Gates - niestety ja tez mam tej firmy.
Już raz walczyłem wymieniając wszystko po kolei, a skutek był żaden. Tym razem nie mam takiego zamiaru...
Gates - niestety ja tez mam tej firmy.
Już raz walczyłem wymieniając wszystko po kolei, a skutek był żaden. Tym razem nie mam takiego zamiaru...
Chip tuning, EGR off , DPF off, SCR off, Lambda off , modyfikacja dawki startowej oraz inne.
Więcej informacji: www.conmir.pl, lub Fanpage na FACEBOOK
Trochę o korektach - > Motoblog - wpływ korekt pod obciążeniem
Trochę o DPF - > Motoblog - co warto wiedzieć o DPF
No i czy poprzednim razem przestało piszczeć po jakimś czasie? Próbowałeś paska innej marki?
Poprzednim razem powodem pisków była wymiana koła na wale (pasowe dwumasowe). Tez był Gates i w końcu przestał piszczeć. Ale nie przez wymianę czegokolwiek, a przez awarie spowodowana kombinacjami z paskiem (polewaniem i testami w którym miejscu piszczy). Czy ten przestanie, tego nie wiem. Jak długo mu nie przejdzie, to go wymienię. I na pewno na żaden z tej firmy.
---------- Post added at 13:30 ---------- Previous post was at 13:28 ----------
http://www.forum.alfaholicy.org/147/...umasowego.html
I tak wymieniałem jedno po drugim nie opisując już tego w tym temacie. Nic nie pomagało. A wszelkie polewania i kombinowania skończyły się tak http://www.forum.alfaholicy.org/zrob...niu_paska.html
Później nowo założony, też lubił sobie popiszczeć...
Tak się zastanawiam nad:
1. kierunkowością paska - ale chyba nie jest kierunkowy, tak jak rozrządu.
2. stanem akumulatora i obciążeniem paska przez alternator. U mnie aku widzi kres swojej niedoli w tym sezonie, bo zimy na pewno nie przetrzyma.
Ostatnio edytowane przez @sdero ; 22-05-2012 o 12:51
Chip tuning, EGR off , DPF off, SCR off, Lambda off , modyfikacja dawki startowej oraz inne.
Więcej informacji: www.conmir.pl, lub Fanpage na FACEBOOK
Trochę o korektach - > Motoblog - wpływ korekt pod obciążeniem
Trochę o DPF - > Motoblog - co warto wiedzieć o DPF
O kurcze! Nieciekawe doświadczenie mieliście próbując wyciszyć pasek MV uszkodzony został rozrząd...
Ale, ale czy nie przypadkiem to może coś co powodowało pisk doprowadziło do zerwania paska MV co w konsekwencji spowodowało kolizję w rozrządzie?
Nie chcę dywagować za bardzo ale jakiś powód tego pisku paska MV być musi i albo to jest związane z nieosiowym środowiskiem pracy lub zbyt dużym luzem (napinacz).
Jak mojemu nie przejdzie piszczenie to zacznę od wymiany na inną markę a jak to nie pomoże to jadę do kogoś kto się na tym bardziej zna i niech szuka przyczyny.
Mi mechanik w pierwszej kolejności sugerował by sprawdzić akumulator i go podładować oraz sprawdzić czy to coś zmieni.
Znalazłem cos takiego
Mi piszczaly gatesy, conti,dayco zalozylem goodyera i przestalodziwne ale zadzialalo jak mierzylem to niby wszystkie kazdy byl innej dlugosci :/ a niby wymiarowo te same na oznaczeniach
Czytaj więcej: http://www.forum.alfaholicy.org/156/...#ixzz1vbBgC9xy
Jest tam też o akumulatorze i jego stanie.
---------- Post added at 13:58 ---------- Previous post was at 13:57 ----------
Nie, pasek strzelił jak polałem go znaczącą ilością WD40. Po prostu w jakiś sposób spadł. Chyba przez za duży poślizg na rolkach. lub coś podobnego.
---------- Post added at 14:06 ---------- Previous post was at 13:58 ----------
Tak na marginesie jak się dowiedziałem pasków nie wolno polewać żadnymi WD40 ani innymi podobnymi środkami. Są specjalne spraye do konserwacji pasków i tylko nimi należy się posługiwać. No, woda pewno nie zaszkodzi![]()
Chip tuning, EGR off , DPF off, SCR off, Lambda off , modyfikacja dawki startowej oraz inne.
Więcej informacji: www.conmir.pl, lub Fanpage na FACEBOOK
Trochę o korektach - > Motoblog - wpływ korekt pod obciążeniem
Trochę o DPF - > Motoblog - co warto wiedzieć o DPF
Skończy się pewnie tak że pojadę do ASO po pasek z metką ricambi originali![]()
To ja poczekam i zobaczymy co da ta metka. Być może coś da, bo jak czytam w necie, to co jakiś czas:
nowy mam od miesiaca, firma gates. nadal piszczy jak jest wilgoc lub mroznawet naciagniety
To akurat z forum mazdy, ale i w innych markach można coś takiego znaleźć...
Chip tuning, EGR off , DPF off, SCR off, Lambda off , modyfikacja dawki startowej oraz inne.
Więcej informacji: www.conmir.pl, lub Fanpage na FACEBOOK
Trochę o korektach - > Motoblog - wpływ korekt pod obciążeniem
Trochę o DPF - > Motoblog - co warto wiedzieć o DPF
a tu z forum BMW:
''...miałem to samo dwie nowe rolki zamontowałem i dalej piszczy nowy pasek GATES idalej piszczy jeszcze raz nowy pasek GATES i dalej piszczy.
W końcu kupiłem pasek CONTITECH i nastała cisza...''
Użyłem spray-a do pasków i... zaczął na chwilę piszczeć nawet na ciepłym. Ciekawe, bo ten środek zwiększa tarcie.
---------- Post added at 12:41 ---------- Previous post was at 12:38 ----------
A jednak coś w tym jest:
Zdarza się także, że pasek piszczy, gdy rano kierowca próbuje odpalić samochód po mroźnej nocy, a zamontowany w aucie akumulator ma już swój wiek. Dopiero po podładowaniu baterii alternator zaczyna dawać mniej prądu i stawiać mniejszy opór toczny, więc pasek przestaje piszczeć.
http://eksploatacja-auta.wieszjak.pl...y-piszczy.html
Chip tuning, EGR off , DPF off, SCR off, Lambda off , modyfikacja dawki startowej oraz inne.
Więcej informacji: www.conmir.pl, lub Fanpage na FACEBOOK
Trochę o korektach - > Motoblog - wpływ korekt pod obciążeniem
Trochę o DPF - > Motoblog - co warto wiedzieć o DPF
Więc mój pasek Gates przestał piszczeć! Stało się to po przejechaniu trasy 150km. Może faktycznie akumulator był słaby i dopiero po dłuższej przejażdżce się naładował. A może się po prosto ułożył bo piszczał mi tylko jeden dzień po założeniu.