Ostatnio edytowane przez alukard ; 20-05-2013 o 20:31
daj wykres jak kręcisz rozrusznikiem, parametry ciśnienia paliwa żądanego i aktualnego oraz procent otwarcia regulatora
Jak to zrobic jakiś kanał czy coś ??
wiem że to głupie pytanie ;/
ale wcześniej miałem tylko doczynienia z programami VAG ;/
jak możesz to odezwij sie na moje gg 5319434
albo jakos krótko napisz ...![]()
Masz pewnie walniętą przepływkę, w niej jest zintegrowany czujnik temperatury, stąd te dwa błędy.
Nawet bez przepływki powinna dobrze palić.
Tak jak kolega wyżej prosił zrób logi ciśnienia paliwa podczas rozruchu.
Zaznacz parametry: engine speed, fuel pressure, desired fuel pressure, fuel pressure regulator.
Przełącz na zakładkę wykres, wciśnij start i zacznij rozruch silnika.
Wykresy wrzuć na forum.
Jak mnie wkurza jak ktoś daje SAM NR BŁĘDU i zmusza pomagających do dodatkowego szukania - tak jak by się nie dało dać screena z MES z błędami.
Przepływkę sobie odpuść. Generalnie auto śmiga normalnie z odpięta. Ja stawiam na czujnik wysokiego ciśnienia w pompie paliwa. Wykręć czujnik wyczyść jak będzie ok to pewnie bez wymiany się nie obejdzie. Mój kumpel na przykład leje na zbiornik paliwa mixol i śmiga. Wyczyść zobacz jak bedzie palił normalnie to na bank ten czujnik, tylko teraz pytanie kiedy znowu się zabrudziJesli chcesz być pewny to wymień ale tylko orginał bosha.
Napisz mi co się niby czyści w czujniku ciśnienia paliwa? Kolega jak wymontuje swój to niech pokaże zdjęcia rdzenia.
witam dzieki Panowie
dzisiaj to samo odpalila na plaku... pochodzila 5 minut i zapalila bez plaku
Czas Engine speed Fuel pressure Desired fuel pressure Fuel pressure regulator TAG s obr/min bar bar % 0 0 5,4 250,4 0 0,62 0 5,4 250,4 0 1,24 0 5,4 250,4 0 1,86 0 5,4 250,4 0 2,48 140 58,6 260,2 36,78 3,1 247 124,5 260,1 36,33 3,73 255 131,8 257,5 34,98 4,35 293 124,5 259,5 30,78 4,97 230 135,5 267,5 37,53 5,59 272 131,8 260,9 34,15 6,21 286 126,3 262,2 30,78 6,84 263 137,3 261,1 25 7,45 273 128,2 260,1 25 8,08 227 130 256,9 25 8,7 267 119 252,4 25 9,32 290 128,2 262 25 9,94 214 124,5 262 25 10,57 214 128,2 263,3 25 11,19 218 126,3 256,5 25 11,81 310 122,7 257 25 12,43 287 122,7 256,2 25 13,05 301 124,5 256 25 13,67 249 126,3 261,7 25 14,29 254 128,2 260,9 25 14,91 217 126,3 257 25 15,53 251 126,3 260,6 25 16,15 248 124,5 256,6 25 16,77 247 122,7 260,9 25 17,39 252 128,2 262,6 25 18,01 249 124,5 254,7 25 18,63 112 49,4 250,6 25 19,25 0 9,1 250,9 40 19,87 0 9,1 250,9 40 20,49 0 7,3 250,9 40 21,11 0 9,1 250,9 40 21,73 0 7,3 251 40 22,35 0 7,3 251 40 22,97 0 9,1 251 40 23,59 0 9,1 251,2 40 24,21 0 9,1 251,2 40 24,83 0 9,1 251,2 40 25,45 0 9,1 251,2 40 26,07 0 9,1 251,3 40 26,69 0 9,1 251,3 40 27,31 0 9,1 251,3 40 27,94 0 9,1 251,3 40 28,56 0 9,1 251,3 40 29,18 0 7,3 251,3 40 29,8 0 9,1 251,3 40 30,42 0 9,1 251,3 40 31,04 0 7,3 251,6 40 31,66 0 9,1 251,6 40 32,29 0 9,1 251,6 40 32,91 0 9,1 251,6 40 33,54 0 9,1 251,6 40 34,15 0 9,1 251,6 40 34,77 0 9,1 251,6 40 35,39 0 9,1 251,6 40 36,01 0 9,1 251,6 40 36,63 0 9,1 251,6 40 37,25 0 7,3 251,8 40 37,87 0 7,3 251,6 40 38,49 0 7,3 251,6 40 39,11 0 7,3 251,6 40 39,73 0 7,3 251,8 40
Wtryski leją na powrót / regulator do sprawdzenia / pompa wysokiego ciśnienia. W tej kolejności sprawdź.
czyli co może byc powodem lejących wtrysków na powrót ?? przez ten regulator , pompe ?? (czy poprostu zajechane i sprawdzenie tylko na stole probierczym ?? )
regulator ten na pompie wysokiego cisnienia wyczyscic ??
sama pompe to juz chyba do sprawdzenia na stole probierczym ??
tylko powiedzcie mi czemu jak juz odpali auto chodzi normalnie ??
jest problem z pierwszym startem silnika po długim postoju odpali tylko z plaka (auto pochodzi z 5 minut) zaraz po zgaszeniu jak odpalam to po 4 sekundach krecenia odpali, im wieksze przerwy od zgaszeniu samochod pali coraz gorzej ...
załozyłem zaworek zwrotny na powrocie bo myslalem ze coa sie paliwo ale jednak nic to nie dało ...