Pokaż wyniki od 1 do 9 z 9

Temat: [147] naciąg paska rozrządu

  1. #1
    Użytkownik Rowerzysta Avatar koniu031
    Dołączył
    02 2012
    Mieszka w
    Września
    Auto
    Alfa 156 2,4 20v 175km
    Postów
    300

    Domyślnie [147] naciąg paska rozrządu

    Witam mam takie pytanie odnośnie naciągu paska rozrządu. Dzisiaj wymieniałem pasek wielorowkowy i postanowiłem zajrzeć do rozrządu i tak patrzę na tą strzałkę co jest na napinaczu i jest dosyć mocno przestawiona (za mocno naciągnięty) według kropki. teraz Sprawdzałem na ciepłym silniku. Przedtem było dobrze naciągnięte. Czy to przez temperaturę się pasek mocniej naciąga i przestawia się na tej sprężynie co jest w napinaczu?
    Ostatnio edytowane przez koniu031 ; 29-06-2012 o 23:13

  2. #2
    Użytkownik Rowerzysta Avatar koniu031
    Dołączył
    02 2012
    Mieszka w
    Września
    Auto
    Alfa 156 2,4 20v 175km
    Postów
    300

    Domyślnie

    Witam i jak jest ktoś wstanie mi odpowiedzieć na moje pytanie? Bo nie daje mi to spokoju.

  3. #3
    Użytkownik Fachowiec
    Dołączył
    04 2011
    Auto
    916 i 955
    Postów
    2,266

    Domyślnie

    Przy wymianie rozrządu ustawia się napinacz "na kropkę" i tak powinien być zawsze ustawiony. Jak jest powyżej kropki to błąd tego co wymieniał rozrząd.

  4. #4
    Użytkownik Rowerzysta Avatar koniu031
    Dołączył
    02 2012
    Mieszka w
    Września
    Auto
    Alfa 156 2,4 20v 175km
    Postów
    300

    Domyślnie

    sam wymieniałem rozrząd i było ustawione na kropkę na 110% Ale jak to jest przy nagrzanym silniku?? Ten napinacz pracuje na tej sprężynie?? bo rozrząd ustawia się na zimnym...

  5. #5
    Użytkownik Fachowiec
    Dołączył
    04 2011
    Auto
    916 i 955
    Postów
    2,266

    Domyślnie

    Jak jest na zimnym?

  6. #6
    Użytkownik Rowerzysta Avatar koniu031
    Dołączył
    02 2012
    Mieszka w
    Września
    Auto
    Alfa 156 2,4 20v 175km
    Postów
    300

    Domyślnie

    no właśnie nie miałem okazji sprawdzić bo jak wczoraj wymieniałem pasek silnik był nagrzany i było późno więc nie czekałem aż ostygnie... dzisiaj od rana używam auta więc też nie mogę sprawdzić... jedynie myślę zajrzeć tam jutro od rana jak ostygnie.

  7. #7
    Użytkownik Fachowiec
    Dołączył
    04 2011
    Auto
    916 i 955
    Postów
    2,266

    Domyślnie

    Skoryguj na zimnym i tyle.

  8. #8
    Użytkownik Rowerzysta Avatar koniu031
    Dołączył
    02 2012
    Mieszka w
    Września
    Auto
    Alfa 156 2,4 20v 175km
    Postów
    300

    Domyślnie

    ok sprawdzę jutro

  9. #9
    Daniel36
    Gość

    Domyślnie

    Jeżeli wskaźnik jest poniżej otworu to pasek jest za słabo napięty, jeżeli jest powyżej to napięcie jest za duże, aby dokładnie sprawdzić napięcie paska należy wykręcić świece zapłonowe następnie obracać wałem korbowym i obserwować ruch strzałki napinacza, w GMP strzałka powinna znajdować się tak jak ją ustawiłeś pierwotnie tj. centralnie w ''okienku''

    - - - Updated - - -

    Cytat Napisał koniu031 Zobacz post
    sam wymieniałem rozrząd i było ustawione na kropkę na 110% Ale jak to jest przy nagrzanym silniku?? Ten napinacz pracuje na tej sprężynie?? bo rozrząd ustawia się na zimnym...
    Napinacz podczas pracy silnika pracuje na sprężynie (drga)

Podobne wątki

  1. Naciąg paska wieloklinowego 2.4
    Utworzone przez adriang6 w dziale 156
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 28-09-2015, 19:32
  2. Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 05-09-2012, 11:57
  3. Osłona paska rozrządu??
    Utworzone przez prezeskxd w dziale 156
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 04-06-2010, 16:25
  4. [164] Napinacz paska rozrządu
    Utworzone przez kasza85 w dziale 33/164
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 23-10-2007, 21:07

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory