To co dla felgi 8.5j lepsze ET byłoby np.30?
To co dla felgi 8.5j lepsze ET byłoby np.30?
Czarna 159 SW Czarnego http://www.forum.alfaholicy.org/nasz..._czarnego.html
Nie wiem o co, może np o sprężynę?
ET 30 przy 8,5" jest za niskie. Bedzie łapać z tyłu o nadkole.
Możesz wziąć ten komplet i ewentualnie dorzucić sobie dystans 5mm i wówczas powinno być OK.
Pozdrawiam.
Rafał
Pierwsz fota 225/40/18 na nieubitej serii -dramat . Drugie foto Keskin KT17 8,5 ET30 u kumpla z opona 245/35/19. Auto swiezo opuszczone z lewarka , na seryjnym zawiasie i nic nie tarło przy obciążeniu. Ta opona juz fajnie komponuje sie z Eibachem. Trzecie foto u mnie felgi 19/9 ET35 z oponą 245/35/19 i sprezyny Novitec -40mm tez nic nie tarło .
Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka
Pamiętajcie koledzy co kiedyś powiedział Hołowczyc:
"... z zakładaniem do aut dużych kół, jest jak z prezerwatywami w rozmiarze XXL - krótka chwila dobrej autoprezentacji nie jest warta późniejszych kłopotów..." ;-)
Czarna 159 SW Czarnego http://www.forum.alfaholicy.org/nasz..._czarnego.html
Dlaczego? Sprezyny wymienione na nowe siedzą inaczej niz te po 300tkm . No i profil nizszy robi luke w nadkolu. Mam kilka fotek 159 przy serii na 225/40/18 i jest niewielka różnica. Kolega miał ten rozmiar przy HR -40mm i tez przeswit spory ale juz jakos to wygladało. Poszukam to wrzuce fote.
Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka
Co by nie bylo ze pomowienia i fejki to macie drugą tragedie czyli dlaczego nie 225/40/18
Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka
Wśród 18" opon najciekawszą opcją jest 225/45/18. Pod warunkiem, że to letnie koło, a w aucie siedzi EibachOpona jest też tańsza niż seryjne 235/45/18, lepiej wygląda na feldze i mniej rzuca w koleinach.
Ps kiedyś miałem 18x8 et50 i też wchodziło na mały zacisk. Kwestia kształtu ramion
Wysłane z mojego SM-J530F przy użyciu Tapatalka