm
    Postów
    881

    Domyślnie

    -Jeden dzień
    -250-500 za samą robociznę
    -Można dać zaślepki, można też dać otwory do zaspawania
    -Nic nie wyrzuci.
    Demokracja jest zdobywaniem wolności dla siebie kosztem wolności innych, podstawianiem jednej normy przymusowej, na miejsce drugiej.

  8. #288
    Użytkownik Pasjonat Avatar @sdero
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    RAV4 / Ducati Diavel Carbon
    Postów
    3,133

    Domyślnie

    Cytat Napisał pushq Zobacz post
    -250-500 za samą robociznę

    250 zł, to chyba w jakiejś instytucji charytatywnej.
    Chip tuning, EGR off , DPF off, SCR off, Lambda off , modyfikacja dawki startowej oraz inne.

    Więcej informacji: www.conmir.pl, lub Fanpage na FACEBOOK
    Trochę o korektach - > Motoblog - wpływ korekt pod obciążeniem
    Trochę o DPF - > Motoblog - co warto wiedzieć o DPF

  9. #289
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar squadracorse
    Dołączył
    12 2013
    Mieszka w
    Nowy Tomyśl / Poznań
    Auto
    JEST: MiTO1.4 95KM, 156GTA, JEEP COMMANDER. BYŁA: 156 1.9jtd, 159 2.4JTDM , 159 2.4Ti. 159 1.9jts
    Postów
    613

    Domyślnie

    Cytat Napisał @sdero Zobacz post
    250 zł, to chyba w jakiejś instytucji charytatywnej.
    Ogarnięty mechanik średnio 500zł kasuje
    ,,w życiu pokochalem kobietę i alfe, ujmują za serce i potrafią zrujnować domowy budżet"[/COLOR]



  10. #290
    Użytkownik Rowerzysta Avatar pirat159
    Dołączył
    04 2016
    Mieszka w
    Finlandia
    Auto
    Alfa Romeo SW 2.4 JTDm q-troniq
    Postów
    306

    Domyślnie

    no zobaczyłem filmik na YT
    https://www.youtube.com/watch?v=L3tH7k8w03A
    polecam tym co mają pytania i powiem szczerze, że:
    rozumiem dlaczego zaleca się to robić wraz z rozrządem, nie spodziewałem się, że to aż tyle roboty, ale chyba się za to wezmę na dniu wolnym jak będzie pogoda. BDW jak juz czyścić nagar z kolektorów to macie jakiś środek do rozpuszczania owego nagaru? Czy tzw karcher załatwi sprawę?

Podobne wątki

  1. usunięcie klap wirowych
    Utworzone przez marcinsw w dziale Świętokrzyskie
    Odpowiedzi: 57
    Ostatni post / autor: 02-04-2017, 18:24
  2. usunięcie klap wirowych w Poznaniu?
    Utworzone przez qooba w dziale Wielkopolskie
    Odpowiedzi: 18
    Ostatni post / autor: 22-11-2015, 12:34
  3. [159] Samodzielne usunięcie EGR, DPF i KLAP WIROWYCH
    Utworzone przez Freak w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 16-10-2015, 10:40
  4. [159] Usunięcie klap wirowych Warszawa?
    Utworzone przez AlfRomeo w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 22-05-2015, 10:33
  5. Usunięcie klap wirowych woj. lubelskie?
    Utworzone przez Cinekk1988 w dziale Lubelskie
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 23-11-2014, 12:04

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory