Ponoć można wymienić panewki w normalnej cenie 100zł panewki plus 100zł wymiana razem z filtrem oleju i samym olejem jak już się ściągnie miskę.
Ponoć można wymienić panewki w normalnej cenie 100zł panewki plus 100zł wymiana razem z filtrem oleju i samym olejem jak już się ściągnie miskę.
Jak zastukała to już po zamiatane z wymianą za 100zł pytanie tylko jakie straty narobiła.
www.italiantrackday.pl
www.shopEFI.pl
www.gofastbits.pl
www.sprintfilter.pl
www.ricambiparts.pl
Mój Alfons - http://www.forum.alfaholicy.org/proj...rbo_teddy.html
Wrodzony wstręt do diesla
Więc to nie może być panewka z tego co wszyscy mówią bo ponad tydzień by nie wytrzymała a właśnie dojechałem do pracy i auto pracuje normalnie. Tyrkot pojawia się jedynie podczas gwałtownego gazowania auta na jałowym. Jedynie na co dziś zwróciłem szczególną uwagę to podczas spokojnego rozpedzania przy 3tyś obrotów jest bardzo delikatny dołek jakoś by się włączyła zmienna faza rozrządu i dalej idzie jak przecinek. Ale mogę się mylić z tą fazą...
Panowie a czy taki dźwięk może mieć coś wspólnego z panewkami? Głuche stukanie (bardziej od strony skrzyni, zakładam że to skrzynia, ale 100% pewności nie mam), znika po wciśnięciu sprzęgła. Na biegu jałowym po dodaniu gazu narasta, w czasie jazdy nic nie stuka, nic nie puka.
Film mojego autorstwa
159 1.9 JTDm 16V '06 => 2.2 JTS '07 => 1750 TBi '09 => 3.2 JTS Q4 '06 => 159 2.2 JTS '08, Nuova Bravo 1.4 T-Jet '10
mi to brzmi na padające koło dwumasowe ale ekspertem nie jestem![]()
Hej,
Też tak myślałem (i nie tylko ja), dlatego wymieniłem kołoI dalej grzechocze.
Panewka stukałaby cały czas? A tu po wciśnięciu sprzęgła cichnie. W czasie jazdy nic nie słychać. Pewnie skrzynia.
159 1.9 JTDm 16V '06 => 2.2 JTS '07 => 1750 TBi '09 => 3.2 JTS Q4 '06 => 159 2.2 JTS '08, Nuova Bravo 1.4 T-Jet '10
Raczej to nie panewki skoro po wciśnięciu sprzęgła dźwięk ustaje ; )
Ostatnio edytowane przez LuKe93 ; 22-08-2016 o 17:12 Powód: literówka ; )
Panowie a jak to jest z panewkami w Twin Sparkach ? Czytam tu i ówdzie że jest z nimi problem więc pytanie na ile starczają i czy trzeba to jakoś kontrolować ? Silnik mam w super kondycji i chciałbym go w takiej utrzymać.
Na wstępie napiszę, że nawet w Diesel-ach panewki potrafią się obrócić
Co do T.S. wymieniaj olej na czas 10/12kkm i zawsze utrzymuj jego najwyższy poziom na bagnecie.
Możesz oczywiście profilaktycznie wymienić panewki główne + oporowe + korbowodowe. Przy okazji sprawdzając wymiary (czopów głównych oraz korbowodowych) wału korbowego.
Oprócz wymiany i kontroli poziomu używaj oleju takiego jaki zaleca producent, jeśli to będziesz robił, to nie tylko z panewkami nie będzie problemu ale i z wariatorem.