jak na 8V to chodzi normalnie, jesli jest wg ciebie zbyt głośno to koniecznie trzeba sprawdzić luzy na zaworach - regulacja jest zalecana co 40 kkm, choć jak miałem 2.4 jtd to po 200 kkm jedynie jedna płytka była na granicy tolerancji.
jak na 8V to chodzi normalnie, jesli jest wg ciebie zbyt głośno to koniecznie trzeba sprawdzić luzy na zaworach - regulacja jest zalecana co 40 kkm, choć jak miałem 2.4 jtd to po 200 kkm jedynie jedna płytka była na granicy tolerancji.
nagrywałem na zimnym, ale na rozgrzanym jest tak samo ... 8v no niby tak chodzi, ale po wymianie tego jednego wtrysku chodziła cichutko bez żadnego poklekotu ..
regulacja zaworów była robiona, wszystkie płytki wymienione ..
Ostatnio edytowane przez dareeq ; 01-09-2012 o 13:46
Mialm podeslac linka do "stetoskopu" ale to Ci nie pomoze:-)
masz kabelek wklej korekty.
Zrob tez przelewy.
Czy po odpaleniu rano przez kilka sek klekocze?
Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2
korekty wtrysków zrobione .. właśnie będę się umawiał na przelewy i może coś z tego wyjdzie ..
w razie czego macie jakiś namiar gdzie dobrze i w przystępnej cenie regenerują wtryski?
p.s. klekocze cały czas![]()
chodzi ci o te cykanie?? kiedys mialem rovera 400 w benzynie i mi tak cykal okazalo sie ze to panewki wysluzone
przelewy mozesz zrobic sam zaoszczedzisz kaske a na firum ktos objasni wyniki
Laczymy sie w smutku;-)
Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2
hm jak robi się te przelewy?
"For me the most important thing in a car is fun. It has to make you happy" Jeremy Clarkson
ok nareszcie mam - usterka wtrysk ... regeneracja, wymiana i działa zajebiście![]()
Witam czyli powodem byl tylko jeden wtrysk?
Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2