Pokaż wyniki od 1 do 6 z 6

Temat: Pasek Wielorowkowy - Wymiana / naciąganie TS

  1. #1
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar minciu
    Dołączył
    04 2009
    Mieszka w
    Bolesławiec
    Auto
    156 2.4JTD 2002r 150KM CF3
    Postów
    469

    Domyślnie Pasek Wielorowkowy - Wymiana / naciąganie TS

    Jak zaopiekować się paskiem wielorowkowym? Można poprawić jakoś jego naciągnięcie? Jak tak to jak? Ma ktoś może fotki co rozkręcić aby tego dokonać? U mnie ten pasek przechodzi chyba przez 6 rolek i nawet nie wiem na której się go naciąga. Może ktoś pokazać jak tego dokonać? Czy to wszystko powinno regulować się automatycznie?

    Poniżej wklejam link z Epera z jego widokiem: EPER - PASEK WIELOROWKOWY
    DolnySlask - Boleslawiec. Zgorzelec. Jelenia Gora

    Chetnie Pomoge w zakresie:
    AlfaDiag FiatEcuScan MultiEcuScan - diagnostyka
    MPPS KWP2000 Galletto - zgrywanie map paliwa
    STAG KME - instalacje LPG

  2. #2
    ViP Romeo Avatar williamdrake
    Dołączył
    10 2005
    Mieszka w
    Erlensee (de)
    Auto
    AR 145 2.0 TS QV, Peugeot 207 1.4 Vti
    Postów
    942
    Ik@r 1111
    AR 33 1.7 IE 2000-2008 r.
    AR 145 2.0 16V TS 2008-...


  3. #3
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar minciu
    Dołączył
    04 2009
    Mieszka w
    Bolesławiec
    Auto
    156 2.4JTD 2002r 150KM CF3
    Postów
    469

    Domyślnie

    OK, dzieki.. już wiem jak wymienić pasek.. nie mogłem znaleźć tego tematu ( pewnie dla tego że szukałem postów z paskiem wielorowkowym ).

    Ale mam ciągle jeszcze jedno pytanie. Ten napinacz sam reguluje naciąg paska czy trzeba to ręcznie robić?
    DolnySlask - Boleslawiec. Zgorzelec. Jelenia Gora

    Chetnie Pomoge w zakresie:
    AlfaDiag FiatEcuScan MultiEcuScan - diagnostyka
    MPPS KWP2000 Galletto - zgrywanie map paliwa
    STAG KME - instalacje LPG

  4. #4
    Użytkownik Quadrifoglio Verde
    Dołączył
    10 2007
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    AR156 1,6TS 1999 r.
    Postów
    5,304

    Domyślnie

    Nic nie trzeba robić - ten napinacz zapewnia samoregulację napięcia paska w całym okresie eksploatacji.

  5. #5
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar minciu
    Dołączył
    04 2009
    Mieszka w
    Bolesławiec
    Auto
    156 2.4JTD 2002r 150KM CF3
    Postów
    469

    Domyślnie

    czyli jak podejrzewam piszczenie to tylko wymiana?
    DolnySlask - Boleslawiec. Zgorzelec. Jelenia Gora

    Chetnie Pomoge w zakresie:
    AlfaDiag FiatEcuScan MultiEcuScan - diagnostyka
    MPPS KWP2000 Galletto - zgrywanie map paliwa
    STAG KME - instalacje LPG

  6. #6
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar RafcioL27
    Dołączył
    06 2009
    Mieszka w
    Świdnik
    Auto
    AR 156 2.0 TS 2000r.SW + LPG
    Postów
    472

    Domyślnie

    Do jego wymiany najlepiej użyć klucza ''fajkowego'' nr 15 i kawałka rurki to się nie namęczysz i najlepiej w dwie osoby jedna ściąga pasek a druga odciaga napinacz

Podobne wątki

  1. pasek wielorowkowy
    Utworzone przez yogi w dziale 147
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 04-10-2015, 20:59
  2. [159] Pasek wielorowkowy
    Utworzone przez marqo w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 19-05-2014, 13:37
  3. [159] Pasek wielorowkowy 159 1.9 16v
    Utworzone przez FISHA159JTDM w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 11-09-2012, 17:00
  4. [156] pasek wielorowkowy i pasek rozrzadu razem?
    Utworzone przez yarecky w dziale 156
    Odpowiedzi: 13
    Ostatni post / autor: 21-12-2008, 21:47
  5. [166] Pasek wielorowkowy w 2,4 JTD
    Utworzone przez sqadak w dziale 166
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 22-07-2008, 13:32

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory