Czarna 159 SW Czarnego http://www.forum.alfaholicy.org/nasz..._czarnego.html
witam ponownie, temat 159 wraca u mnie jak bumerang... zapewne o tej Q4 Ti Wagon z Krakowa było gdzieś na forum... ktoś podpowie coś o niej? http://deft.otomoto.pl/alfa-romeo-15...C32342227.html
![]()
Ostatnio edytowane przez jdef90 ; 26-11-2014 o 23:10
O tej 2.4 Ti było sporo pisane. Generalnie: auto mechanicznie ma bardzo dużo zrobione, szczególnie przy silniku. Auto było lekko stłuczone (co nie jest ukrywane przez właściciela i sprzedawcę) i można się było przyczepić do jakiś drobiazgów. Moim zdaniem warto obejrzeć, szczególnie, że auto ma niewielki przebieg (to często zaleta aut sprowadzonych jako stłuczone). Sam byłem zawsze bardziej zadowolony z zakupu lekko stłuczonego auta z niewielkim przebiegiem niż z auta wyeksploatowanego i nieserwisowanego należycie, ale bezwypadkowego.
Poszperaj jeszcze archiwum. Np ten wątek: http://www.forum.alfaholicy.org/pora...ml#post1435864
Ostatnio edytowane przez jahu ; 27-11-2014 o 00:01
dzięki za info... trzeba się przespać z tematem![]()
Co możecie powiedzieć o tym aucie? Wiadomo, przebieg można włożyć "między bajki" i widzę że chyba czujnik turbo palnięty.
http://lukaszpiter.otomoto.pl/alfa-r...C35238242.html
Może ktoś ma doświadczenie z tym sprzedającym?
Witam wszystkich. Jestem nowy na forum i z góry przepraszam jeśli to zły dział. Czytałem juz inne tematy na temat kupna alfy 159 jednak wciąż brakuje mi pewnych informacji .
Jestem miłośnikiem włoskiej motoryzacji, szczególnie Alfy romeo oraz Lancii. Gdy ujrzałem 159 zakochałem się. Od kilku lat marzy mi sie ta Bella, wyjechałem za granice żeby na nią zarobić i teraz wracam do kraju z zamiarem kupna. Mój wybór padł na 1.9jtdM 150KM, najlepiej sedan, chociaż zadbanym sportwagonem również chętnie bym jeździł. Z dodatkowych opcji chciałbym skórzane fotele.
Moim pytaniem jest czy wystarczy mi na zakup dobrego modelu, żeby samochód nie stał non stop u mechanika około 25tys?
Musisz kupić auto z usuniętym DPF, klapami wirowymi i EGR. To najważniejsze. Dobrze by było, żeby miało wymienione sprzęgło, hamulce, opony nie za bardzo zużyte. Wtedy nie popłyniesz na dalszej eksploatacji. Szukaj aut raczej z 2006 i 2007 roku, im nowsze tym łatwiej w tej cenie trafić na powypadkowy ulep. Przeglądaj forum, bo czasem zdarza się doinwestowane auto w tych pieniądzach.
Ostatnio edytowane przez jahu ; 27-11-2014 o 21:55
Czytałem o tych trzech nieszczesnych rzeczac, jednak większość samochodów jest sprowadzanych z Niemiec gdzie to wszystko chyba musi być. Orientujesz się może jaki byłby koszt usunięcia klap wirowych, wycięcia DPF i zaslepienia EGR? I czy coś z tego można zrobic samemu?
Przed zakupem samochodu warto także je wziąć na serwis, wie ktoś ile kosztuje taki przegląd?
Jak już wybierzecie auto i pojedziecie z nim do mechanika. Posprawdzacie wszystkie podstawowe sprawy to jeżeli auto jest 1.9 jtdm 16v od 2007 i ma plastikowy kolektor sprawdźcie korekty wtrysków pod kątem urwanych klap wirowych. To ważne bo można wdepnąć w potężne wydatki na remont silnika. Jeżeli korekty będą mocno rozjechane to według mnie trzeba dać spokój z tym autem. Co do korekt wtrysków to jest spora lektura na forum.