Witam!otoz od pewnego czasu i w zasadzie to nie dlugo po wymianie rozrzadu i oleju pojawil sie wyciek.Wymienialem przy okazji uszczelniacze walkow rozrzadu ale zostawilem stara pod pokrywa zaworow wiec w pierwszej kolejnosci ja wymienilem ale cieknie dalej.Pasek nie ma oznak oleju i ogolnie w okolicach urzadzen nie widac zaciekow ale struga leci od gory po sprezarce klimy troche zaczepia o wspornik od poduszki silnika a drugi slad dochodzi od gory wlasnie poprzez rozne rurki i nakretke na filtrze oleju konczy.Efekt jest taki ze mam 2 plamki pod autem.Nie wiem czy jakis kanal olejowy znajduje sie akurat w prawym rogu silnika i uszczelka ze starosci i korozji puscila?
Plynu chlodniczego nawet delikatnie nie ubylo,zadnych tam "masel" pod korkiem czy przegrzewania silnika,po prostu wyciek...Jeszcze sie zastanawiam nad uszczelka pompy olejowej ale to juz raczej na rozrzadzie byloby widac prz okazji
Sa jakies rurki na silniku metalowe ale to raczej plyn chlodzacy tam wedruje.
Jesli uszczelka w tak dziwny sposob to przy okazji moze uszczelniacze ale moze wyjsc cos pewnie przy okazji dodatkowego jak znam zycie
Ma ktos doswiadczenie z remontem glowicy albo jakas wymiana uszczelki?
Dac na sprawdzenie glowice?planowanie i wogole docieranie gniazd?jakies koszty?