
Napisał
Ryszard8
Witam!
Miałem ten sam problem.Przyczyna okazała się bardzo prozaiczna.
W przewodzie łączącym wlew paliwa z bakiem znajduje się zawór zwrotny zapobiegający
wyciekowi paliwa oraz przelaniu.Czasami się zdarza,ze wypada on z gniazda(np.przy próbie
spuszczania paliwa przez wlew przy pomocy węża)- spada on wówczas do kolana
rury karbowanej zatykając jej przekrój.T powoduje powolny spływ paliwa do zbiornika
i odbijanie nalewaka.Naprawa bardzo prosta:-zdjąć koło,wymontować osłonę nadkola,
zdjąć opaskę zaciskową na złączu rury karbowanej i sztywnej.Po zdjęciu rury karbowanej
w jej kolanku najprawdopodobniej będzie się znjdował zaworek.Należy go zamontować
w sztywnej części rury w metalowym gnieżdzie tuż nad łączeniem(wcisnąć w zatrzaski
- możliwa tylko jedna pozycja tak ,że pomyłka wykluczona).reszta w odwrotnej kolejności
i gotowe.Pozdrawiam i powodzenia.