Jak chcesz to mogę ci sprzedać za 20zł taki hak. Mam jeden na zbyciu.
Jak chcesz to mogę ci sprzedać za 20zł taki hak. Mam jeden na zbyciu.
I jak wiadomo już jaki gwint tam jest? Zmierzył ktoś?
Zwykły M16.
bocku zwykła szesnastka ma skok 2mm, wez suwmiarke i zmierz trzy grzbiety i podziel przez dwa tak M16 to srednica i skok tak okresla sie sruby
http://moto.allegro.pl/sruba-oczkowa...424541902.html
Coś takiego będzie pasowało?
[QUOTE=bocian;504327]zwykła niby tak ,
ale jak to w przypadku AR może być całkiem "nienormalnie" -
Bocku zaufaj AR to normalny gwint . literka M oznacza gwint metryczny cyfra 16 to zwykla 16ze skokiem 2mm a cyfry obok nr.np 16x1,5 czy 8x 0,75 oznaczaja skok gwintusa jeszcze gwinty calowe ,gdzie podawana jest ilosc zwojów na cal ale to juz nie w alfie
bedzie pasowała ,troche krótka oryginał ma 150mm i troche wieksze oko
Ostatnio edytowane przez Cubus00 ; 16-02-2011 o 14:40
co prawda mam 147, ale czy ucho jest jedno (takie samo) na przod i na tyl? bo moge owo ucho wkrecic na przod, ale na tyl juz sie nie da... jak wkladam tam palec to prawie wogle gwintu nie czuje, chyba ze jest glebiej. W zestawie "kola zapasowego" brakowali mi przy kupnie jakichs 2 elementow, wiec tak sie zastanawiam czy moze sa 2 zestawy "uszu" - dziwne, ale przy alfie mozliweDruga bardziej prawdopodobna opcja, ze poprzedni wlasciciel wyrwal gwint bo nie wkrecil go do konca (na gwincie ucha nie ma jednak sladow).
Ostatnio edytowane przez Viggen ; 09-11-2011 o 10:30