Strona 148 z 207 PierwszyPierwszy ... 4898138139140141142143144145146147148149150151152153154155156157158198 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1,471 do 1,480 z 2065

Temat: Fiatdiag, TS Diag, Alfadiag

  1. #1471
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    01 2011
    Auto
    159
    Postów
    731

    Domyślnie

    witam
    zrobiłem na szbko pomiar maf-a i sondy
    - co mnie zdziwiło to że nie miałem żadnego błędu po wczorajszym a przejechałem jakieś 40 km
    - sory z góry za bałagn następne pomairy będą w kolejności poukładane ale teraz wybaczcie i dzięki z góry za pomoc, aaaa no i zrobiłęm 4 wykresy dla całej diagnostyki na biegu jałowym

    przepraszam za bałagan!
    ostatni raz
    Załączone obrazy Załączone obrazy Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	1.png
Wyświetleń:	137
Rozmiar:	56.5 KB
ID:	23219   Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	2.png
Wyświetleń:	162
Rozmiar:	36.6 KB
ID:	23220   Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	3.png
Wyświetleń:	123
Rozmiar:	92.3 KB
ID:	23221   Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	4 pomiar.png
Wyświetleń:	143
Rozmiar:	25.2 KB
ID:	23222   Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	2 pomiar.png
Wyświetleń:	140
Rozmiar:	35.4 KB
ID:	23223  

    Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	1 pomiar.png
Wyświetleń:	115
Rozmiar:	48.7 KB
ID:	23224   Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	3 pomiar.png
Wyświetleń:	148
Rozmiar:	38.3 KB
ID:	23225  

  2. #1472
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    01 2011
    Auto
    159
    Postów
    731

    Domyślnie

    o kurcze naprawde byle jak to jest wstawione, zabiore się za to i będę następnym razem wrzucać link do zdjęcia i będzie czytelniej, ale jak by co to 1 2 i 3 to są pomiary maf-a i sondy na 2000-3000 tys/obr, a 1 pomiar 2pomiar 3pomiar 4pomiar to diagnostyka na biegu jałowym
    pozdrawiam i jeszcze raz przepraszam za ten bajzel

  3. #1473
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar bubu321
    Dołączył
    09 2007
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    G 1.4 MA 170CV ECU Nexus 8GMF
    Postów
    6,112

    Domyślnie

    - bieg jałowy
    -kąt przepustnicy 2.35 stopnia, OK
    - wyprzedzenie zapłonu 8.25 stopnia, OK
    - czas wtrysku 3.1 , w granicy.
    - nie zauważyłem parametruTRA, czyżby był poprawny ?
    - lambda regulation 1.03 , na granicy.
    - wykresy sondy lambda kulawe, bez sinusoidy
    sonda lambda bardzo wolno reaguje, możliwe że ECu przechodzi wtedy w tryb serwisowy ale to nam powie TRA.
    - MAF, 2.700 obr, przepływ 41kg/h, napięcie 2.11 V, z katalogu Boscha dla tego napięcia przepływ wynosi 38 kg/h, poprawne dane.
    - sonda lambda na wyższych obrotach daje poprawny wynik, status sondy lambda poprawny, mieszanka zaś jest dalej żle regulowana, Lambda regulation Row 1 dalej na poziomie 1.03 , na granicy.
    - moje podejrzenie to raczej sonda lambda, poczekajmy do pełnej adaptacji ( około 200 km ).
    - podaj jeszcze parametr TRA , bo FRA widzę że jest w granicach.
    _______________________________________
    - AR 156 TS 2.0 ecu M1.5.5
    - 147 1.6 16v 105CV ecu ME7.3.1.
    - G 1.4 MA 170CV@190CV ecu 8GMF przebieg 91000 km.
    + e-Niro KIA 64 kWh battery, 200CV, 400 Nm

  4. #1474
    gondas
    Gość

    Domyślnie

    Witam zainstalowałem alfadiaga ze strony 52 z tym ze na vmware (wirtualnej maszynie) tam zainstalowałem xp. Program odpala ale nie wiem jak zainstalowac pod tym xp kabel nie widzi go poprostu w menagerze gdzie mam zainstalowany xp w vmware, jak mam to obejsc wie ktos? nie moge sie doczytac tu tego i juz mnie nerwy biora 2 dzien to mecze. Prosze o pomoc moje gg 6672004 ktos wie jak to zrobic i mi pomoc prosze pisac bede zobowiazany.
    Pozdrawiam
    Ostatnio edytowane przez gondas ; 06-04-2011 o 21:03

  5. #1475
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar bubu321
    Dołączył
    09 2007
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    G 1.4 MA 170CV ECU Nexus 8GMF
    Postów
    6,112

    Domyślnie

    - co jest hostem, gościem jest XP.
    - czemu tak dziwnie ?
    _______________________________________
    - AR 156 TS 2.0 ecu M1.5.5
    - 147 1.6 16v 105CV ecu ME7.3.1.
    - G 1.4 MA 170CV@190CV ecu 8GMF przebieg 91000 km.
    + e-Niro KIA 64 kWh battery, 200CV, 400 Nm

  6. #1476
    Użytkownik Pirat drogowy Avatar kowall85
    Dołączył
    09 2010
    Mieszka w
    Bełchatów
    Auto
    AR 156 1.8 ts 2000r
    Postów
    288

    Domyślnie

    panowie pomocy, nie pamiętałem jakie mam dać zrzuty więc daje to co mogłem , da sie coś z tego odczytać??
    odcinka:odcinka2.bmp
    sonda :lambda.bmp
    sonda :lambda wolne.bmp
    tra wciąż ujemne :/:/ , wczoraj padła mi pompa paliwa i myślałem że to przez padającą pompę , dzisiaj nowa pompa i nic sie nie zmieniło, tra podczas jazdy dochodzi do -25.000
    a jak tylko stanę i pochodzi na wolnych obrotach to spada do -80.000 jaka jest tego przyczyna???? nie mam już do tego siły

  7. #1477
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar bubu321
    Dołączył
    09 2007
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    G 1.4 MA 170CV ECU Nexus 8GMF
    Postów
    6,112

    Domyślnie

    - MAF do odciecia, norma to 408 ( 480 wg. napięcia ) a u ciebie mizernie tylko 329 (420 wg. katalogu).
    - to być może jeden z powodów dużego ujemnego TRA.
    - jedna uwaga, nie rób zrzutów na tym samym pomiarze mimo innych parametrów, to myli !!
    - np. powtarza sie pomiar maks. Lambda Regulation Row 1, wartość 1.20
    - wyłącz ( CTRL F1 ) i włącz ponownie wykres ( CTRL F1) wtedy mamy max i min i wartość bieżacą.
    - a tak mamy cuda na kiju, czyli Lambda Sensor pre-cat == -0.01
    - sygnał sondy lambdy nie jest trzymany na wyższych obrotach, może lambda jest zakoksowana, nie przepalona.
    - ja bym się skupił na MAF-ie, czyli najszybciej to podstawił inny.
    - TRA jest odpowiedzialny za parametr samoadaptacji na wolnych obrotach dlatego na biegu jałowym daje te duże ujemne TRA.
    - jeden warunek że nie masz gazu oraz nie masz fałszywego powietrza ( rura harmonijka, łącznik elastyczny, ...)
    Ostatnio edytowane przez bubu321 ; 08-04-2011 o 17:15
    _______________________________________
    - AR 156 TS 2.0 ecu M1.5.5
    - 147 1.6 16v 105CV ecu ME7.3.1.
    - G 1.4 MA 170CV@190CV ecu 8GMF przebieg 91000 km.
    + e-Niro KIA 64 kWh battery, 200CV, 400 Nm

  8. #1478
    Administrator ds. społecznych Fachowiec Avatar Majkel
    Dołączył
    10 2005
    Mieszka w
    Koszalin, Gdynia
    Auto
    Ducati Hypermotard 796
    Postów
    2,908

    Domyślnie

    Bubu, zainstalowałem XP na VirtualBox i nie moge loadera uruchomić. Pokazuje "Uninstall Debugger or VM first!", czyli w sumie to samo co przy Win7. Kiedy klikam jeszcze raz na loadera to tylko klepsydra pokazuje sie na chwilę i nie uruchamia się i tak.
    Alfa Romeo Brera 3.2 V6 JTS Q4
    Wcześniej:
    Alfa Romeo 159 1.9 JTDm 8V 160KM
    Alfa Romeo 156 Crosswagon Q4
    Alfa Romeo 156 1.9 JTD 110CV
    Alfa Romeo 147 2.0 16V Selespeed
    Alfa Romeo Spider 916 1.8 16V
    Alfa Romeo 166 3.0 V6
    Alfa Romeo 147 1.9 8V JTD
    Lancia Delta 1.8 8V
    Alfa Romeo 156 SW 1.8 16V M1.5.5
    Alfa Romeo 164 2.5 TD VM
    Alfa Romeo 146 1.6 Boxer
    Lancia Dedra Kombi 1996 1,6 MPI
    Alfa Romeo 155 2.5 V6
    Alfa Romeo 33 1.7 Boxer

  9. #1479
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar bubu321
    Dołączył
    09 2007
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    G 1.4 MA 170CV ECU Nexus 8GMF
    Postów
    6,112

    Domyślnie

    - tylko z jakiego linka korzystałes, #1435, #1444 w tym temacie , czy z tego tematu
    --http://www.forum.alfaholicy.org/156/45230-156_twin_spark_instalacja_programu_alfadiag_pod_sy stemem_win_7_pl_64bit.html
    --
    - zwróć uwagę na informacje o VT oraz o emulatorze QEMU.
    _______________________________________
    - AR 156 TS 2.0 ecu M1.5.5
    - 147 1.6 16v 105CV ecu ME7.3.1.
    - G 1.4 MA 170CV@190CV ecu 8GMF przebieg 91000 km.
    + e-Niro KIA 64 kWh battery, 200CV, 400 Nm

  10. #1480
    Użytkownik Znawca Avatar czesany
    Dołączył
    01 2009
    Mieszka w
    Maziarnia k. Niska, Momoty Górne
    Auto
    Była AR 156SW 1.8, jest 159 SW 1,9
    Postów
    1,183

    Domyślnie

    U mnie znów cuda na kiju.
    Podstawiłem drugi sprawny przeplywomierz i dalej kiszka
    Zrobie reset i adaptacje, przejade z100km i od nowa szatkowanie na wolnych i przerywanie przemieszane z szarpaniem na zimnym.
    Po przełączeniu na LPG wszystko OK
    AD 3 wolne obroty.bmp
    AD 2.bmp
    AD 4 wolne obroty.bmp
    AD 2 wolne obroty.bmp
    AD1..bmp
    odcieice.bmp

    Cos dziwnie mi sie te zrzuty załadowały i nie wiem dlaczego
    Ale Rozrabia
    156 1.8 TS SW 2000r LPG Stag
    Blue cosmo

Podobne wątki

  1. Dziwny odczyt alfa diag.
    Utworzone przez mario333 w dziale 166
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 16-07-2015, 08:42
  2. Diag w jeleniej
    Utworzone przez Azalgo w dziale Dolnośląskie
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 02-07-2015, 21:31
  3. v-scan multi diag działa z alfami?
    Utworzone przez tomkolp w dziale Forum ogólne o Alfa Romeo
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 13-10-2012, 16:12
  4. Test wtrysków w Alfa Diag?
    Utworzone przez Woland83 w dziale 156
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 23-04-2011, 15:55
  5. Problemy z podłączeniem ELM 327 usb diag...
    Utworzone przez motomycha w dziale 166
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 11-03-2011, 07:40

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory