
Napisał
dziodek
cześć
mam pytanie odnośnie... obsługi klimatyzacji dwustrefowej. ostatnio wyłączyłem klimatyzację (przycisk z gwiazdką, płatkiem śniegu, zwał jak zwał), obie strefy miałem ustawione na 20 stopni. ku memu zaskoczeniu ciepłe powietrza raz kierowane było na szybę, raz na nogi, raz na twarz. po zwiększeniu temperatury dla pasażera też wszystko zachowywało się jak w przypadku klimatyzacji. jedyną różnicę, którą zauważyłem to spadek zużycia paliwa.
co zatem dzieje się, gdy wcisnę przycisk "z gwiazdką"? przecież wcześniej też nagrzewało się auto... chyba że latem zauważę różnicę? co zatem stanie się, gdy wcisnę dodatkowo przycisk AUTO? jaka jest różnica pomiędzy tymi trzeba trybami, oprócz zauważalnej różnicy w zużyciu paliwa?
prosiłbym o bardzo łopatologiczne wyjaśnienie. we wcześniejszych auta, z którymi miałem kontakt, była jakby funkcja nawiewu (czyli ręczne sterowanie mocą nawiewu) i później klimatyzacja (czyli sterowanie temperaturą-ręcznie lub automatycznie)