A i przy zimie jest -40mm a na lecie jest ori Ti czyli chyba -30mm jeżeli się nie mylę
Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka
A i przy zimie jest -40mm a na lecie jest ori Ti czyli chyba -30mm jeżeli się nie mylę
Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka
-20mm bodajże TI. No ale jest pogląd co do przeswitu jaki będzie przy takiej oponie na seryjnym zawieszeniu. Ja bym nie ładował 45. Zbyt obfite nadkola ma 159 na taki profil.
Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka
Jeżeli można spytać jakie masz tam et na tych swoich jr bo myślę zakup zrobić jr11 i niemam zielonego pojęcia jakie et
Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka
Wszystko zależy od zaciskow i reszty parametrow felgi ale i od stopnia obnizenia auta. Ja mam lato felgi Zito 935 / 3SDM 19/9,5" z ET 35 i do Brembo trzeba 2cm dystansu ( przez wkleslosc ramion które schodzą sie do srodka felgi ) . Tyle ze mam mocno obnizone auto a co za tym idzie spory negatyw. Przy Eibachu taki zestaw wystawałby za błotniki. Z kolei zimę mam 18/8 ET35 która tez potrzebuje do Brembo 2cm bo tez jest wklesła. Duzo zalezy od budowy felgi. Tomason TN1 19/8,5" ET30 i potrzeba min 8mm dystansu pod Brembo a z kolei Keskin kt17 o tych samych parametrach wchodzi bez dystansu
Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka
Dzięki piękne, i sorki przy okazji bo myślałem że też masz coś z japan racing, ja właśnie takie myślę kupić model jr11 8,5j przód 9,5j tył, też są bardzo wciagniete do środka felgi i niewiem jak mam sobie obliczyć jakie to et ma być bo jest możliwość wyboru podczas zamówienia, miałbyś jakiś pomysł jak to ogarnąć?
Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka
Ja sam chorowałem na JR ale finalnie wpadły Zito bo ja mam słabość do wzorów ala BBS. Nie przymierzałem JR11 ale je ogladałem i od srodka mają bardziej wystajacą tą plaszczyzne montażową ( ja to nazywam dzwon_/ \_ ) przez co na bank bedzie do Brembo potrzebny mniejszy dystans niz przy moich felgach a na zwykły zacisk powinny wejsc bez. Co do tyłu to przy 9,5" ET minimum 35 a max 40 i wtedy upchniesz koło bez dystansu. Tyle ze tył musi byc naciąg. Przod 8,5" przy zawieszeniu typu seria czy Eibach dobry wybór ET 30-40 ( kwestia czy i z jakim dystansem jezeli Brembo ) i jak mowa o 19" to opona 225/40/19 bedzie micronaciag na tyl to samo tyle ze bedziesz miał wiekszy naciąg ( pod spodem masz kolegi fure z felgą Weeman właśnie 8,5+9,5 z oponą 225/40/19 na gwincie ustawionym na ok -50/55mm) . Jeżeli chcesz niższy profil to albo 235/35/19 albo 245/35/19 ale taki profil bardziej pod gwint podchodzi ) . Ja mam 4x9,5 z oponami 235/35/19 ale obnizenie kolo 7cm
Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka
Oponki już zamówione 235 35 19 vredestein ultrac vortec, ja mam posadzoną jakieś 40-45 i niżej nie będę skręcał, chyba że na zlot, bo była jakieś 55 i nie mogłem wjechać do teściów na wjazd nie mówiąc o nowoczesnych chopkach na przejściach dla pieszych w KRK ten kto to wymyślił powinien kupić sobie koło i przyjebac se nim w czoło. Felgi mówisz et 35-40 to wejdzie bez dystansu? Chodzi o to wolałbym nie wkładać dystansow skoro mam możliwość wyboru et, to w tym przedziale będzie ok czy raczej jeszcze będzie trzeba dystans? Zaciski brembo mam. Sorka że tak męczę ale chciałem jak najszybciej zamówić fele bo trzeba ponoć czekać do 2 tyg bo tam jeszcze rozstaw będzie nawiercany
Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka
Pod Brembo ET nie jest wyznacznikiem. Zalezy od budowy ramion w feldze. Moim zdaniem na bank bedzie trzeba dystans .
Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka