Strona 25 z 27 PierwszyPierwszy ... 15161718192021222324252627 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 241 do 250 z 266

Temat: Wahacze dolne Stenberg

  1. #241
    Użytkownik Romeo Avatar maciekm88
    Dołączył
    07 2011
    Mieszka w
    Słupsk/Kępno
    Auto
    156 2.4 JTD 2003r
    Postów
    799

    Domyślnie

    U mnie Fasty wytrzymały około 20kkm. Tragedii nie ma, ale też bez rewelacji...no chyba że ktoś robi 5tys km rocznie... Teraz mam zamiar kupić TRW, tylko od kogo? W miejscowym sklepie górne dostanę za 230zł, dolne za 380zł. Pablo, Damian, jak u Was na obecną chwilę wyglądają ceny przy zakupie oczywiście kompletu zawieszenia przedniego włącznie z łącznikami, końcówkami itd... z maksymalnymi rabatami?

  2. #242
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    02 2010
    Mieszka w
    sląsk
    Auto
    JTD
    Postów
    487

    Domyślnie

    Cytat Napisał DamianS Zobacz post
    Realia są takie, ze pomimo złej opinii na forum sprzedaż wahaczy QAP i FAST jest u nas zdecydowanie największa. Klienci wybierają opcje ekonomiczne - takie czasy.
    Nie zgadzam się z opinią, że wahacze te są qówno warte. Zdarzają się reklamacje ale w większości przypadków wahacze wytrzymują po 15000 km co przy tej cenie jest wynikiem zadowalającym. Stosunek cena/przebieg nie jest wcale taki zły.
    Oczywiście TRW są zdecydowanie najlepsze - w końcu to oryginał ale cena dla niektórych użytkowników stanowi barierę nie do przeskoczenia tym bardziej , ze ostatnio TRW podniosło ceny o 10%. Na TRW reklamacje też się trafiają.
    Wahacze na 15kkm? Przepraszam jeśli kogoś obrażę ale trzeba być skończonym idiotą aby robić to co 15kkm gdy na TRW klient zrobi 50k bez problemu; koszta wymiany, zbieżność itd, gdzie tu logika? Nawet jeśli ktoś wymienia to sobie samemu przy "wdzięczności" roboty wymiany wahaczy szczególnie dolnych chyba ocipiałbym jakbym miał to robić co 15kkm...
    www.cinsoft.pl; http://www.facebook.com/CINSOFT
    CHIPTUNING, MECHANIKA, MODYFIKACJE
    USUWANIE DPF, EGR, KLAP WIROWYCH
    HAMOWNIA OBCIĄŻENIOWA 4x4 MAHA LPS 3000

  3. #243
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar grzesk
    Dołączył
    02 2010
    Mieszka w
    Wodzisław Śląski
    Auto
    było Mito 1.4TB ,Brera 2.4/jest 147 GTA
    Postów
    388

    Domyślnie

    "Tanio kupujesz - dwa razy kupujesz" stare ale prawdziwe

  4. #244
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    02 2012
    Mieszka w
    Łódź
    Auto
    156 2.5 V6 SW jakiś SP, 02r. / 147 1.9 jtd 8v 115km. 3d czerwona :)
    Postów
    2,768

    Domyślnie

    No ale moze ten ktos robi 15kkm w 3-5 lat? W takim przypadku mozna je zmieniac wydaje mi sie.
    Oczywiscie - robic 15kkm w 3 m-ce to ocipienie gwarantowane.

  5. #245
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    02 2010
    Mieszka w
    sląsk
    Auto
    JTD
    Postów
    487

    Domyślnie

    Cytat Napisał Marcin_M Zobacz post
    No ale moze ten ktos robi 15kkm w 3-5 lat? W takim przypadku mozna je zmieniac wydaje mi sie.
    Oczywiscie - robic 15kkm w 3 m-ce to ocipienie gwarantowane.
    To niech jeździ taksówką - zapewne taniej wyjdzie w ogólnym rozrachunku przy takowym gdybaniu.
    Gównolit będzie gównolitem, nawet wg kolegi przykładu nie widzę sensu montażu części miernej jakości jeśli za chwilę trzeba je wymieniać ponownie.
    Nie rozumiem naprawdę podejścia naszego społeczeństwa - płacić tanio raz, drugi czy trzeci zamiast od razu zrobić coś raz a dobrze i mieć spokój na długi czas. Gdzie tu logika? I hasło regeneracja wszystkiego co się da, od wahaczy czy tez turbin na oponach kończąc - przecież da się zrobić nalewkę. Za chwile i pasek rozrządu nalewkowy będzie i znajdą się tacy co kupią gównolit bo tańszy o połowę... Klocki hamulcowe omaline za kilkanaście pln - nikt nie pomyśli że sprzedający na tym zarabia więc jakie są koszta produkcji a więc z jakiego gówna jest to zrobione?
    www.cinsoft.pl; http://www.facebook.com/CINSOFT
    CHIPTUNING, MECHANIKA, MODYFIKACJE
    USUWANIE DPF, EGR, KLAP WIROWYCH
    HAMOWNIA OBCIĄŻENIOWA 4x4 MAHA LPS 3000

  6. #246
    Użytkownik Pasjonat Avatar Pablo.
    Dołączył
    05 2007
    Mieszka w
    pablogarage.pl
    Auto
    Kilka włoskich szrotów ;)
    Postów
    3,403

    Domyślnie

    Cytat Napisał cinek_ Zobacz post
    To niech jeździ taksówką - zapewne taniej wyjdzie w ogólnym rozrachunku przy takowym gdybaniu.
    Gównolit będzie gównolitem, nawet wg kolegi przykładu nie widzę sensu montażu części miernej jakości jeśli za chwilę trzeba je wymieniać ponownie.
    Nie rozumiem naprawdę podejścia naszego społeczeństwa - płacić tanio raz, drugi czy trzeci zamiast od razu zrobić coś raz a dobrze i mieć spokój na długi czas. Gdzie tu logika? I hasło regeneracja wszystkiego co się da, od wahaczy czy tez turbin na oponach kończąc - przecież da się zrobić nalewkę. Za chwile i pasek rozrządu nalewkowy będzie i znajdą się tacy co kupią gównolit bo tańszy o połowę... Klocki hamulcowe omaline za kilkanaście pln - nikt nie pomyśli że sprzedający na tym zarabia więc jakie są koszta produkcji a więc z jakiego gówna jest to zrobione?
    Wreszcie ktoś poparł moje zdanie.
    www.pablogarage.pl - Serwis, części, holowanie

    > PabloGarage Team < - kilka filmów na kanale - Z A P R A S Z A M Y

  7. #247
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    02 2012
    Mieszka w
    Łódź
    Auto
    156 2.5 V6 SW jakiś SP, 02r. / 147 1.9 jtd 8v 115km. 3d czerwona :)
    Postów
    2,768

    Domyślnie

    No ja tez nie lubię oszczędzać bo się dwa razy robi. Ale żyjemy w wolnym kraju zdaje się...
    Gorsza sprawa jak będę chciał kupić następne auto od wielbiciela gownolitu.
    Niezły pierwiastek, tak przy okazji

  8. #248
    Użytkownik Dwusuwowiec Avatar Alexandrex
    Dołączył
    04 2012
    Mieszka w
    z kujawskich równin..nad szeroką rzeką
    Auto
    AR 156 I 2.0 Ts 150 KM selespeed 2000r.
    Postów
    119

    Domyślnie

    wlasnie zrobilem przod (komplet)...tylko trw..wymienilem po ok 45 tysiach/wynika z faktur poprzednika;-}
    ..hehe,sworznie lekko wybite ale odparzona guma w tulejach wyciskala mi krew z oczu..

    Maciek 88...pozdrowki ;-}

  9. #249
    Użytkownik Romeo Avatar maciekm88
    Dołączył
    07 2011
    Mieszka w
    Słupsk/Kępno
    Auto
    156 2.4 JTD 2003r
    Postów
    799

    Domyślnie

    Cytat Napisał Alexandrex Zobacz post
    Maciek 88...pozdrowki ;-}
    ALEX, wariacie, kooope lat Pozdrawiam keczupowo

  10. #250
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar pawciu87
    Dołączył
    12 2008
    Mieszka w
    Wieluń
    Auto
    BMW F31 318d
    Postów
    958

    Domyślnie

    Cytat Napisał Pablo. Zobacz post
    Wreszcie ktoś poparł moje zdanie.
    i ja też poprę! czytając w miarę dobre opinie o Vemie, na początku kwietnia założyłem komplet dolnych wahaczy. I co? 16 tys. km przejechane 9 miesięcy, gumowe manszety na sworzniach porozrywane, prawy wahacz na sworzniu zaczął tak skrzypieć że się ludzie obracają, także podczas kręcenia kierownicą na postoju. Po prostu jedno wielkie g****! Póki co przesmarowałem delikatnie rzadkim olejem w strzykawce - trochę ucichł, ale szykuję kasę już na TRW... Można gadać że jak ktoś mało jeździ to niech sobie kupi podobne dziadostwa i jakiś czas wytrzyma, ale jeśli doliczyć w kółko tą samą robociznę, brak auta i cały zamęt koło tego to moim zdaniem się nie opłaca, i świadomość że znowu wymienia się to samo w częstotliwości podobnej do wymian oleju, filtrów to oszaleć można...

Podobne wątki

  1. Wahacze przednie dolne
    Utworzone przez MISSIEKS w dziale 156
    Odpowiedzi: 17
    Ostatni post / autor: 12-06-2013, 04:27
  2. Wahacze dolne te same co w 147/156?
    Utworzone przez DZG w dziale GT
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 21-08-2012, 08:08

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory