Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 14

Temat: FiatEcuScan- jestem laikiem i nie mam pojęcia jak to podłaćzyć

Użytkownik Rowerzysta Avatar piotrwachnik
    Mieszka w
    Polkowice
    Auto
    Alfa 147 1.9 JTDm Wersja SPORT RED LEATHER

Domyślnie FiatEcuScan- jestem laikiem i nie mam pojęcia jak to podłaćzyć

Witam, wiem, że ten temat był juz ruszany w innym wątku, ale dotyczył on innego modelu alfy. Tak jak pisze w temacie jestem kompletnym laikiem i nie mam za bardzo pojęcia o co chodzi itd. Chciałbym sie właśnie podszkolić w tym temacie. Zamówiłem kabel http://infohelp.pl/pl,product,107749...eo,lancia.html i odszukałem wersję FIAT ECUSCAN 3.3. Zainstalowałem tą wersję 3.3. w komputerze i podpiąłem się pod gniazdo w samochodzie. kiedy próbuje się łąączył wyskakuje mi błąd, że nie mogę sie połączyć przez port com1 bo jest wyłączony. Sprawdzałem w ustawieniach FES i faktycznie ustawione to jest na port com3 zamiast port com1. Ale kiedy otwieram listę, żeby to zmienic to nie ma do wyboru com1. Pomóżcie drodzy. Nie wiem czy ten moj zestaw jest wystarczający do tego, żeby rozpocząć zabawę z diagnostyką, czy jeszcze muszę coś dokupić. Dodam, że próbowałem przełącząć pomiedzy przyciskami na kablu i podłączałem na włączonym silniku. Pozdrawiam

Użytkownik Świeżak Avatar antares
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    ZAR939 X9 2.4JTD 147KW

Domyślnie

Cytat Napisał piotrwachnik Zobacz post