wrocilem wlasnie z garazu i sprawdzilem i dokrecilem jeszcze opaski. Bez zmian. Zrobilem test na wlaczonej i wylaczonej klimie:
na wlaczonej przy ruszaniu trzeba sporo dluzej przytrzymywac sprzeglo i dodatkowo przy zmianie biegu na 2 wystepuje dziura jakby ktos mi przyczepke podczepil
na wylaczonej nie wystepuje problem przy wrzuceniu 2 biegu. Dodatkowo wydaje mi sie ze sprzeglo mozna wykluczyc bo ruszaniu z okolo 1900 obrotów i szybkim puszczeniu sprzegla slychac tylko pisk kol i jedzie elegancko
Dlatego wszystkie moje podejrzenia skupiaja sie w okolo podcisnienia i przez to za późnego wstawania turbo. Lopatki wyczyszczone wiec odpadaja.
Alfa 145 1.4 TS
Alfa 146 1.4 TS
Alfa 147 1.9 JTD http://www.forum.alfaholicy.org/nasz...tinictive.html
Ja miałem taki problem przy ruszaniu.
Wymienilem wysprzeglik i problem ustąpił.
Verzonden vanaf mijn iPhone 4S met behulp van Tapatalk
ale chyba przy wysprzegliku nie bylo by dziury na 2 przy wlaczonej klimie (taki mi sie wydaje) a chcialbym najpierw zdiagnozowac to co mozna sprawdzic najlatwiej bo u mnie wysprzeglik jest wbudowany w skrzynie.....![]()
Alfa 145 1.4 TS
Alfa 146 1.4 TS
Alfa 147 1.9 JTD http://www.forum.alfaholicy.org/nasz...tinictive.html
Omen, a też miałeś taki efekt "przyhamowania" jak master007 przy zmienianiu 1 na 2?
a ile jest tych wezykow od podcisnienia i jaka to jest srednica?
U mnie musialbym cos pokombinowac bo w okolicach 3tys auto nie chce jechac![]()
jezeli sie nie byle sa 4 lub 5. Powinno Ci 2 metry wystarczyc. Co do srednicy ja kupilem 3mm i sa troche za male wiec wydaje mi sie ze powinny byc 3,5 lub 4mm
Alfa 145 1.4 TS
Alfa 146 1.4 TS
Alfa 147 1.9 JTD http://www.forum.alfaholicy.org/nasz...tinictive.html
a wiecie moze jakie sa objawy spalonego elektromagnesu w egr?? poniewaz egr mam zaslepiony ale na ecu jest komunikat o braku sygnału. Kiedys znalazlem informacje na forum ze w 115km mozna spokojnie odlaczyc wtyczke od egr i oprocz bledu nic nie powinno sie dziac dlatego sie tego w ogole nie czepialem. Ale teraz sie zastanawiam czy przypadkiem brak sygnalu z egr nie jest przyczyna moich problemow :/
Alfa 145 1.4 TS
Alfa 146 1.4 TS
Alfa 147 1.9 JTD http://www.forum.alfaholicy.org/nasz...tinictive.html
Panowie, zawór overboost wyciągnięty, do wężyka, który normalnie idzie do turbiny podpięta strzykawka a drugi króciec zatkany, strzykawką zasysam i zasysa tam gdzie jest nałożona puszka na taki króciec, jest chyba dobrze, jak zrobię podciśnienie strzykawka w drugim króćcu to dopiero gruszka się porusza po podaniu napięcia do zaworu, jest ok?
Ostatnio edytowane przez Artur9067 ; 18-02-2018 o 19:26