Pokaż wyniki od 1 do 4 z 4

Temat: Sztanga turbiny

  1. #1
    Użytkownik Świeżak
    Dołączył
    04 2009
    Mieszka w
    Chrzanów
    Auto
    alfa romeo 156 2.4 jtd 2001r- była, bravo 2.0 multijet- jest
    Postów
    245

    Domyślnie Sztanga turbiny

    Mam pytanie, czy sztanga turbiny po odpaleniu powinna całkowicie wchodzić do gruszki? Bo u mnie jest coś takiego że sztanga się chowa, ale jak wcisnę ją palcem to wchodzi jeszcze jakiś milimetr może dwa, jak puszczę wraca na swoje miejsce. Jak jest u was? Dodam że overboost wyczyszczony, wężyki wymienione.

  2. #2
    Użytkownik Świeżak
    Dołączył
    04 2009
    Mieszka w
    Chrzanów
    Auto
    alfa romeo 156 2.4 jtd 2001r- była, bravo 2.0 multijet- jest
    Postów
    245

    Domyślnie

    Nikt nie wie czy tak powinno być? Może ktoś zerknie jak ma u siebie.

  3. #3
    Użytkownik Świeżak
    Dołączył
    04 2009
    Mieszka w
    Chrzanów
    Auto
    alfa romeo 156 2.4 jtd 2001r- była, bravo 2.0 multijet- jest
    Postów
    245

    Domyślnie

    Nikt nie chciał pomóc, sam doszedłem do tego jak ma być. Sztanga musi być wciągnięta do końca, u mnie po zassaniu ustami wciągało do końca, po podłączeniu wężyka podciśnienia już nie. Stwierdziłem że jest za słabe podciśnienie i zacząłem szukać nieszczelności. Znalazłem przetarty wężyk od podciśnienia za silnikiem, taki cienki plastikowy, wyciąłem to co było przetarte i połączyłem kawałkiem wężyka paliwowego. Efekty? Sztanga wciągnięta do końca, przy 1600obr głowę chce urwać, przedtem kop był powyżej 2000obr, gaszenie silnika jak w benzyniaku, zero szarpnięcia.

  4. #4
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar Maciek-156
    Dołączył
    05 2007
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
    Postów
    8,617

    Domyślnie

    Ty lepiej od razu wymień wszystkie wężyki podcisnieniowe
    AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
    Jeep Cherokee 2.0 MJD A9 LIMITED 2014
    Giulietta 1,4TB MA Distinctive 2010
    AR156 1.9 16v JTD M-jet 2004
    AR156 1.6TS 2000
    Wcześniej 7 włoskich aut F (126, 127, UNO DS, TIPO, PUNTO, BRAVA, MAREA)

Podobne wątki

  1. sztanga od turba, overboost
    Utworzone przez kemot w dziale GT
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 02-01-2016, 22:05
  2. regulacja sztanga a wczesniejsze wstawanie turbo
    Utworzone przez Bartol w dziale Tuning mechaniczny
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 22-02-2014, 21:30
  3. Turbiny w 2,4 JTD????
    Utworzone przez GrzesiuSiedlce w dziale 166
    Odpowiedzi: 12
    Ostatni post / autor: 12-06-2012, 10:22
  4. Gdzie jest sztanga zmiany geometrii turbiny?
    Utworzone przez piter1984 w dziale 166
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 20-12-2010, 12:30
  5. Sztanga od geometrii turbiny
    Utworzone przez Stanley w dziale 166
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 07-10-2010, 18:25

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory