Strona 1 z 3 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 21

Temat: JAMEX czy EIBACH?? ma ktoś foto?

  1. #1
    acik666
    Gość

    Domyślnie JAMEX czy EIBACH?? ma ktoś foto?

    Witam,

    Ma ktoś foto jak stoi alfa 156 na jamexach - 40 lub eibach - 30???


    Pozdrawiam
    Patryk

  2. #2
    Użytkownik Romeo Avatar aniol_jojo
    Dołączył
    09 2008
    Mieszka w
    Ruszów
    Auto
    156 SW - 2.4 JTDm 2004r
    Postów
    1,987

    Domyślnie

    Eibach obniża ale nie są twardsze. Miałem u siebie i szczerze mówiąc lepiej mi się jeździ na oryginalnych.
    "Alfa chociaż mała prowokuje do zgwałcenia pierwszych stu stron kodeksu drogowego."
    jest: 156 2.4 JTD 04r...
    była: Gtv 2.0 Twin Spark Verde Tropico 96r...

  3. #3
    klekot ™ gorol Quadrifoglio Verde Avatar bocian
    Dołączył
    04 2009
    Mieszka w
    SD ( Dąbrowa Górn. )
    Auto
    156 1.6 TS , GT 1.9 JTD ,159 SW Ti 2.0 jtdm , Volvo 4.4 V8 , Jeep GC WK2 5.7 Hemi
    Postów
    14,782

    Domyślnie

    mam eibach -30mm


    http://www.fotosik.pl/showFullSize.p...0bd20f811acd00


    jamex ? skąd to jest ?

  4. #4
    acik666
    Gość

    Domyślnie

    JAMEX to popularne sprężyny w niemczech swego czasu.... Opinie są całkiem zachcajace, eibacha czerwonego miałem w innym samochodzie i szału nie było....

  5. #5
    Użytkownik Romeo Avatar rafal_n5
    Dołączył
    12 2007
    Mieszka w
    Rzeszów
    Auto
    AR147 1.9jtd16v, AR 159 1.9jtdm 8v
    Postów
    866

    Domyślnie

    http://www.forum.alfaholicy.org/czes..._do_156_a.html
    tutaj masz 156 z silnikiem 1.9jtd 16v i możesz sobie zobaczyć jak stoi na tych sprężynach.Bocian nie wiem jaki masz silnik ale przy jtd będzie trochę niżej z przodu.
    Jamex znam z innego samochodu i są miększe od eibachów

  6. #6
    klekot ™ gorol Quadrifoglio Verde Avatar bocian
    Dołączył
    04 2009
    Mieszka w
    SD ( Dąbrowa Górn. )
    Auto
    156 1.6 TS , GT 1.9 JTD ,159 SW Ti 2.0 jtdm , Volvo 4.4 V8 , Jeep GC WK2 5.7 Hemi
    Postów
    14,782

    Domyślnie

    tsa mam

  7. #7
    destikero
    Gość

    Domyślnie

    Ja mam JAMEXY -40/-40. Po założeniu okazało się, że tył siadł niżej od przodu o jakiś 1 cm. Więc okazuje się, że te sprężyny tak naprawdę obniżają -30/-40 - przynajmniej w jeśli chodzi o silnik 2.0 TS. Pewnie jak ktoś ma traktor-diesla, to obniżenie z przodu będzie -40, bo klekot-silniki są cięższe. Ja zaaplikowałem swojej Alfie gumki między zwoje sprężyn z tyłu, żeby wyrównać tył z przodem. Koszt gumek to ok. 10 zł W efekcie otrzymałem obniżenie -30/-30 i efekt identyczny jak na zdjęciu, które zamieścił kolega bocian.
    Dodam, że JAMEXY nie są zbyt twarde. Zdecydowanie poprawiają wygląd auta, poprawiają też trakcję w zakrętach, jednak nie wpływają niekorzystnie na komfort jazdy. Są dosyć miękkie, więc jeśli ktoś szuka naprawdę sportowych sprężyn, to JAMEXY go na pewno rozczarują. Jednak dla kogoś, kto chce obniżyć auto dla walorów czysto estetycznych - to JAMEXY będą strzałem w dziesiątkę!

    P.S. Nie chciałem tym postem urazić spalaczy bio-paliw Użytkownicy diesli wspierają przecież polskie rolnictwo! Rzepak rulez. Viva rzepak!
    Ostatnio edytowane przez destikero ; 20-03-2010 o 22:08

  8. #8
    Użytkownik Znawca Avatar sedici
    Dołączył
    10 2007
    Mieszka w
    OPL & (ANsbach) DE
    Auto
    Bravo1,6Mj , Astra J
    Postów
    1,912

    Domyślnie

    Cytat Napisał destikero Zobacz post

    P.S. Nie chciałem tym postem urazić spalaczy bio-paliw Użytkownicy diesli wspierają przecież polskie rolnictwo! Rzepak rulez. Viva rzepak!
    nie czujemy się urażeni , my wspieramy rolników wy wspieracie mechaników i producentów panewek i pierścieni tłokowych
    this is my truth tell me yours
    "Polityka została wymyślona po to, aby kłamstwo brzmiało jak prawda." G.Orwell
    http://www.youtube.com/watch?v=liSxjtd16xQ - bastard

  9. #9
    Użytkownik Romeo Avatar RogerIZ28
    Dołączył
    10 2008
    Mieszka w
    Siemianowice Śląskie
    Auto
    Była piękna 156 1.8TS 2000r LPI
    Postów
    719

    Domyślnie

    Cytat Napisał sedici Zobacz post
    nie czujemy się urażeni , my wspieramy rolników wy wspieracie mechaników i producentów panewek i pierścieni tłokowych
    faktycznie w dieslach czegoś takiego nie ma tam światłowodem połączony jest korbowód z wałem a zamiast pierścieni na tłokach jest wiązka lasera

    diesel power http://je.pl/qeuy

  10. #10
    Użytkownik Romeo Avatar Matt21
    Dołączył
    07 2007
    Mieszka w
    Szopie
    Auto
    Po-Jeep Grand Cherokee - luźno spasowany, wysokoobrotowy 1.6 TS
    Postów
    796

    Domyślnie

    Cytat Napisał RogerIZ28 Zobacz post
    faktycznie w dieslach czegoś takiego nie ma tam światłowodem połączony jest korbowód z wałem a zamiast pierścieni na tłokach jest wiązka lasera
    Świadczy to tylko o tym ze TS jest 100 lat za murzynami. 2 takt za Trabanta więcej wytrzymuje
    DIESEL POWER - BEZ DYMU NIE MA OGNIA !!
    Honda CBR 929 - DYMU BRAK OGIEŃ POZOSTAŁ









Podobne wątki

  1. Stabilizator Eibach-ktoś ma doświadczenie?
    Utworzone przez grzesk w dziale Hamulce i zawieszenie
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post / autor: 18-07-2013, 06:45
  2. czy ma ktoś foto z takim felunkeim ?
    Utworzone przez fazzi55 w dziale 156
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 17-05-2013, 22:38
  3. Sprężyny Jamex??
    Utworzone przez DaniioDTB w dziale 33/164
    Odpowiedzi: 16
    Ostatni post / autor: 12-06-2007, 22:31

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory