Strona 111 z 176 PierwszyPierwszy ... 1161101102103104105106107108109110111112113114115116117118119120121161 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1,101 do 1,110 z 1751

Temat: Klocki i tarcze

  1. #1101
    Użytkownik Alfista Avatar Andrzejsr
    Dołączył
    04 2009
    Mieszka w
    Rzeszów
    Auto
    156sw 2.5V6, 166 3.2V6, 156 2.0TS 'cup'
    Postów
    4,430

    Domyślnie

    Podaj tylko które to były Ferodo (bo zakładam, że o tym piszesz a nie o feRRodo - co to ?) - Premier? i który Galfer ? bo ten ostatni model 1055 - to nie jest odpowiednik klocków Premier Ferodo tylko DS Performance / DS 2500, więc trudno porównywać, tak jakbyć wóz 100 konny z 200 konnym porównywał, jedno Alfa i drugie Alfa.

    Piszcie modele klocków lub symbol, albo choć cenę (to się dojdzie do tego czy to zwykłe cywilne czy coś lepszego) a nie tylko nazwę producenta, bo to nic a nic nie mówi .

  2. #1102
    Użytkownik Znawca
    Dołączył
    01 2012
    Mieszka w
    Wolsztyn
    Auto
    159 SW 2.4 JTD Q-Tronic
    Postów
    1,627

    Domyślnie

    Cytat Napisał Andrzejsr Zobacz post
    Podaj tylko które to były Ferodo (bo zakładam, że o tym piszesz a nie o feRRodo - co to ?) - Premier? i który Galfer ? bo ten ostatni model 1055 - to nie jest odpowiednik klocków Premier Ferodo tylko DS Performance / DS 2500, więc trudno porównywać, tak jakbyć wóz 100 konny z 200 konnym porównywał, jedno Alfa i drugie Alfa.

    Piszcie modele klocków lub symbol, albo choć cenę (to się dojdzie do tego czy to zwykłe cywilne czy coś lepszego) a nie tylko nazwę producenta, bo to nic a nic nie mówi .
    To były te same co sprzedawane w serwisie na orginał. Klocki które mam to GALFER SPORT FDT 1055

  3. #1103
    Użytkownik Alfista Avatar Andrzejsr
    Dołączył
    04 2009
    Mieszka w
    Rzeszów
    Auto
    156sw 2.5V6, 166 3.2V6, 156 2.0TS 'cup'
    Postów
    4,430

    Domyślnie

    Serwisy biorą różne , często nie wiemy co, od różhych dostawców. Ale jak Ferodo to najprawdopodobniej to był zwykły Premier - czyli podstawowy, osobowy, cywilny do turlania się rodzaj klocków, choć z cywilnych bardzo dobry uważam. Baaaardzo trwałe (przez 180 tys może 2x zmieniłem ale - w wolniejszym aucie ! ) , przyzwoite wyczucie na pedale itd - dobre po prostu podstawowe klocki, jednie hamowania raz za razem - pojawia się fading. Ale nie wymagajmy od cywilnych.
    Natomiast Galfer 1055 to odpowiednik sportowych serii Ferodo - DS2500 bliżej, więc co tu porównywać.

  4. #1104
    Użytkownik Pasjonat Avatar Pablo.
    Dołączył
    05 2007
    Mieszka w
    pablogarage.pl
    Auto
    Kilka włoskich szrotów ;)
    Postów
    3,403

    Domyślnie

    Dlatego tyle bzdur jest na forach, ponieważ ludzie nie wiedzą o czym piszą.
    www.pablogarage.pl - Serwis, części, holowanie

    > PabloGarage Team < - kilka filmów na kanale - Z A P R A S Z A M Y

  5. #1105
    Użytkownik Znawca
    Dołączył
    01 2012
    Mieszka w
    Wolsztyn
    Auto
    159 SW 2.4 JTD Q-Tronic
    Postów
    1,627

    Domyślnie

    Cytat Napisał Andrzejsr Zobacz post
    Serwisy biorą różne , często nie wiemy co, od różhych dostawców. Ale jak Ferodo to najprawdopodobniej to był zwykły Premier - czyli podstawowy, osobowy, cywilny do turlania się rodzaj klocków, choć z cywilnych bardzo dobry uważam. Baaaardzo trwałe (przez 180 tys może 2x zmieniłem ale - w wolniejszym aucie ! ) , przyzwoite wyczucie na pedale itd - dobre po prostu podstawowe klocki, jednie hamowania raz za razem - pojawia się fading. Ale nie wymagajmy od cywilnych.
    Natomiast Galfer 1055 to odpowiednik sportowych serii Ferodo - DS2500 bliżej, więc co tu porównywać.
    Tak, zwykłe Ferodo Premier. W alfie odkąd mam 159 2.4 klocki wytrzymywały mi 25-30 tyś km, obojętnie czy kupiłem Ferodo, Bosch czy TRW. Galfer wytrzymuje 2xtyle więc pomimo że 2x droższy uważam że warto

  6. #1106
    Użytkownik Alfista Avatar Andrzejsr
    Dołączył
    04 2009
    Mieszka w
    Rzeszów
    Auto
    156sw 2.5V6, 166 3.2V6, 156 2.0TS 'cup'
    Postów
    4,430

    Domyślnie

    Więc trzeba drążyć i dociekać I mamy kolejną nieściłość, bo Bosch i TRW nie produkują klocków tylko dystrybuują . Mogły w ich pudełkach być i premiery czy cokolwiek innego o cywilnej charakterystyce.

    159 2,4 to ciężka krowa, ale się dająca rozpędzić, wię może stąd zużycie. Ja te klocki (Premier) w 156 1,6 stosowałem , z gładkimi tarczami (nacicnania i nawiercania sensu nie mają) i 60-80tys jeździły bez zająknięcia. Ale lżejsze i wolniejsze auto.
    Natomiast każde bardziej agresywne klocki będą się zużywać szybciej lub/i zuzywać tarcze szybciej, nie ma bata.
    Ja te Galfery mam w pudełku i czekają lada chwila na wymianę za Ferodo DS 2500 (świetne na codzień, choć pylą, ale albo-albo) w 156V6 - też ciężka krówka. Też jestem ich ciekaw, choć one są dopuszcozne do użycia drogowwego cywilnego, a DS2500 - nie, więc nie bardzo wiem jak miałby im dorównywać. Dodatkowo - mają ścięte krawędzie (jak Premiery) a DSy - nie , więc mają więcej materiału. No ale zobaczymy. Raczej powinny być ok, a i cenowo były całkiem ok .

  7. #1107
    Użytkownik Znawca
    Dołączył
    01 2012
    Mieszka w
    Wolsztyn
    Auto
    159 SW 2.4 JTD Q-Tronic
    Postów
    1,627

    Domyślnie

    159 2.4 w automacie waży 1800 kg a co do Boscha to bym się spierał, jako jedyne klocki mają dodatkową płytke amortyzującą pod tłoczki czego nie mają inne.

  8. #1108
    Użytkownik Świeżak Avatar vego77
    Dołączył
    04 2016
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    Alfa Romeo 159 SW 1.9 JTDM 16v
    Postów
    124

    Domyślnie

    Ok w takim razie nie ma co się bawić w nawiercane itp. co będzie względnie najlepsze do 500 zł ? Zestaw tarcze+ klocki na tył, znalazłem zestaw textara za 320 zł, nie wiem czy na siłę szukać czegoś droższego czy wystarczy do normalnego użytkowania, robię około 15 tys. rocznie, prawie same trasy. 1.9 16 v jtmd

  9. #1109
    Użytkownik Pasjonat Avatar Pablo.
    Dołączył
    05 2007
    Mieszka w
    pablogarage.pl
    Auto
    Kilka włoskich szrotów ;)
    Postów
    3,403

    Domyślnie

    Cytat Napisał vego77 Zobacz post
    Ok w takim razie nie ma co się bawić w nawiercane itp. co będzie względnie najlepsze do 500 zł ? Zestaw tarcze+ klocki na tył, znalazłem zestaw textara za 320 zł, nie wiem czy na siłę szukać czegoś droższego czy wystarczy do normalnego użytkowania, robię około 15 tys. rocznie, prawie same trasy. 1.9 16 v jtmd
    Do normalnej jazdy wystarczają w zupełności.
    Jakby coś to mam promocję w marcu na hamulce TEXTAR.
    www.pablogarage.pl - Serwis, części, holowanie

    > PabloGarage Team < - kilka filmów na kanale - Z A P R A S Z A M Y

  10. #1110
    Użytkownik Znawca
    Dołączył
    01 2012
    Mieszka w
    Wolsztyn
    Auto
    159 SW 2.4 JTD Q-Tronic
    Postów
    1,627

    Domyślnie

    Rotinger robi też tarcze wysokonawęglane, są czarne jak black diamondy, ale pablo ma racje, do normalnej jazdy kup sobie pełne albo nacinane. Nawiercane robią większy hałas

Podobne wątki

  1. Tarcze + klocki TRW???
    Utworzone przez bat25 w dziale 156
    Odpowiedzi: 15
    Ostatni post / autor: 31-01-2013, 15:28
  2. klocki i tarcze tył
    Utworzone przez Morton w dziale 147
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 23-05-2011, 13:22
  3. [155] Tarcze i klocki
    Utworzone przez eryk84 w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 08-05-2009, 12:30
  4. [145] Klocki i tarcze
    Utworzone przez Pingwin w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 18
    Ostatni post / autor: 13-07-2008, 21:04
  5. [156] Tarcze i klocki.
    Utworzone przez cysio w dziale 156
    Odpowiedzi: 18
    Ostatni post / autor: 26-05-2008, 10:29

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory