Strona 42 z 186 PierwszyPierwszy ... 32333435363738394041424344454647484950515292142 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 411 do 420 z 1859

Temat: Interfejsy diagnostyczne

  1. #411
    criss
    Gość

    Domyślnie

    ja mam ELM na BT i mi dobrze hula nie mam z nim problemów roku

  2. #412
    Użytkownik Romeo Avatar lukas_po
    Dołączył
    04 2012
    Mieszka w
    Nowy Sącz - okolice
    Auto
    AR 159 SW 1.9 JTDm 150KM '07 Carbonio Black
    Postów
    566

    Domyślnie

    Cytat Napisał YoJin Zobacz post
    Uff... doszedłem do połowy Tematu i juz sie zagubilem zupełnie

    Pytanko w takim razie:
    Czy tym kablem http://viaken.pl/pl/interfejs-fiat-e...tyku-obd2.html jestem w stanie sprawdzac poziom zanieczyszczenia DPF'a ?
    Czy potrzebuje jakiegos innego kabla lub przejściówki. Jesli tak to ktos mógłby podac linka do kabla ze stronki Viaken'a ?

    Juz mialem zamawiać ten w/w ale jak zaczalem czytac temat to poprostu zgłupiałem który kabel do czego pasuje. help !!

    Na temat kabla który podałeś w linku się nie wypowiem bo nie wiem ale za to ten http://viaken.pl/pl/diagnoza-fiat/no...scan-2013.html działa na pweno bo taki posiadam jak już pisałem wcześniej

    Cytat Napisał prv87 Zobacz post
    Panowie - kupiłem kabel elm własnie od PMfactory - najpierw na bluetooth no i on wogole nie działał. Dostałem teraz kabel na USB i po podłaczeniu FES go znajduje jak wybieram szukaj interfejsów to jest test ok, znajduje i wszytsko niby cacy.
    Łaczy ze wszytskim oprócz tego co najważniejsze czyli ECU, no i abs tez nie działa. zmiana portów com, prędkosci etc nic nie daje.
    Sprzedawca mowi że jakis alarm może blokować ale nie mam nic takiego. Ma ktoś może pomysł co to może byc ? czy może spróbować kupić od viakena ?
    Też kupiłem interfejs w PMfactory i miałem podobne problemy. Pomogło: odesłanie, zwrot kasy i zakupy u Viakena

  3. #413
    Użytkownik Pasjonat Avatar jahu
    Dołączył
    04 2008
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    Giulia Veloce Q4, GT 1300 Junior (1.75)
    Postów
    3,428

    Domyślnie

    Kabel w niebieskiej półprzezroczystej obudowie to KKL. W wypadku 159 można podłączyć się chyba tylko z ECU i sterownikiem ABS. Czyli nieco za mało, żeby uznać ten kabel jako przydatny. Trzeba szukać ELM wraz z dodatkowym adapterem, żeby wykorzystać 100% możliwości programu FES/MES w połączeniu z 159.

  4. #414
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar YoJin
    Dołączył
    12 2012
    Mieszka w
    Sosnowiec
    Auto
    Alfa Romeo 159, 2007, 1.9 JTDm 16V 150 KM
    Postów
    27

    Domyślnie

    No wlasnie, ciutke okrojony ten KKL. Dlatego mam pytanko, czy na tym niebieskim kabelku od viakena jestem w stanie wykonać Testy w Ecuscan'ie ?
    Bo nie wiem czy ja cos źle robie, czy poprostu tym kabelkiem sie nie da ?

  5. #415
    Użytkownik Pasjonat Avatar jahu
    Dołączył
    04 2008
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    Giulia Veloce Q4, GT 1300 Junior (1.75)
    Postów
    3,428

    Domyślnie

    Cytat Napisał YoJin Zobacz post
    Dlatego mam pytanko, czy na tym niebieskim kabelku od viakena jestem w stanie wykonać Testy w Ecuscan'ie ?
    Bo nie wiem czy ja cos źle robie, czy poprostu tym kabelkiem sie nie da ?
    Niebieski, czyli KKL. Podobno da się podłączyć KKL do ECU w 159 (oprócz 1.8). Da się również do ABS przez jedną z przejściówek, podobnie do ksenonów. Do pozostałych kilkunastu sterowników nie da się podłączyć za pomocą KKL.

  6. #416
    criss
    Gość

    Domyślnie

    mój KKL łączy się z ECU oraz z ABS bez żadnej przejściówki, z tym że ma przełącznik

  7. #417
    Użytkownik Embrion
    Dołączył
    07 2013
    Auto
    Alfa Romeo 159 19 JTDm
    Postów
    2

    Domyślnie Alfa 159 1.9 JTDm

    Witam panowie, braciak posiada Alfę 159. 1.9 JTDm, co jakiś czas zapala mu się kontrolka świec żarowych i w związku z tym próbowałem zdiagnozować ten problem, posiadam FES 3.3 z witaminką, i fejsa od viakena - jest to kabel półprzezroczysty niebieski z przełącznikiem na kkl, w opisie u viakena twierdzi się że ten fejs jest dedykowany do fiata/alfy/lanci ok ale raz że w programie FES 3.3 dla Alfy 159 nie ma wyboru takiego silnika 1.9 JTDm (8v,16v) nie wiem jaki w tym aucie siedzi sterownik?, to w liście aut wspieranych przez ten kabel nie ma takiej wersji Alfy czyli Alfa 159 1.9 JTDm, próbowałem się połączyć w pozycji FiatEcuScan poprzez wszystkie dostępne 1.9 JTD ale nie dało rady, próbowałem poprzez Fiata to samo, jak ugryźć ten temat? co muszę wybrać w FESie 3.3 dla tego silnika? i czy w tym kablu muszę ustawić w pozycję na kkl? czy na fiatecuscan chociaż już tak robiłem i nic, ten fejs mam na port com ale to nie ma znaczenia. Nie wiem czy ten fejs działa i da radę się połączyć z ecu i zdiagnozować silnik tylko nie wiem czy poprzez kkl czy poprzez pozycję fiatecuscan, w FES 3.3 łączyć się poprzez co? bo nie ma w bazie Alfa Romeo 159 1.9 JTDm.

    mam taki kabel:
    http://viaken.pl/pl/interfejs-fiat-ecu-scan-com-rs232-we-wtyku-obd2.html


    a co powiecie o tym kablu:
    http://viaken.pl/pl/diagnoza-fiat/nowy-polski-elm327-v2-euroscan-2013.html


    łączy się poprzez FES z Fiatami, Alfami i Lanciami? do tej pory miałem do czynienia z Oplami i Vagami a Braciak mnie Alfą zagiął heh dziękuję za cenne informacje
    Ostatnio edytowane przez esende82 ; 09-07-2013 o 18:23

  8. #418
    Użytkownik Dwusuwowiec Avatar kizior
    Dołączył
    03 2013
    Mieszka w
    Rybnik-Kamień
    Auto
    Alfa 159 jtdm 1,9 16v 2006 sw
    Postów
    110

    Domyślnie

    tym 1 czyli kkl połączysz się z com silnika na 100%(przełącz na 7) tylko ściągnij sobie innego fesa np 3.6 , na pewno jest alfa 1.9 jtdm (chociaż z tym 3.3 to bardzo ciekawe bo też powinien być) co do 2 kabla - jest lepszy bo połączysz się z wszystkim co jest dostępne ,przynajmniej w fesie (ale oryginał trzeba troszkę przerobić,5 min roboty),tu masz linka na fesa http://chomikuj.pl/kizior11/programy- (przeczytaj jak odpalać żeby ci demo nie wyskoczyłoodpalany plik loader - - bardzo ważne!) hasło: alfa
    i mam pytanie do Ciebie- czym odpalasz opla (vectra 96 benzyna 8v) jaki kabel i program,bo muszę go też podpiąć a mam kable takie jak te 2 powyżej

  9. #419
    Użytkownik Embrion
    Dołączył
    07 2013
    Auto
    Alfa Romeo 159 19 JTDm
    Postów
    2

    Domyślnie

    No dziwne to trochę że Fes 3.3 nie ma w bazie Alfa Romeo 159 1.9 JTDm, jest 159 ale nie z tym silnikiem i nie wiem jaki jest pod ten motor sterownik jak- i poprzez który typ motoru można by się podłączyć aby ją zdiagnozować? np. wybierając Alfa `157 JTD-to jest przykład połączy się ze sterownikiem w 159 JTDm? bardzo mnie to ciekawi!, mam wrażenie że ten kabel to jakiś badziew, z Fiatem Ducatem 1.9 MultiJet też nie mogłem się połączyć, co do Opla to mam OP-COM-a i diagnozuję każdego Opla, Kablem od Fiata np. ten o którym wcześniej pisałem też się nie podejdzie, Elm 327 v 1.3 i 1.4b diagnozuję Oplę od 2004 z pomocą Maxitesta, ale można podejść za pomocą programu Opel Tech2 PL + taki kabel:

    http://mari.pl/interfejsy-interfejs-...l-com/p,175425

    dodam że Opel Tech2 obsługuję komunikację poprzez port com i ponoć żadna emulacja usb>com nie działa, ten kabel jest również na port com, możesz spróbować kkl + Opel Tech2 PL czyli w wersji polskiej! jest do łyknięcia na chomiku
    Ostatnio edytowane przez esende82 ; 11-07-2013 o 16:19

  10. #420
    Użytkownik Świeżak Avatar rysiek
    Dołączył
    09 2008
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    Giulia 2.0 200KM
    Postów
    191

    Domyślnie

    Witam,
    Próbuję zdiagnozować swoją AR 159 2.0 poprzez ELM327 USB i FES 3.6 jednak przy próbie połączenia się z poszczególnymi systemami pojawia mi się komunikat "ELM327->ECU CONNECTION FAILED", udaje mi się tylko połączyć z silnikiem i tam sczytać błędy i inne informacje. Macie jakiś pomysł co robię nie tak? Test w ustawieniach wychodzi prawidłowo, brakuje mi już pomysłów.

    Dzięki

Podobne wątki

  1. [Giulietta] Interfejsy diagnostyczne ODB2 dla Gilietta pod wspólpracę ze smartfonem
    Utworzone przez barnio w dziale MiTo/Giulietta
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post / autor: 25-05-2015, 16:31
  2. [Giulietta] Interfejsy diagnostyczne Giulietta
    Utworzone przez arturo132 w dziale MiTo/Giulietta
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 09-11-2013, 08:50
  3. czy te interfejsy się czymś różnią? (obd2)
    Utworzone przez RogerIZ28 w dziale Forum ogólne o Alfa Romeo
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 17-06-2009, 20:56

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory