Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Pokaż wyniki od 11 do 14 z 14

Temat: Problem z paskiem rozrządu tuż po wymianie- 2.4 20V

  1. #11
    Użytkownik Pirat drogowy Avatar Lucas
    Dołączył
    02 2009
    Mieszka w
    Chojna
    Auto
    AR 156 2.4JTD '99 136KM, AR 156 SW TI 20V 175km
    Postów
    268

    Domyślnie

    A może to 1 przypadek na milion i wadliwy jest pasek? Bo rolka jak mniemam chodzi płynnie?
    AR 156 2,4JTD 136KM '99 Blue Cosmo met.
    Nissan Navara 4x4 D22 DoubleCab 2,5TD 103KM '01
    Polcomtex.pl - usługi brukarskie

  2. #12
    Użytkownik Znawca
    Dołączył
    10 2012
    Mieszka w
    ŁÓDŹ
    Auto
    LANCIA KAPPA 2,4 JTD, ALFA ROMEO 166 2,4 JTD
    Postów
    1,904

    Domyślnie

    Ja mam wrażenie że ta pompa jakoś krzywo siedzi.
    -------
    Autosklep24 zaprasza na zakupy. Dla Forum rabat 10% na hasło "alfaholicy".

    W przypadku nagłej potrzeby rozmowy ze sprzedawcą
    proszę dzwonić 792 465-368


    <a href=http://autosklep24.pl target=_blank rel=nofollow>http://autosklep24.pl</a>

  3. #13
    Użytkownik Rowerzysta Avatar Hemi
    Dołączył
    01 2014
    Mieszka w
    Większyce
    Auto
    159 SW 2.4 20V TI
    Postów
    84

    Domyślnie

    Rolka napinająca i prowadząca działa płynnie, nie czuć jakiś przeskoków itp.
    Co do pompy wody to wszystkie powierzchnie były czyste i odtłuszczane,przykładałem pompę bez uszczelki przed montażem by sprawdzić czy wchodzi dobrze i ładnie spasowałą się z blokiem a sama uszczelka też była zamontowana dobra. Zresztą jakby krzywo siedziałą pompa to płyn zapewne by wyciekał pomiędzy płaszczyzną pompy i blokiem.
    Dzisiaj przyszły blokady, założe to raz jeszcze i sprawdzę co będzie się działo po odpaleniu auta. Za chwilę sprawdzę jakoś osiowość pompy wody tyle,że najpierw muszę spuścić płyn... :/

    - - - Updated - - -

    Wszystko się wyjaśniło. W celu znalezienia winowajcy pogrzebałem trochę dzisiaj przy alfie. Oto efekty:
    - po zmianie rolki prowadzącej i rolki napinającej na starą sprzed wymiany, nowy pasek jaki montowałem tydzień temu dalej zsuwał się jak wcześniej,
    - po zmianie rolek oraz pompy wody na starą problem z paskiem wciąż był ten sam,
    - po zmianie paska na stary,zużyty ale firmowany logiem Lancii/Fiat(może być, że to Dayco?), czyli ten sprzed wymiany, pasek pracuje idealnie na śroku koła pasowego wałka,pompy CR oraz napinacza tyle,że idzie prawie po zewnętrznej krawędzi rolki napinającej. Na dobrą sprawę identycznie jak przed wymianą.
    - po wymianie rolki napinającej i prowadzącej na nowe ale z zastosowaniem starego paska i starej pompy wody- problemu nie stwierdzono.

    Morał: Pasek Continental w moim przypadku jest WADLIWY, jutro zamówię pasek Dayco a Contiego będę reklamować w między czasie.
    p.s: gdyby ktoś chciał kupić blokady rozrządu na allegro za 75zł to odrazu mówię: darować sobie ten szajs! Kupa gruzu a nie blokady, materiał kiepski a do tego KRZYWA śruba do mocowania dolnej blokady(M6) oraz źle wywiercony otwór, którym przykręcana jest blokada do koła wału korbowego przez co nie da się zablokować wału... Nie wspomnę już o poszarpanym gwincie na tulejkach blokady wałków rozrządu. Po prostu kpina.

  4. #14
    Użytkownik Rowerzysta Avatar Hemi
    Dołączył
    01 2014
    Mieszka w
    Większyce
    Auto
    159 SW 2.4 20V TI
    Postów
    84

    Domyślnie

    I wszystko już zostało wyjaśnione.
    Zakupiłem dzisiaj pasek firmy Dayco, zamontowałem i problem znikł Auto chwile pochodziło i pasek cały czas jest ładnie na środku kół pasowych. Mam zastrzeżenia co do rolki prowadzącej bo pasek delikatnie wystaje poza krawędź rolki w stronę koła/błotnika. Nie wygląda to pięknie ale zdecydowanie jest lepiej bo małe koło wału korbowego nie ścina teraz paska po krawędzi.

    Tyle szumu a zwyczajnie pasek Contiego okazał się wadliwy...Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	100_5537.jpg
Wyświetleń:	359
Rozmiar:	129.1 KB
ID:	121837

Podobne wątki

  1. problem z paskiem rozrządu GT 1.9jtd
    Utworzone przez fred123411 w dziale GT
    Odpowiedzi: 18
    Ostatni post / autor: 14-11-2014, 00:00
  2. Problem po wymianie rozrządu Alfa 156 JTS 2.0
    Utworzone przez tomek09 w dziale 156
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 24-02-2014, 13:02
  3. [146] Problem po wymianie rozrządu 1.6 TS
    Utworzone przez scyzorsw w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 13-12-2011, 20:48
  4. problem po wymianie rozrządu 2,5 v6
    Utworzone przez michal100 w dziale 156
    Odpowiedzi: 15
    Ostatni post / autor: 14-10-2009, 22:29
  5. po wymianie rozrządu problem.. 2.0 TS
    Utworzone przez bonus-wlkp w dziale 156
    Odpowiedzi: 32
    Ostatni post / autor: 18-08-2008, 13:47

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory