Strona 4 z 12 PierwszyPierwszy 123456789101112 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 31 do 40 z 117

Temat: Monitor zatkania i wypalania DPF - już jest

  1. #31
    Użytkownik Fachowiec Avatar AirAjti
    Dołączył
    06 2012
    Mieszka w
    Lubin
    Auto
    Była 159 Berlina 2.4JTDm '06... aktualnie Tipo 1.4T-Jet z fabrycznym nadtlenkiem gazu
    Postów
    2,439

    Domyślnie

    Moim zdaniem wiedza nt tego jak jest zatkany DPF i kiedy się wypala jest mało istotna. Ważne kiedy się wypala... możemy mieć 80% i... no i właśnie- będziemy się stresować "czy to już, a może już? Oooo może teraz... nie? KURRRRRR".

    Bardziej byłoby przydatne coś takiego (np. dla mnie), że przy określonym zakresie zatkania DPF użytkownik sam może zainicjować wypalanie po to, żeby po 20km trasie z pracy nie okazało się, że podjeżdzając do domu DPF nagle zaczyna się wypalać... no i obiadek wystygnie, bo przecież trzeba jechać. MOGŁ SIĘ PRZECIEŻ ZACZĄĆ WYPALAĆ JAK RUSZAŁEM SPOD PRACY!

    To znowu powoduje, że użytkownik mógłby prewencyjnie szybciej i częściej wypalać filtr zużywając go dużo szybciej...

    Inicjatywa bardzo mi się podoba i życzę powodzenia- ale nie, dziękuję
    Powyższy post został napisany przeze mnie i każde słowo dokładnie przemyślałem- jeśli czujesz się obrażony to znaczy, że albo nie rozumiesz co napisałem, albo osiągnąłem swój cel


    "We have to love Alfa, it's the law!" - Richard "Hamster" Hammond

  2. #32
    Użytkownik Pirat drogowy
    Dołączył
    10 2010
    Mieszka w
    3miasto
    Auto
    e500 w211
    Postów
    264

    Domyślnie

    mialem passata b6 2.0tdi i tam miedzy zegarami wyswietlala mi sie informacja o tym ze wypalanie sie zaczelo

  3. #33
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar Czarny_28
    Dołączył
    11 2010
    Mieszka w
    Dębica RDE - podkarpackie
    Auto
    AR 159 SW, Progression, Nero Oceano, 1.9 JTDm 16V, 2006r.
    Postów
    6,837

    Domyślnie

    a mi ostatnio zapalila sie kontrolka od DPFu przy rozruchu pomimo,ze go nie mam

  4. #34
    Użytkownik Świeżak Avatar markos7
    Dołączył
    03 2014
    Mieszka w
    Siemianowice Śl.
    Auto
    159SW 1.9JTDM 150KM
    Postów
    94

    Domyślnie

    pewnie rura Ci się zapchała

  5. #35
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar Czarny_28
    Dołączył
    11 2010
    Mieszka w
    Dębica RDE - podkarpackie
    Auto
    AR 159 SW, Progression, Nero Oceano, 1.9 JTDm 16V, 2006r.
    Postów
    6,837

    Domyślnie

    pewnie komp przyswirowal przez aku

  6. #36
    Użytkownik Fachowiec Avatar maly_777
    Dołączył
    08 2009
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    AR 156 FL SW 1.9 16V
    Postów
    2,520

    Domyślnie

    Cytat Napisał Czarny_28 Zobacz post
    pewnie komp przyswirowal przez aku
    też mi się tak wydaje

    KODOWANIE KLUCZY (Giulia Stelvio 159 inne)
    Konwersje USA->EU
    UPDATE MAP DO NAJNOWSZYCH 2023 (1,2,3 generacja), również z rynków USA
    KODOWANIE (używanych) RADARÓW ACC/DASM, BLISSów, zmiana radia i aktywacja AA/CP offline

  7. #37
    Użytkownik Dwusuwowiec
    Dołączył
    03 2014
    Mieszka w
    Zielona Góra
    Auto
    159 SW 2.0 JTDm TI
    Postów
    111

    Domyślnie

    a ja powiem otwarcie ze skusze sie na owe ustrojstwo, chociazby dlatego ze komp mi pokazuje srednie wypalanie co 200km wiec teraz gapie sie jak debil non stop prawie jak jezdze na turbo i spalanie i NIC nie widze
    a zrobiwszy kolejne 500km okazuje sie, ze wypalanko juz bylo

    dodatkowo juz 2 razy w przeciagu 3 miesiecy mialem po odpaleniu info o zatkanym DPFie, gdzie tym bardziej pojechalem w trase i gapiąc sie na spalanie/turbo/obroty guzik zauwazylem, mimo ze kontrolka zgasla po 20km

    dlatego - chetnie zobacze czy faktycznie w 2.0 jtdm sie tak czesto to gowno wypala i czy przypadkiem sam pare razy juz tego procesu nieswiadomie nie przerwalem dojezdzajac do domu

    trzymam kciuki i na pewno kupie

  8. #38
    Użytkownik Rowerzysta Avatar scout
    Dołączył
    04 2013
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    AR 159 Sportwagon 2,0 JTDM 2011
    Postów
    85

    Domyślnie

    Cytat Napisał KissieL Zobacz post
    a ja powiem otwarcie ze skusze sie na owe ustrojstwo, chociazby dlatego ze komp mi pokazuje srednie wypalanie co 200km wiec teraz gapie sie jak debil non stop prawie jak jezdze na turbo i spalanie i NIC nie widze
    a zrobiwszy kolejne 500km okazuje sie, ze wypalanko juz bylo

    dodatkowo juz 2 razy w przeciagu 3 miesiecy mialem po odpaleniu info o zatkanym DPFie, gdzie tym bardziej pojechalem w trase i gapiąc sie na spalanie/turbo/obroty guzik zauwazylem, mimo ze kontrolka zgasla po 20km

    dlatego - chetnie zobacze czy faktycznie w 2.0 jtdm sie tak czesto to gowno wypala i czy przypadkiem sam pare razy juz tego procesu nieswiadomie nie przerwalem dojezdzajac do domu

    trzymam kciuki i na pewno kupie
    Miałem podobne interwały wypalania (około 250km) , kiedy cały zbiornik paliwa wyjeżdżałem TYLKO po Warszawie , czyli 100% miasto. Co prawda nigdy nie miałem info o zatkanym DPF. Po jednokrotnym użyciu preparatu STP do czyszczenia DPF , wypala się co 500-550 km , też podczas jazdy tylko po mieście.
    http://www.stp.com.pl/aktualnosci/st...zyszczenia-dpf
    Nie stosuję żadnego eco drivingu , nie jeżdżę poniżej 2000 obrotów i w tej chwili w trasie wypala się co 1000km . Spróbuj , zalej raz , zrób z 2000-3000km i zalej jeszcze raz.
    Ostatnio edytowane przez scout ; 16-07-2014 o 11:16

  9. #39
    Użytkownik Dwusuwowiec
    Dołączył
    03 2014
    Mieszka w
    Zielona Góra
    Auto
    159 SW 2.0 JTDm TI
    Postów
    111

    Domyślnie

    dzieki za info, najpierw chce potwierdzenia tych wypalań czyli czekam na projekt i pozniej faktycznie dolejemy jak ma pomóc
    jezdze glownie miasto, ale te 3 miechy to tez 3000km trasy, przejechanej na ogol jednorazowo po 500km dziennie i jakies 1000km miasto, jezdzone odcinkami 10km do pracy.
    dlatego myslalem ze ma sie gdzie wypalac i jak raz na 2-3 tygodnie zrobie mu 200km+ autostradą to akurat sobie znajdzie chwilke, zeby wypalic wszystko ladnie i kolejny 2 tygodnie sie w miescie pomęczyć

    wiec tez to, o czym wspominal AirAjti byloby juz strzalem w dziesiatke, zeby miec pod przyciskiem "zacznij wypalanie"

  10. #40
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar SEBEK
    Dołączył
    04 2009
    Mieszka w
    EŁK
    Auto
    Black 159 1.9 JTDm 150 KM 2007 r.
    Postów
    855

    Domyślnie

    Pogratulować głowy oraz umiejętność - myślę, że to fajny patent jak ktoś wie jak to wszystko "ogarnąć". Inną sprawą jest, ze rzeczywiście powinien taki wskaźnik być zamontowany fabrycznie. U mnie przy samej jeździe po mieście wypalanie co ok 400 km. Wystarczy zerować sobie licznik i przed zgaszeniem autka zerknąć zawsze na wskazówkę doładowania.
    Ostatnio edytowane przez SEBEK ; 17-07-2014 o 09:12

Podobne wątki

  1. [159] Sygnalizacja Wypalania DPF
    Utworzone przez ryki67 w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 45
    Ostatni post / autor: 09-09-2020, 21:08
  2. [159] 'Błąd DPF' doprowadził do wymuszonego wypalania DPF
    Utworzone przez multiply w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 39
    Ostatni post / autor: 09-07-2015, 09:43
  3. Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 10-10-2013, 09:14
  4. monitor LCD w zagłówku
    Utworzone przez Jarecki300 w dziale Car Audio
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 04-10-2012, 14:40

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory