Strona 3 z 4 PierwszyPierwszy 1234 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 21 do 30 z 40

Temat: regulacja luzu w maglownicy

  1. #21
    Użytkownik Quadrifoglio Verde
    Dołączył
    10 2007
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    AR156 1,6TS 1999 r.
    Postów
    5,304

    Domyślnie

    I zwykle tę pomoc otrzymują.
    A gdyby słuchali takich pomocników, jak Ty to musieliby wymienić pół samochodu.

    ---------- Post added at 08:04 ---------- Previous post was at 07:57 ----------

    Cytat Napisał czesany Zobacz post
    Hmmm to jest dobra myśl bo zawsze można wyjać wahacz i ścisnąc sworznia w imadle.
    Podtrzymuję to co koledzy wyzej pisali. Sam na sobie przerabiałem temat przekładni. Miała byc do regeneracji ale... po dokręceniu śruby o kilka stopni maglownica juz była ok. Zrobiłem na tam zabiegu jakies 30000km i nic sie nie pogorszyło
    A ja zrobiłem 70 000 km, po tym jak 7 lat temu podciągnąłem śrubę i chodzi idealnie.
    Natomiast co do wahacza, to kiedyś, gdy były kłopoty z zakupem części zamiennych, wielu tak robiło z konieczności.
    Wystarczy zwykłym młotkiem walnąć w miseczkę zamykającą sworzeń i zwykle pomaga.
    Nie jest to metoda godna polecenia z wiadomych względów, ale czasami wystarcza, żeby doraźnie przejść przegląd techniczny.

  2. #22
    Użytkownik Alfa i Omega
    Dołączył
    09 2007
    Mieszka w
    Wawa
    Postów
    399

    Domyślnie

    I to mi wystarczy myslalem ze jednak druciarstwo stad zniknelo ale jednak pojawia sie od czasu do czasu, najfajniejsze jest to ze szukajc porad ktos powie klepnij mlotkiem a oni klepia nie zastanawiajac sie nawet po co . i jakie beda skutki mysle ze temat do zamkniecia zanim sie cos nowego urodzi .
    159-270/505 /Ghibli 2.8 Bi-Turbo 381km/156 2.4 Grafittowy klekot 180/380 /AR 156 3.2GTA Rozbita

  3. #23
    Użytkownik Quadrifoglio Verde
    Dołączył
    10 2007
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    AR156 1,6TS 1999 r.
    Postów
    5,304

    Domyślnie

    Kolego, czytaj ze zrozumieniem, zanim zaczniesz kogoś wyzywać od druciarza.

  4. #24
    Użytkownik Znawca Avatar czesany
    Dołączył
    01 2009
    Mieszka w
    Maziarnia k. Niska, Momoty Górne
    Auto
    Była AR 156SW 1.8, jest 159 SW 1,9
    Postów
    1,183

    Domyślnie

    SGO240 Mnie juz wypowiedzi na temat druciarstwa srednio ruszaja z górnym zawiasem tez robiłem doraźną pomoc w imadle.
    Za chwilę okaże się że czrewony silikon jest ok a zastosowanie czarnego ciągnie drutem
    Ale Rozrabia
    156 1.8 TS SW 2000r LPG Stag
    Blue cosmo

  5. #25
    Krolik
    Gość

    Domyślnie

    widze ze rozpetalem mala klotnie ;p

  6. #26
    Użytkownik Quadrifoglio Verde
    Dołączył
    10 2007
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    AR156 1,6TS 1999 r.
    Postów
    5,304

    Domyślnie

    Czasami bywa tak, że trzeba trochę drutu, żeby dojechać.
    Dlatego wożę ze sobą. Parę lat temu, jak wpadłem w zaspę w Wiśle i urwałem wydech - bardzo się przydał.
    No cóż, widać nie jestem perfekcjonistą-teoretykiem, jak kolega chunkpunk i nie wołałem lawety.
    Ostatnio edytowane przez SG0240 ; 03-11-2011 o 18:53

  7. #27
    syfon
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał SG0240 Zobacz post
    Czasami bywa tak, że trzeba trochę drutu, żeby dojechać.
    Dlatego wożę ze sobą. Parę lat temu, jak wpadłem w zaspę w Wiśle i urwałem wydech - bardzo się przydał.
    No cóż, widać nie jestem perfekcjonistą-teoretykiem, jak kolega chunkpunk i nie wołałem lawety.
    Jak drugi raz w Wiśle będziesz miał podobną przygodę to wal do mnie śmiało.

  8. #28
    Użytkownik Alfa i Omega
    Dołączył
    09 2007
    Mieszka w
    Wawa
    Postów
    399

    Domyślnie

    i rozumiem ze na tym drucie jezdzisz dalej
    159-270/505 /Ghibli 2.8 Bi-Turbo 381km/156 2.4 Grafittowy klekot 180/380 /AR 156 3.2GTA Rozbita

  9. #29
    Użytkownik Quadrifoglio Verde
    Dołączył
    10 2007
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    AR156 1,6TS 1999 r.
    Postów
    5,304

    Domyślnie

    Widzę,że kolega ma jednak spore problemy z czytaniem ze zrozumieniem.
    Dlatego zwracam koledze uwagę na następujące słowa, które wcześniej napisałem:

    -"Nie jest to metoda godna polecenia z wiadomych względów".
    - "Czasami bywa tak, że trzeba trochę drutu,żeby dojechać"

    A co do przygody w Wiśle - to do Wrocławia dojechałem na drucie, a potem podjechałem do tłumikarza, żeby pospawał, co trzeba.

  10. #30
    Użytkownik Romeo Avatar zaviaseq
    Dołączył
    05 2010
    Mieszka w
    Częstochowa
    Auto
    Fiat Croma 1.9
    Postów
    1,621

    Domyślnie

    nie zwracaj na niego uwagi, bo tylko ten kolega nie zrozumiał "przesłania"

Podobne wątki

  1. problem nie z a AR- brak luzu zaworowego..
    Utworzone przez puchaty1988 w dziale 156
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post / autor: 10-01-2013, 20:36
  2. [155] Podkładki do ustawiania luzu zaworowego 8v
    Utworzone przez maicher w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 16
    Ostatni post / autor: 25-02-2012, 13:00
  3. Regulacja luzu na pedale gazu
    Utworzone przez Obi.Wan w dziale 156
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 03-09-2011, 19:39
  4. [155] Regulacja luzu zaworowego
    Utworzone przez Marian w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 22
    Ostatni post / autor: 20-08-2010, 18:51
  5. Regulacja luzu zaworów 2,4 JTD CF2 10v
    Utworzone przez koles_02 w dziale 166
    Odpowiedzi: 17
    Ostatni post / autor: 01-05-2010, 14:53

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory