
Napisał
Esiok10
Tez kolego posiadam 8v z podniesioną mocą do 150KM. Moja również przy chipie miała wycinamy filtr dpf. Taką żem ją kupił. W obawie przed wyjazdem na wakacje (słuchy - że za granicą nie tolerują i się nie pier.. przy braku filtra dpf) postanowiłem założyć ponownie.
Pewno masz wykastrowany wkład w tłumiku, więc masz pustą puszkę, z tego powodu ogłoszenia typu regeneracja odpadają - bo nie masz co regenerowac. Zostaje Ci tak jak u mnie - z czytanie numerów z puszki (mogę zapodac moje) i kupić używany - kosz ok 500zl, wymiana banalna. Regenerowane używane to koszt ok 1000zl. Więc skoro regeneracja koszt ok 500zl to uznałem że za ryzykuje i kupię używany w razie czego dam na regenerację. Następnie szukasz tunera. W moim przypadku mogę polecić z Śląska z Tychów chłopaka. Za adaptacje wziął ok350zl i została zachowana moc 150km. Wypalanie u mnie co ok 700-800 km następuje w jeździe miejskiej (przy zwiększonym kopceniu z wzg na podniesiona moc)
- - - Updated - - -
Z tym wypalaniem u mnie to wygląda tak że po przejechaniu ok 600km podłączam alfe kablem do fes i patrzę na stopień zapełnienia filtra - jak dochodzi do pułapu 70-75% to puszczam się w trasę na obwodnicę - gdyż dopiero jak zachowane są,, warunki,, do wypalania - następuje proces. Przyjeżdżam do domu, ponownie podłączam komp do auta - obserwuje zapełnienia, pokazuje ok 20% i resetuje licznik.
Robię tak gdyż autem w 80%jezdzi żona