Pokaż wyniki od 1 do 9 z 9

Temat: Wymiana gum stabilizatora

  1. #1
    Użytkownik Ogier Avatar slow
    Dołączył
    11 2007
    Mieszka w
    Krotoszyn
    Auto
    AR 156 2.0TS 1999r.
    Postów
    162

    Domyślnie Wymiana gum stabilizatora

    Zrobił to ktoś w końcu tak jak powinno być tzn.wymiana gum aby zostały te ograniczniki na drążku? Skoro są tam w orginale to powinny tam zostać,no panowie chwalcie się.
    @LFA-to nieziemska robota!!!!!!!!

    http://slow.fotosik.pl/

  2. #2
    Użytkownik Pasjonat
    Dołączył
    03 2008
    Mieszka w
    Lublin
    Auto
    BMW E61 545i żony, E61 530xD do orania pola :)
    Postów
    3,191

    Domyślnie

    Jaki masz z tym problem? Sanki w dół, stabilizator na zewnątrz i bez problemu rozbierzesz obejmy tak aby nie uszkodzić ograniczników.
    10.2008-16.11.2012r. 156 3,0 V6 24V Q2 278KM@312Nm - pozostały piękne wspomnienia

    Porting głowic, budowa silników do motorsportu, budowa układów wydechowych, kolektorów ssących ITB, indywidualnych części do motorsportu

    Zapraszam => https://www.facebook.com/Ku%C5%9Bmie...37265/?fref=ts

  3. #3
    Użytkownik Ogier Avatar slow
    Dołączył
    11 2007
    Mieszka w
    Krotoszyn
    Auto
    AR 156 2.0TS 1999r.
    Postów
    162

    Domyślnie

    Chodziło mi raczej o możliwość wymiany bez wyciągania go na zewnątrz,jeśli oczywiście jest to możliwe.
    @LFA-to nieziemska robota!!!!!!!!

    http://slow.fotosik.pl/

  4. #4
    Użytkownik Znawca Avatar sedici
    Dołączył
    10 2007
    Mieszka w
    OPL & (ANsbach) DE
    Auto
    Bravo1,6Mj , Astra J
    Postów
    1,912

    Domyślnie

    zrobiłem , zresztą u mnie te ograniczniki na drążku są na stałe , więc wyjścia nie było;

    zrobiłem to metodą ambitną i nie opuszczałem sanek , tylko odkręciłem : łączniki stabili, drążek od sanek ( najpierw odkręcałem jedną śrubę mocującą uchwyt i wtedy rozbijałem przecinakiem obejmę ) , wyciągałem górną obejmę -> gumę -> następnie dolną obejmę gum, przy montażu używałem szare mydło . Generalnie jest ciężko , mało miejsca , i warto tą operację robić przy wymianie dolnych wahaczy , bo po wykręceniu dolnych wahaczy miejsca robi się dużo . No chyba że odkręcimy sanki ,a to już inna sprawa - wtedy raczej trzeba skontrolować geometrię.
    this is my truth tell me yours
    "Polityka została wymyślona po to, aby kłamstwo brzmiało jak prawda." G.Orwell
    http://www.youtube.com/watch?v=liSxjtd16xQ - bastard

  5. #5
    Użytkownik Pasjonat
    Dołączył
    03 2008
    Mieszka w
    Lublin
    Auto
    BMW E61 545i żony, E61 530xD do orania pola :)
    Postów
    3,191

    Domyślnie

    Co do sanek, ja znaczę sobie ich położenia względem podłogi markerem olejnym, wtedy nie trzeba poprawiać geometrii auta.
    Szczerze nie chciało by mi się męczyć z rozbijaniem na aucie tych obejm, ile Wam zajmuje taka robota szczerze?? Opuszczenie sanek i zrobienie stabilizatora mi osobiście zajmuje 4,5godz. roboty takiej na spokojnie, włącznie z rozpięciem wydechu i demontażem tylnej łapy w V6.
    10.2008-16.11.2012r. 156 3,0 V6 24V Q2 278KM@312Nm - pozostały piękne wspomnienia

    Porting głowic, budowa silników do motorsportu, budowa układów wydechowych, kolektorów ssących ITB, indywidualnych części do motorsportu

    Zapraszam => https://www.facebook.com/Ku%C5%9Bmie...37265/?fref=ts

  6. #6
    Użytkownik Znawca Avatar sedici
    Dołączył
    10 2007
    Mieszka w
    OPL & (ANsbach) DE
    Auto
    Bravo1,6Mj , Astra J
    Postów
    1,912

    Domyślnie

    Cytat Napisał GrzesiekK. Zobacz post
    Szczerze nie chciało by mi się męczyć z rozbijaniem na aucie tych obejm, ile Wam zajmuje taka robota szczerze?? Opuszczenie sanek i zrobienie stabilizatora mi osobiście zajmuje 4,5godz. roboty takiej na spokojnie, włącznie z rozpięciem wydechu i demontażem tylnej łapy w V6.
    zupełnie szczerze , 4 godziny w alfie z silnikiem 1,9 multijet , tak jak napisałem nie dotykałem sanek , tylko przód auta podniosłem , dodatkowo w górnych obejmach nie szlifowałem tych wypustek nachodzących w dolną obejmę , tylko je zostawiłem tak jak mają być - jest trudniej to złożyć na aucie ale da się .

    oczywiście trochę niecenzuralnych słów poleciało , zwłaszcza mając na uwadze Pug206 gdzie gumy stabilizatora są na wierzchu;
    Ostatnio edytowane przez sedici ; 14-05-2010 o 10:21
    this is my truth tell me yours
    "Polityka została wymyślona po to, aby kłamstwo brzmiało jak prawda." G.Orwell
    http://www.youtube.com/watch?v=liSxjtd16xQ - bastard

  7. #7
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    11 2009
    Mieszka w
    chojnów
    Auto
    AR156 1.9jtd '01 SW
    Postów
    79

    Domyślnie

    U mnie te ograniczniki na stabilizatorze były plastikowe i odpadły przy montazu dolnych wahaczy, czy to źle? Takie plastikowe są montowane w oryginale czy to juz mogło być regenerowane?

  8. #8
    Użytkownik Romeo Avatar -BamBosZek-
    Dołączył
    08 2009
    Mieszka w
    Bielsko-Biała
    Auto
    156 3.0 24v
    Postów
    2,281

    Domyślnie

    mi sie te ograniczniki rozlecialy w palcach jak wymienialem gumy... :|

  9. #9
    umbro
    Gość

    Domyślnie

    A ja wolałem zostawic to mechanikowi
    tanio nie było ale warto
    przy okazji wymienił jeszcze pare innych rzeczy i ustawił kąty i zbierzność

Podobne wątki

  1. Wymiana gum stabilizatora
    Utworzone przez belchatowianin w dziale 147
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post / autor: 03-09-2014, 09:12
  2. Wymiana gum stabilizatora
    Utworzone przez Arbunia86 w dziale 147
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 06-11-2013, 18:00
  3. Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 15-04-2013, 08:20
  4. wymiana gum stabilizatora? Co i jak?
    Utworzone przez lukas1983 w dziale 156
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 20-01-2011, 20:07
  5. Wymiana gum stabilizatora
    Utworzone przez michal87tg w dziale 156
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 11-11-2009, 09:33

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory