Strona 171 z 207 PierwszyPierwszy ... 71121161162163164165166167168169170171172173174175176177178179180181 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1,701 do 1,710 z 2065

Temat: Fiatdiag, TS Diag, Alfadiag

  1. #1701
    Użytkownik Świeżak Avatar mirage
    Dołączył
    07 2010
    Mieszka w
    Olsztyn
    Auto
    Alfa Romeo GT 1.9 JTD 2007r.
    Postów
    44

    Domyślnie

    Dziękuję Wam za wszelkie odpowiedzi. Niestety Alfaobd jak na tą chwilę nie chce się połączyć z moją alfą ;/ Ale za to podłączyłem się poprzez FiatECUScan'a i tam, co najciekawsze, wykryło takowe błędy (choć marchewa mi się nie paliła) :



    I faktycznie, jeszcze przed podłączeniem auta pod komputer wyczytałem na forum, iż za słabą moc, szarpanie i duże spalanie może odpowiadać problem z wtryskami. I akurat gdy podczas pracy silnika poruszałem wtyczką trzeciego i czwartego wtrysku to tak jakby silnik zaczął się inaczej zachowywać. W zasadzie wydawało się że jeszcze gorzej niż jak przed ruszaniem. Dzisiaj podłączam pod komputer i akurat te dwa wtryski mi wyświetlił... Teraz tylko pytanie - czy to nie jest błędna informacja? W końcu marchewa mi się nie świeci. Próbowałem manualnie uruchomić wtryski i jedynka przeszła test, dwójka też (choć w obu nie słyszałem 'cykania') a na trójce i czwórce jakiś błąd się ukazywał.
    Czy ktoś z Was Koledzy miał taki błąd? Czy da radę jakoś dokładniej określić przyczynę tego błędu? Jak to sprawdzić? Czy możliwe jest w ogóle jeździć autem na dwóch działających wtryskach? (bo tak z informacji komputera wynika) (jeśli piszę w złym miejscu to przepraszam, w razie czego poszukam bardziej odpowiedniego tematu)


    + kilka innych ;-)

  2. #1702
    Użytkownik Pasjonat Avatar danus77
    Dołączył
    09 2009
    Mieszka w
    Bełchatów
    Auto
    Alfa Romeo 166 2.4 jtd 20V Sportronic '04r
    Postów
    3,286

    Domyślnie

    1. Na dwóch garkach nie odpaliłbyś auta.
    2. Zmień język na polski w ustawieniach, bo ten czeski az szczypie po oczach.
    3. Skoro poruszałeś wtyczki na wtryskach i było gorzej to sam masz odpowiedź. Zdejmij je i wyczyść oraz popraw styki. W opisie błędów masz jasno opisane, że problemem może być zasilnie lub okablowanie.
    Ze względu na klauzulę sumienia mogę odmówić pomocy....
    były Fiat 126p; Honda Accord Mk4 FL 2.0 B+G; Opel Vectra 1.8 CD B+G ; Fiat Punto II 1.2 8V B+G
    jest Alfa 166 2.4 jtd '04...jak przystało na fana motoryzacji
    Opel Astra J B14NEL - pożeracz korków
    http://chomikuj.pl/danus77

  3. #1703
    Użytkownik Rowerzysta Avatar Rafik39
    Dołączył
    01 2012
    Mieszka w
    ie
    Auto
    AR 156 rok 2001 1,6
    Postów
    62

    Domyślnie

    Odpalić da rade na chwilę i zgaśnie, zmień język na polski podłącz ponownie pokaże błędy i na dole będzie dokładnie napisane co jest przyczyną błędów, marchewka nie musi się palić a błędy są zapisane w kompie

  4. #1704
    Użytkownik Świeżak Avatar mirage
    Dołączył
    07 2010
    Mieszka w
    Olsztyn
    Auto
    Alfa Romeo GT 1.9 JTD 2007r.
    Postów
    44

    Domyślnie

    Może trochę źle napisałem... chodziło mi bardziej o to, że poruszając wtyczkami tych dwóch wtrysków silnik pracował może nie tyle gorzej a inaczej, obroty mu spadały na chwilę itp. zaś po ich zostawieniu silnik wracał do swojej "standardowej" pracy. Poruszając wtyczkami wtrysków 1 i 2 nie było takiego objawu. I wydawało mi się słyszeć pracę wszystkich wtrysków. Podłączając dzisiaj pod komputer, wyświetlił mi błędy tych dwóch wtrysków właśnie (które przy pracującym silniku działają tak, jak przed ruszaniem ich wtyczek).
    Czyli tak logicznie patrząc, skoro auto mogę uruchomić i jakoś tam silnik pracuje, to odpada zasilanie wtrysków i ich złe połączenie. Ale skoro tak, to czemu nie mogę ich "z ręki" odpalić przez program? Gdzie 1 i 2 przeszły ten test.
    Możliwe by była to błędna praca programu pod windows7? By przekłamane błędy pokazywał? Czy nie powinna się marchewka świecić przy błędnie działających wtryskach?
    (edit: po wysłaniu odpowiedzi zobaczyłem dopiero odpowiedź kolegi Rafik39)
    W takim razie jutro spróbuję jeszcze raz się połączyć, w języku polskim i jeszcze raz sczytać błędy i porobić screeny.
    Ostatnio edytowane przez mirage ; 06-02-2012 o 18:23


    + kilka innych ;-)

  5. #1705
    Użytkownik Rowerzysta Avatar Rafik39
    Dołączył
    01 2012
    Mieszka w
    ie
    Auto
    AR 156 rok 2001 1,6
    Postów
    62

    Domyślnie

    Podłączam FES-a od 2 lat w różnych włochach i nie raz pokazało błędy za`pisane w kompie a nie pokazywało kontrolki na zegarach, a marchewa jest od wtrysku więc sprawdz połączenia na kostkach lub na samych przewodach może być problem, czasem mała pierdoła robi duży problem z elektroniką

  6. #1706
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar bubu321
    Dołączył
    09 2007
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    G 1.4 MA 170CV ECU Nexus 8GMF
    Postów
    6,112

    Domyślnie

    - diagnostyka wtryskiwaczy musi przechodzic przez wszystkie wtryski , od 1 do 4.
    - na poczatku skasuj wszytkie bledy, potem test wtryskiwaczy i odczyt błędów.
    - jeśli dalej się pojawi jakiś bląd wtryskiwacza po testach to znaczy że są problemy z tym wtryskiwaczem na stykach przy wtryskiwaczu.
    Ostatnio edytowane przez bubu321 ; 07-02-2012 o 18:02
    _______________________________________
    - AR 156 TS 2.0 ecu M1.5.5
    - 147 1.6 16v 105CV ecu ME7.3.1.
    - G 1.4 MA 170CV@190CV ecu 8GMF przebieg 91000 km.
    + e-Niro KIA 64 kWh battery, 200CV, 400 Nm

  7. #1707
    szczur_de
    Gość

    Domyślnie

    Witam kolegów Alfistów.

    Od lat działam w konkurencyjnym klubie, którego forma znacząco odbiega od Waszej ( a może już naszej?).
    Jeździłem kilkoma Alfami - najdłużej Gtv V6TB i teraz 147 1.6.

    Od kilku dni mam problem z bellą.

    Zaczęło się od tego że zaczęły szaleć liczniki.
    Próbowałem przeczyścić styki w komorze silnika co może być źródłem nowego problemu. Po kilkudziesięciu kilometrach zaświeciła się kontrolka Motor Engine Control.
    Po podpięciu kabelka, wydaje mi się że problem może leżeć po stronie sondy lambda.

    w załączniku wykresy napięć.

    Proszę o opinię w sprawie napięć.
    Czy wartości są właściwe?

    Gdzie znajdę w komorze silnika kabelek który nie podaje sygnału?

    pozdrawiam
    Michał
    Załączone obrazy Załączone obrazy Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	lambda_plot.jpg
Wyświetleń:	361
Rozmiar:	106.2 KB
ID:	46382  

  8. #1708
    RedMax
    Gość

    Domyślnie

    Wyleczony FES 3.4.1
    KLIK

  9. #1709
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar bubu321
    Dołączył
    09 2007
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    G 1.4 MA 170CV ECU Nexus 8GMF
    Postów
    6,112

    Domyślnie

    @szczur_de
    - szkoda ze nie zamieściłes pliku z tego pomiaru, eksportu.
    - na zrzucie nic nie widać.
    - albo logu z alfadiagu, Scan Master, Scan XL, moDiag, alfaOBD.
    _______________________________________
    - AR 156 TS 2.0 ecu M1.5.5
    - 147 1.6 16v 105CV ecu ME7.3.1.
    - G 1.4 MA 170CV@190CV ecu 8GMF przebieg 91000 km.
    + e-Niro KIA 64 kWh battery, 200CV, 400 Nm

  10. #1710
    szczur_de
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał bubu321 Zobacz post
    @szczur_de
    - szkoda ze nie zamieściłes pliku z tego pomiaru, eksportu.
    zrobie to w wolnej chwili. (pewnie w weekend)

    Cytat Napisał bubu321 Zobacz post
    @szczur_de-
    na zrzucie nic nie widać.
    Lambda 1 (Pre-Cat): oscylacje w zakresie 0,3-1,5V
    Lambda 2 (Pre-Cat): narastająco od 2,75V do 2,9V
    Lambda 1 (After-Cat): stabilnie 4,8V
    Lambda 2 (After-Cat): brak sygnału

    Cytat Napisał bubu321 Zobacz post
    @szczur_de-
    albo logu z alfadiagu, Scan Master, Scan XL, moDiag, alfaOBD.
    Który program ma wieksze mozliwosci?
    który bedzie działał z tym:
    http://allegro.pl/interfejs-fiat-alf...031436031.html
    Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	fiat-copy.jpg
Wyświetleń:	326
Rozmiar:	44.6 KB
ID:	46543

    Dzieki za odpowiedz.

Podobne wątki

  1. Dziwny odczyt alfa diag.
    Utworzone przez mario333 w dziale 166
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 16-07-2015, 08:42
  2. Diag w jeleniej
    Utworzone przez Azalgo w dziale Dolnośląskie
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 02-07-2015, 21:31
  3. v-scan multi diag działa z alfami?
    Utworzone przez tomkolp w dziale Forum ogólne o Alfa Romeo
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 13-10-2012, 16:12
  4. Test wtrysków w Alfa Diag?
    Utworzone przez Woland83 w dziale 156
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 23-04-2011, 15:55
  5. Problemy z podłączeniem ELM 327 usb diag...
    Utworzone przez motomycha w dziale 166
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 11-03-2011, 07:40

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory