Strona 64 z 152 PierwszyPierwszy ... 14545556575859606162636465666768697071727374114 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 631 do 640 z 1514

Temat: kolektor ssący JTDM - kompleksowo

  1. #631
    Użytkownik Pasjonat Avatar jahu
    Dołączył
    04 2008
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    Giulia Veloce Q4, GT 1300 Junior (1.75)
    Postów
    3,428

    Domyślnie

    Załóż pełną zaślepkę EGR. Wywali na desce kontrolkę silnika, ale można z tym jeździć, a auto nie przejdzie w tryb awaryjny. Można tak jeździć bez szkody dla silnika.

  2. #632
    Użytkownik Pasjonat Avatar @sdero
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    RAV4 / Ducati Diavel Carbon
    Postów
    3,133

    Domyślnie

    Cytat Napisał marcingoleniow Zobacz post
    Też myślałem o tym rozwiązaniu. Napewno zmniejszyło by ono ilość syfu blokującego klapy. Już gdzieś był ten temat poruszany.
    Był poruszany, bo odmę na zewnątrz wypuszczało się już w czasach 125p Były do tego odpowiednie filterki itp.

    P.S. Niektórych wywodów na tamtym forum nie da się czytać..
    Chip tuning, EGR off , DPF off, SCR off, Lambda off , modyfikacja dawki startowej oraz inne.

    Więcej informacji: www.conmir.pl, lub Fanpage na FACEBOOK
    Trochę o korektach - > Motoblog - wpływ korekt pod obciążeniem
    Trochę o DPF - > Motoblog - co warto wiedzieć o DPF

  3. #633
    Użytkownik Ogier
    Dołączył
    07 2014
    Auto
    Alfa Romeo 159 1.9 JTDM DISTINCTIVE +
    Postów
    157

    Domyślnie

    Panie i Panowie mam pytanie, a mianowicie czytałem i pytałem ale nie uzyskałem jednoznacznej odpowiedzi. Posiadam kolektor plastikowy silnik 1.9 jtdm, wydaje mi się że najlepszą opcją będzie zmiana na ten z modelu 156, ale do rzeczy czy ktoś jest mi w stanie powiedzieć najlepiej z autopsji czy mogę wyjąc kolektor bez rozpinania rozrządu ? Jeśli tak to w jaki sposób ? ( dochodziły mnie słuchy ze podobno da się to zrobić ale nikt nie powiedział mi dokładnie jak ).

  4. #634
    Użytkownik Znawca Avatar pabloXXL
    Dołączył
    07 2011
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    Alfa Romeo 159 1,9 JTDm 150KM
    Postów
    1,275

    Domyślnie

    Cytat Napisał MarBi Zobacz post
    Panie i Panowie mam pytanie, a mianowicie czytałem i pytałem ale nie uzyskałem jednoznacznej odpowiedzi. Posiadam kolektor plastikowy silnik 1.9 jtdm, wydaje mi się że najlepszą opcją będzie zmiana na ten z modelu 156, ale do rzeczy czy ktoś jest mi w stanie powiedzieć najlepiej z autopsji czy mogę wyjąc kolektor bez rozpinania rozrządu ? Jeśli tak to w jaki sposób ? ( dochodziły mnie słuchy ze podobno da się to zrobić ale nikt nie powiedział mi dokładnie jak ).
    U mnie też jest plastikowy. Mechaniak usunął w nim klapy i zaspawał otwory. Kosztowało to tylko 300zł. Jeśli chodzi o demontaż,to każdy mechanik którego pytałem rozpina rozrząd,choć podobno niektórym tutaj z forum udaje się bez jego rozpinania.

  5. #635
    Użytkownik Świeżak
    Dołączył
    07 2014
    Mieszka w
    Szczecinek
    Auto
    159 1,9jtdm 150KM
    Postów
    117

    Domyślnie

    300 razem z demontazem kolektora? Ja pytalem w ASO. Zawolali 3kpln razem w wymiana rozrzadu oczywiscie...

  6. #636
    Użytkownik Znawca Avatar pabloXXL
    Dołączył
    07 2011
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    Alfa Romeo 159 1,9 JTDm 150KM
    Postów
    1,275

    Domyślnie

    Cytat Napisał grabo_s Zobacz post
    300 razem z demontazem kolektora? Ja pytalem w ASO. Zawolali 3kpln razem w wymiana rozrzadu oczywiscie...
    300zl za demontaz/montaz plus 50zl za spawanie otworów. 3koła w ASO to spore przegiecie.

  7. #637
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    01 2011
    Auto
    159
    Postów
    731

    Domyślnie

    3 tys zł to chyba za nowy kolektor ssący i za nowy rozrząd, może o to im chodziło?

  8. #638
    Użytkownik Świeżak
    Dołączył
    07 2014
    Mieszka w
    Szczecinek
    Auto
    159 1,9jtdm 150KM
    Postów
    117

    Domyślnie

    Chodziło o usuniecie klap z obecnego i przy okazji wymianę rozrządu. Bo zdjęcie kolektora wiąże się z demontazem paska. Szacowany czas operacji 6-7h.

    Wysłane z mojego SM-G350 przy użyciu Tapatalka

  9. #639
    Użytkownik Romeo Avatar marcingoleniow
    Dołączył
    10 2010
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    Alfa Romeo 159 1.9 jtdm 150 km
    Postów
    1,188

    Domyślnie

    Tu jest pokazane jak można zdjąć pompę wysokiego ciśnienia, która blokuje kolektor bez rozpinania rozrządu.
    http://www.youtube.com/watch?v=L3tH7k8w03A

  10. #640
    Użytkownik Pasjonat Avatar jahu
    Dołączył
    04 2008
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    Giulia Veloce Q4, GT 1300 Junior (1.75)
    Postów
    3,428

    Domyślnie

    Drogi warsztat we Wrocławiu bierze 500-600 zł za samą robociznę. Robią to ze zdjęciem paska rozrządu, więc dochodzi koszt paska ~120 zł. Jeśli chciałbyś od razu zmienić kompletny rozrząd to jeszcze parę stówek na części i nowy płyn chłodniczy. Ale w 1000 zł za kompletną usługę powinno się zamknąć. I to już kwota z fakturą VAT i gwarancją. Może z małym hakiem.

    3000 zł to chyba cena z drugiej strony Odry.

    Najlepiej podjechać do kogoś kto zrobił taką operację w niejednym aucie i nie zdejmuje rozrządu przy tej okazji. Standardowa cena za taką usługę to 300-400 zł. Chyba że rozrząd masz i tak do wymiany i chcesz to załatwić przy okazji.
    Ostatnio edytowane przez jahu ; 02-11-2014 o 20:12

Podobne wątki

  1. [159] 2.4 JTDm - jak zdemontować kolektor ssący?
    Utworzone przez Słóń w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 80
    Ostatni post / autor: 18-12-2021, 18:08

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory