Strona 2 z 3 PierwszyPierwszy 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 27

Temat: Kąt wyprzedenia zapłonu na minusie drżenie silnika na jałowym 2,5 v6

  1. #11
    Krolik
    Gość

    Domyślnie

    Auto podpinalem pod komputer i bledow nie ma zadnych, ale kat wyprzedzenia wynosi na wolnych -6* a na wysokich -38*

  2. #12
    Użytkownik Rowerzysta Avatar Loco
    Dołączył
    03 2012
    Mieszka w
    Radom
    Auto
    Alfa Romeo 166 3,2 V6 06r
    Postów
    268

    Domyślnie

    a jak auto pracuje? kiedy wymieniałeś świece, kable od świec dopalających nie mają przebicia? Cewki sprawdzałeś? Jeżeli wymienione przeze mnie elementy są ok to zostaje raczej źle ustawiony lub przestawiony rozrząd ale jeszcze nich potwierdzi to ktoś kto bardziej się zna, ponieważ moja mechanika jest raczej teoretyczna.

  3. #13
    Użytkownik Pirat drogowy Avatar coxu
    Dołączył
    02 2009
    Auto
    Megane 3RS CUP-S
    Postów
    296

    Domyślnie

    Cytat Napisał Loco Zobacz post
    Z powie mi ktoś o co chodzi z tymi czerwonymi blokadami i jaki kolor powinny mieć właściwe blokady, bo przecież na kołach są znaki więc domniemam ,że mechanik mimo iż ma blokady to patrzy czy ze znakami również mu się zgadza, co jest z tymi blokadami czy mimo że się zgadza ze znakami to jakoś minimalną różnicę mają czy po prostu mechanicy są tak pewni, że nie patrzą na znak ?
    Na kołach nie ma znaków, bo je i tak się luzuje - cechy są na wałkach, od drugiej strony.
    Czerwone blokady to są zamienniki, oryginały nie są lakierowane.
    Ja ustawiałem u siebie na oryginalnych, chyba trzech kompletach nawet, a potem na brązowych z firmy HP i auto chodzi OK.
    Bardziej sugerowałem się cechami na wałkach niż blokadami.
    Alfa Romeo 156 SW GTA Q2 (10.2010 - 12.2016)
    Alfa Romeo 156 2.5 V6 (01.2009 - 12.2010)

  4. #14
    Moderator Znawca Avatar Artih
    Dołączył
    02 2009
    Mieszka w
    Bydgoszcz
    Auto
    Maserati Quattroporte 4.2 V8
    Postów
    1,989

    Domyślnie

    Ogólnie temat rozrządu w V6 był wałkowany - nie jest to najprostszy rozrząd i obecnie w Bydgoszczy mam problem ze znalezieniem mechanika, który to dobrze zrobi.

    Nikt nie ma blokad, nikt wczesniej tego z blokadami nie robił.
    Zostaje ^$#*& ASO :|


    Alfa Romeo 145 Boxer 1.7 16V 129KM 1995r
    Alfa Romeo 146 Boxer 1.6 103KM 1996r
    Alfa Romeo 147 Progression 1.9 JTD-M 16V 140KM 2004r
    Alfa Romeo 147 Distinctive 1.9 JTD-M 16V 140KM 2004r
    Alfa Romeo 155 Super 2.0 TS 8V 144KM 1993r
    Alfa Romeo 155 Super 2.5 V6 12V 165KM 1992r
    Alfa Romeo 156 Distinctive 1.9 JTD 8V 115KM 2002r
    Alfa Romeo 156 Q-System 2.5 V6 24V 190KM 1998r
    Alfa Romeo 156 Q-System 2.5 V6 24V 190KM 2000r
    Alfa Romeo 159 Q4 2.4 JTD-M 20V 210KM @248KM 2007r

    Alfa Romeo 166 Distinctive 2.4 JTD 10V 150KM 2004r
    Alfa Romeo 166 Distinctive 2.5 V6 24V 188KM 2003r

    Maserati Quattroporte Automatica 4.2 V8 400KM 2008r

  5. #15
    Użytkownik Rowerzysta Avatar Loco
    Dołączył
    03 2012
    Mieszka w
    Radom
    Auto
    Alfa Romeo 166 3,2 V6 06r
    Postów
    268

    Domyślnie

    Amadi92 i jak odebrałeś auto? jest poprawa?

  6. #16
    Użytkownik Romeo Avatar -BamBosZek-
    Dołączył
    08 2009
    Mieszka w
    Bielsko-Biała
    Auto
    156 3.0 24v
    Postów
    2,281

    Domyślnie

    Cytat Napisał Artih Zobacz post
    Ogólnie temat rozrządu w V6 był wałkowany - nie jest to najprostszy rozrząd i obecnie w Bydgoszczy mam problem ze znalezieniem mechanika, który to dobrze zrobi.

    Nikt nie ma blokad, nikt wczesniej tego z blokadami nie robił.
    Zostaje ^$#*& ASO :|
    Prosty a ASO wcale nie bierze za wymiane wiecej jak inni mechanicy
    Genetics makes the champions, want to compare?!

  7. #17
    Użytkownik Ogier
    Dołączył
    08 2009
    Mieszka w
    Rzeszów
    Auto
    159 3.2 Q4, MiTo 1.4 TB MA 135KM + TCT
    Postów
    183

    Domyślnie

    Autko odbieram albo jutro albo w piątek bo były PEWNE perturbacje z wałkami których obecnie ( narazie ) nie będę opisywał zobaczymy jak dalej sprawy się potoczą.

  8. #18
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar tomekono
    Dołączył
    03 2009
    Mieszka w
    Białystok
    Auto
    ALFA ROMEO 156 2.5 V6 1997 rok
    Postów
    335

    Domyślnie

    na wolnych też mam -6* i ponoć to jest okej ustawienie prawidłowe , na wysokich tez -38* ale czy ta druga wartośc jest dobra tego to niewiem, -6* jest prawidlowe jak w morde szczelił

  9. #19
    Użytkownik Rowerzysta Avatar Loco
    Dołączył
    03 2012
    Mieszka w
    Radom
    Auto
    Alfa Romeo 166 3,2 V6 06r
    Postów
    268

    Domyślnie

    To teraz już zgłupiałem. Myślałem że moje problemy z drganiami silnika będą od tego co by wskazywało na rozrząd, ale jeżeli to jest dobry kąt to znaczyło by że i rozrząd dobrze ustawiony

  10. #20
    Użytkownik Ogier
    Dołączył
    08 2009
    Mieszka w
    Rzeszów
    Auto
    159 3.2 Q4, MiTo 1.4 TB MA 135KM + TCT
    Postów
    183

    Domyślnie

    Jak odbiorę autko to zlukam u siebie jak to po ustawieniu będzie wyglądać. u mnie to chodziło nawet do -45* (na wolnych wcisnąłęm gaz do dechy).

Podobne wątki

  1. [156] obroty silnika na biegu jałowym
    Utworzone przez alces1 w dziale 156
    Odpowiedzi: 13
    Ostatni post / autor: 14-02-2024, 22:23
  2. Brak zapłonu/drgania silnika
    Utworzone przez KorniXPL w dziale 147
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 04-11-2015, 20:59
  3. drżenie silnika przy ruszaniu
    Utworzone przez spektakularny w dziale 156
    Odpowiedzi: 16
    Ostatni post / autor: 15-08-2015, 14:41
  4. Drżenie kokpitu na biegu jałowym Alfa 166 2,4 JTD
    Utworzone przez Niziu23 w dziale 166
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 09-01-2012, 22:27
  5. [156] Drgania silnika na biegu jałowym
    Utworzone przez Krzysztof1-1R w dziale 156
    Odpowiedzi: 15
    Ostatni post / autor: 16-06-2008, 23:21

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory