Strona 3 z 4 PierwszyPierwszy 1234 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 21 do 30 z 37

Temat: Jak zakłada się pasek klinowy.

  1. #21
    wojti
    Gość

    Domyślnie

    Przeczytałem i sprawdziłem na moje laickie oko jest ok, przejeździłem całą noc i jest ok ale będę monitorował pasek. Dodam że katalogowo powinien być pasek 6pk 1836 i taki założyłem a był założony 6pk 1835 czy to jest jakaś różnica. Stary naciągałem 2 raz by jechać po nowy i wchodził bez niczego ale może już się naciągną a z nowym się namęczyłem.
    Dzięki i pozdrawiam

  2. #22
    Użytkownik Fachowiec Avatar Cubus00
    Dołączył
    02 2009
    Mieszka w
    Międzychód
    Auto
    byla Alfa Romeo 156 2.0 TS 1999 jest 159 2,4
    Postów
    2,586

    Domyślnie

    nowy masz o caly milimetr krótszy ,to jedyna roznica ,
    Ostatnio edytowane przez Cubus00 ; 14-01-2012 o 20:10

  3. #23
    mar_1981
    Gość

    Domyślnie

    Też jak dobrze pamiętam mam 1835 i nie ma problemu.

  4. #24
    wojti
    Gość

    Domyślnie

    Ok dzięki
    Ostatnio edytowane przez wojti ; 20-01-2012 o 21:50

  5. #25
    wojti
    Gość

    Domyślnie pasek klinowy dalej swiszczy

    Po wymianie napinacz, ktory był krzywy, pasek klinowy nadal halasuje. Nowy pasek przejechal na starym napinaczu jakies 600 km czy to mozliwe, ze nałożony na krzywy napinacz zle się napią i teraz na nowym napinaczu swiszczy

  6. #26
    mar_1981
    Gość

    Domyślnie

    Zmieniłem u siebie jakiś czas temu pasek bo piszczał, przy okazji sprawdzając wszystko dookoła czy to napewno pasek. Po założeniu nowego na drugi dzień zaczął nowy piszczeć. Zdjąłem nowy pasek, wyczyściłem wszystkie rowki w kołach i założyłem po raz kolejny i do dziś cisza.

  7. #27
    wojti
    Gość

    Domyślnie

    Dobra spróbuje tak zrobić. Dodam iż po calonocnej jeździe pasek przestal piszczeć, ale po postoju na dworze do wieczora znow zaczął piszczeć. Zlosliwy skurczybyk

  8. #28
    Użytkownik Rowerzysta Avatar adam.st
    Dołączył
    05 2011
    Mieszka w
    Kraków, Poland, Poland
    Auto
    AR 159 1.9 JTDm
    Postów
    429

    Domyślnie

    Cytat Napisał kelpin Zobacz post
    Panowie, macie różne silniki. U jednego się da od góry u drugiego może nie Ja w swoim od góry nawet ręki nie wcisnę, zawsze lewarek i koło do zrzucenia. Poza tym jak chce dobrze posprawdzać to lepiej chyba zdjąc koło? Dojdzie kolejne 10 minut roboty, a jednak wygodniej
    Ja w swoim TS'ie 2.0 wymieniałem bez żadnych demontaży innych podzespołów. Popieram jak mówili poprzednicy że to 10, 20 minut roboty. Na oko 50 było łącznie z demontażem sprężarki (albo czas mi szybko leci jak grzebię przy aucie ). Oto wykonanie:
    Koła skręcić w prawo maksymalnie, ściągać napinacz. O ile do zdjęcia nie jest w ogóle potrzebny, o tyle do założenia przyda się pomocnik, bo ciężko trzymając ściągnięty napinacz nałożyć pasek. Ja od góry nie miałem zbyt dużo dostępu, poza tym to była ciemna noc na parkingu
    Co do klucza, po takim czasie nie pamiętam jaki to był, ale czy aby na pewno 15...

  9. #29
    Użytkownik Ogier Avatar cichy83
    Dołączył
    09 2010
    Mieszka w
    Śląsk
    Auto
    w planach 159
    Postów
    169

    Domyślnie

    Witajcie,
    Jak mogę się podpiąć pod temat, Mianowicie alfa 156 1.9 jtd 77kw, w sobotę spadł pasek klinowy, pozbierałem z ulicy obcięło o jeden rowek, ale jakoś założyłem by na poniedziałek jechać do pracy i kupić nowy, wczoraj założyłem nowy pasek acz miał być 1035 sprzedawca dał 1038 i mówi że będzie cacy, dziś rano ujechałem ok 1km i obcięło nowy pasek, nie wiem co już robić koła prowadzące są ok bez uszkodzeń, a i jak to się ma do jazdy bez ładowania i wspomagania, jakieś mogą powstać uszkodzenia?, i jeszcze zapytam w którą stronę odkręca się rolkę napinacza ?
    Ostatnio edytowane przez cichy83 ; 21-02-2012 o 13:00

  10. #30
    Użytkownik Fachowiec Avatar Cubus00
    Dołączył
    02 2009
    Mieszka w
    Międzychód
    Auto
    byla Alfa Romeo 156 2.0 TS 1999 jest 159 2,4
    Postów
    2,586

    Domyślnie

    trzy milimetry nie powinno robic róznicy ,tam jest napinacz na sprezynie i on reguluje naciag ,ale radze wymienic napinacz a nie sama rolke ,bo to napinacz moze byc przekoszony , sama rolka ma lewy gwint, nic sie nie stanie jak nie masz paska poza tym ze sie na szarpiesz i nie bedzie ladowania ,bo klimy i tak nie masz

Podobne wątki

  1. Pasek Klinowy 2.4 jtd
    Utworzone przez enzo_pl w dziale 156
    Odpowiedzi: 29
    Ostatni post / autor: 12-02-2011, 19:21
  2. Jak zdjąć pasek klinowy
    Utworzone przez pawel_tel w dziale 156
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post / autor: 28-11-2010, 16:04
  3. pasek klinowy
    Utworzone przez atanek1970 w dziale 156
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 26-11-2010, 19:35
  4. [145] 1,7 16V boxer - pasek klinowy
    Utworzone przez Alfamaniak156 w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post / autor: 25-09-2010, 08:12
  5. Pasek klinowy.
    Utworzone przez csscss w dziale 156
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 14-11-2007, 21:19

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory