Niekoniecznie coś niedomagau mnie wtryski ok, ciśnienie paliwa ok, świece nowe itd itp. Jedyne doczeka ewentualnie bym się przyczepil to rozrusznik.
Wysłane z mojego 5080X przy użyciu Tapatalka
Niekoniecznie coś niedomagau mnie wtryski ok, ciśnienie paliwa ok, świece nowe itd itp. Jedyne doczeka ewentualnie bym się przyczepil to rozrusznik.
Wysłane z mojego 5080X przy użyciu Tapatalka
Świece latem nie mają wpływu na odpalanie, więc można wykluczyć. Wtryski... Ciężko powiedzieć. Korekty tragiczne nie są. Nie kopci i nie puszcza bąków przy odpalaniu. Nie kopci nawet jak cisnę pod górę. Byłem z nim w Boschu to usłyszałem, że jest ok i nie ma sensu wyciągać. Pozostał rozrusznik, właśnie pojechałem z autem do mechanika. Ma sprawdzić rozrusznik oraz masy.
Bzdura. W Jtdm masz nawet wtórne grzanie, świece działają do 15 minut po rozruchu stabilizujac pracę jednostki. To że latem świece nie grzeją to w kółko powtarzny mit. Było kilkukrotnie na forum, nawet koledzy sprawdzali z miernikiem w ręce.
Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka
A to nie wiedziałem. Jakby nie było, błędów nie generują. Mechanik sprawdzał ich oporność na przekaźniku i stwierdził, że są ok. Jeśli regeneracja rozrusznika nie pomoże, wymienię świece - może każda inaczej grzeje...
159 1.9 JTDm 16V '06 => 2.2 JTS '07 => 1750 TBi '09 => 3.2 JTS Q4 '06 => 159 2.2 JTS '08, Nuova Bravo 1.4 T-Jet '10
Oby. Brałem jeszcze pod uwagę opory wew. silnika z którymi rozrusznik ma problem na zimnym. Wieczorem napiszę co i jak.
Edit: Auto odebrane. Teraz rozrusznik kręci conajmniej 2 razy szybciej. Zobaczę jak będzie jutro z rańca.
Edit 2: Tytanowy, miałeś rację. Silnik odpala rewelacyjnie, normalnie jak nowe auto z salonu. Zimny czy ciepły kręci identycznie żwawo. Czy będzie to miało wpływ na zimowe odpalanie lekko rozgrzanego silnika? Jeśli nie, będę drążyć dalej. Oglądałem wiele filmików w sieci i objawy bardziej pasują do padającego czujnika położenia wału. Z tego co widzę w internetach koszt ok 80 zł.
Ostatnio edytowane przez Casio ; 28-08-2017 o 12:25
Witam,
Panowie dalej borykam się z porannym odpalaniem.
Mam kolejny pkt do sprawdzenia.
Czy możecie wskazać mi gdzie znajduje się czujnik temp paliwa?
Wyświetla mi błąd P0180 i to niska temp paliwa. Dziś pokazywał -40 stopni?
Możecie wskazać to na zdjęciu 1.9 8v
Nie chodzi o jego długość bo od 2,4 poprostu jest długi i kropka. Problem jest gdy na pokładzie mamy chłodniczke egr ze stałym kolanem nie skrecanym na takie opaski . Ciężko to opisać nie mniej jednak o chłodniczke się rozchodzi. Można było by pomyśleć o jej zmianie tylko należało by mieć na uwadze przerobienie instalacji chłodzenia spalin
Wysłane z mojego E6553 przy użyciu Tapatalka
EGR - OFF
klapki - OUT
DPF - ON