Witajcie,
Piszę z zapytaniem dotyczącym powracających błędów z tematu i dotyczących sond lambda – w moim wypadku trzech (silnik 1.6 TS 120 KM). Początkowo pojawiały się tylko błędy P0130 i P0150, które nie powodowały zapalenia się kontrolki MSCF. Ostatnio doszły do nich błędy P0136 i P0141, które zapalają MSCF. Silnik nadal pracuje równo, nie zwiększyło się również spalanie.
Przebieg 215 000 km. ECU: Bosch Motronic Me7.3.1. Od nowości, czyli od 2003 roku nie wymieniałem sond ani przepływomierza. Połączenia sond sprawdzone i zakonserwowane preparatem do styków. W załączniku przesyłam logi z MES-a: napięć i stanów sond.
BOSCH określa trwałość sond na 160 000 km. Pytanie, czy problem dotyczy tylko sondy za katalizatorem, czy wszystkich trzech?
FESExp_1401312130_Alfa Romeo 147 1_6 TS 16V 120CV_File1.zip